dinsdag 23 november 2021

Een winters mini-album..

 Hallo lieve mensen, vandaag kom ik met héél veel foto's. Vorig weekend heb ik namelijk een winters mini-album voor mezelf gemaakt. Ik ben groot fan van Annekescardart (Anneke Voskuijl) omdat zij steeds heel leuke andere toepassingen van stansen bedenkt. Nu kwam toevallig één van de dames van de knutselclub met het idee om dit te gaan maken. Zij heeft voor ons de sterrenstans weer uitgedraaid en zelf heb ik het dessinpapier van Scrapboy's "Hello Winter" gekocht.

Ik heb hier met veel plezier aan zitten werken: dit is de voorkant. Het album sluit met magneetjes en zit vastgenaaid. De touwtjes laat je hangen en Anneke had ze met sterretjes versierd.

Als je hem opent zie je dit...


Het kaartje is dubbel zodat ik er foto's van deze winter in kan plakken. Het boekje heeft heel veel extra pockets en kaartjes met extra ruimte. Deze kaart gaat in de pocket aan de rechterzijde.


Twee losse kaarten voor de pocket aan de linkerzijde.


Twee losse flapjes met pockets, tags en een kaart, aan de andere zijde in spiegelbeeld..


Dan bovenin de kaart in de pocket...


En onderaan de pockets met tags.


Een grote kaart onder een band geschoven...


De kaart eruit, de achterkant is ook weer blanco...


Het dessinpapier dat onder de kaart verscholen zit...


De laatste pagina heeft ook een pocket waar een kaart in geschoven zit. Uit de kaart een ster gestanst.


De binnenkant van de achterflap..



De achterkant van de kaft.

Hier kun je het blogbericht van Anneke lezen (https://annekescardart.blogspot.com/2021/10/doe-meer-met-sl-sj-cd54-samen-met-diy.html) en daar staat ook de link naar haar youtube filmpje met de workshop. Ik heb er een heerlijk relaxte dag mee gevuld :)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

36 opmerkingen:

  1. Mirandaaaaaaa wát is dit moooooi!!! Schitterend papier heb je gekozen om dit boekje vol verrassende vakjes en flopjesel te maken. Je schrijft "relaxte dag", is dit niet iets van minimaal 1 week??? Zoiets maken zit er hier écht niét in dus genieten doe ik bij jou!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een heel mooi boekje van gemaakt. Ik ben grote van van Anneke haar creaties, dit staat nog op mijn to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooi boekje laat je hier zien, Miranda. En knap dat je dat in 1 dag gemaakt hebt. Het is schitterend papier dat je hebt gebruikt. En zoveel verrassende vakjes. Gelijk heb je om hem voor jezelf te maken. Kun je er lekker lang van genieten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is dit gaaf, volledig eens met Irene.
    Dit is genieten met een grote G! Miranda

    Een relaxte dag zegt je...bij komt een week eerder🙊

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Miranda.
    Heel mooi DP zit hierin verwerkt.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat prachtig gemaakt en wat is dat papier ontzettend mooi en zo lekker winters! Ik zou voor dit project wel een week of meer nodig hebben.
    Leuk dat de sterretjes overal in het boekje terugkomen!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zit ik te genieten van je winter album met al die flapjes en pockets Miranda! Prachtig papier en zo mooi verzorgd ziet het eruit...en ja ook Anneke kan er wat van, wat een topper!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Miranda! het model is al super en dan heb je er ook nog prachtig papier bij gebruikt. Een juweeltje is het geworden.
    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een geweldig gaaf foto naslagwerk Miranda! Je hebt er schitterend papier bij gekozen. Zo leuk met al die verschillende verrassende pockets en tags! toppie gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi heb je dit gemaakt. Ook zoveel leuke details. Lijkt me wel heel veel werk, maar heb je wel wat heel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig album met geweldig mooi papier (waar ik dus niet in durf te knippen). Leuk met al die vakjes en kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig album. Mooie papier en plaatje henpecked je gebruikt. He5 ziet er geweldig mooi uit en heerlijk dat je er zo fijn mee hebt vermaakt..Heb me ook laten verleiden om de mal te kopen… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig album Miranda!
    Het papier is ook heel mooi.
    Ook ik vind albumpjes maken heel erg leuk om te doen ;-)
    Omdat ik moet kiezen, kies ik toch vaak voor het inkleuren ;-), maar heel erg leuk is dit toch ook!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie Miranda. Heel mooi gemaakt met prachtig dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige album net super mooi papier Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wauw, wauw!!!
    Zo mooi dit.
    Wat ben je verschrikkelijk mooi papier gebruikt en wat veel mapjes, flapjes en kaartjes, genoeg ruimte voor foto's.
    Echt ontzettend mooi, wat heb jij, weet ik wel zeker, veel plezier gehad tijdens het maken van dit album!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Miranda, wat een gaaf albumpje is dit. Heel mooi en leuk met al die vakjes. En het papier is zo mooi. Kom zeker zondag even bij me langs hoppen, dan laat ik mijn eerste album zien. EN ik ben heel benieuwd hoe je het vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht album heb je gemaakt met dit patroon. Heel mooi designpapier heb je hiervoor gebruikt.
    Wat een heerlijk dagje heb je dan gehad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat mooi zeg!! En het dsp is ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige creatie heb je gemaakt met het mooie papier, wat een werk en wat leuk met al die flapjes en pockets,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super creatie Miranda!! Ja die Anneke verzint echt van allerlei moois. Leuk om zo geinspireerd te worden.Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat geweldig moooi Miranda!
    prachtig gemaakt!
    Ja ik ben ook groot fan van Anneke Voskuil, zij inspireert mij ook enorm
    Heerlijk he dat knutselen, je kunt er ook best veel in kwijt in zo'n album
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwww, wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt Miranda. Prachtig papier ook, dat heeft dan verder niet veel nodig.
    Daar hebben ast een aantal uurtjes in gezeten om het te maken.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige albums Miranda , ga zeker kijken op je links
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh Miranda.. wat een geweldig mooi album!! Wat een klus zal dat zijn geweest maar het is prachtig!!! Nu nog mooie foto's maken om er in te plakken. Ik hoop dat we nog wat sneeuw krijgen want die foto's zouden prachtig in je album passen... echt een topper!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig boekwerkje, het zijn gewoon een heleboel kaartjes bij elkaar, echt leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw dat ziet er prachtig uit, je hebt heel mooi papier gebruikt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw!! Wat een schitterend album, het papier is gaaf en de vele details je kijkt je ogen uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Waw, wat een fantastisch leuk project, je album is bijzonder mooi!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supermooi dit albumpje, wat een werk zal het geweest zijn, maar voor jou relaxen, begrijp ik. Kan me voorstellen, hoor. Zeker als alles wordt zoals je hoopt. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. prachtig! ik ga ook eens even bij Anneke kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Supermooi is je album maar het lijkt mij wel heel veel werk. Het papier is prachtig en heel mooi gecombineerd ook met de stansen. Een juweeltje is het geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk kadootje voor jezelf, groot gelijk. Het is een echt kunstwerkje, daar was je wel effe stil mee denk ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen