dinsdag 5 oktober 2021

Sketch en gebruik een dier voor De Egel.

 Hallo lieve allemaal, vandaag ben ik er alwéér (moet niet gekker worden hihi) want er start een nieuwe challenge bij De Egel
Deze challenge heeft weer een sketch en daarnaast willen we graag zien dat je een dier gebruikt..


Nou deze beren komen allemaal liefs wensen hihi. Hier kun je de sketch eigenlijk al goed zien, dit is hem..



De maten staan er al in dus dat is gemakkelijk. Op ons challengeblog van De Egel staan nog meer voorbeelden met deze sketch. Ook kun je daar de prijs zien want op het moment dat ik dit bericht maak ligt Facebook eruit en daar staat onze dt-pagina.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-CraftSensations,    *tekst-Marianne Design-EC0096     *vierkant-Nellie Snellen-MFD056     *cirkel-Nellie Snellen-MFD055

27 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is je kaartje geworden
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en superleuke schetsuitwerking. Echt crea bea bedacht met dit leuke beren papier .De kaart is erg mooi geworden. Soms ben je even wat meer op de bloggen.. Ik kom de komende weken ook drie keer per week, heb wat voorraad .. Die er nog niet op staat.Het verveeld mij niet dat je er alweer bent. Ik kom wel even kijken…Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweating glitters again 🤣?? Hij is LEUK!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart is zwart-wit. Dat is wel heeeeel veel liefs wat gewenst wordt ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd deze kaart, heerlijk al die gezellige snuiten van die ijsberen.
    Hele leuke sketch, heb al een ideetje....of het helemaal goed gekeurd wordt weet ik niet, vrijdag komt hij op de blog....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha, die is leuk, hopelijk komen ze niet allemaal om taart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Deze kaart is echt super mooi geworden.
    Zo’n mooi effect dat zwart/wit. Ook een erg leuke sketch. Helemaal zin om ermee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaart, Miranda. Zó leuk met al die ijsberen. Leuk gedaan in zwart/wit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig dat al die ijsberen lieve wensen komen brengen! Toffe kaart in het zwart/wit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in het zwart/wit.
    Leuke sketch ook. Ik ga zeker mijn best doen om mee te doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan met het ijsbeertjespapier ! Handig met de maten erbij ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag deze kaart op het blog, maar had niet meteen in de gaten dat het er 1 van jou was.
    Wat leuk weer, zo leuk bedacht, de vele beertjes met deze tekst.
    Ik vind het zwart witte ook heel leuk.
    Ik ga eens denken over een kaart.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is een hele leuke uitvoering van de leuke sketch Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is zo leuk Miranda! Dat blok heb ik ook van Action en als je dieren op je kaart wilt... dan ben je snel klaar, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart en een leuke sketch, lijkt me nog best pittig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind dit weer een super leuke kaart en de ijsberendesignpapier is zo gaaf hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Miranda
    Mooi dp heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. whahaha te gek die strook met beertjes wat een mooie kaart is het geworden met de leuke sketch en het zwart /wit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat papier.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave uitwerking van de sketch Miranda.
    Ik vind hem een beetje moeilijk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke sketch , super mooie kaart Miranda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie voorbeeldkaart heb je met de sketch gemaakt. Dat berenpapier is erg leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sorry, 2 keer een heel verhaal getypt en dan krijg ik de melding oeps, dat ging fout, maar ik vind je kaart echt keileuk met de beertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk idee en gave kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen