donderdag 7 oktober 2021

Reminder challenge 52 WTC.

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn laatste posts. Altijd leuk om te lezen :)
Irene vroeg al "sweating glitters again?", nou het scheelt niet veel want glitters komen ook voor op mijn reminder voor 52 weeks to Christmas "maak een kerstkaart in labelvorm met een ingekleurd afdrukje erop"....


Ik heb twee andere soldaatjes/notenkrakers ingekleurd (CraftEmotions) dan vorige week. Het label heb ik uit een blok van CraftSensations gesneden. De randjes allemaal wit gemaakt en bovenaan twee goudkleurige belletjes met rood lint geknoopt.


De stok en de tressen op het jasje heb ik met goudkleurige stift ingekleurd, dat geeft in het echt een mooi glansje.

Heb je een kaart/tag gemaakt voor de challenge dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:59 uur.
Heb je een ander soort kerstkaart gemaakt en wil je die met ons delen dan kun je die HIER(KLIK) linken tot vanavond 23:59 uur.

Dan ben ik met deze kaart voor Nelleke in de top 3 beland bij Cheerful Sketches Challenge Blog.


Leuk hoor :)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


36 opmerkingen:

  1. Het is een knap kaartje met de leuke soldaatjes en de prachtige grote tekst Miranda, gefeliciteerd met je mooie winnende kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstlabel en wat zijn ze weer leuk deze soldaatjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi label met de schattige soldaatjes ze zijn zo leuk
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstlabel.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tag en de notenkrakers zijn weer heel leuk! Gefeliciteerd met je toppertje.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een leuk label, de soldaatjes zijn weer heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Juist dat goud geeft het een kerstige uitstraling.
    Leuke tekst, mooi om die zo in de spotlight te zetten op deze manier.
    Gefeliciteerd met je top 3, of beter top 4 plaats (ik stond er ook in, mijn kaart was 4de😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende reminder in tagvorm Miranda leuke stempels
    Fijne dag met een groetje v Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi tag heb je gemaakt. Leuk met deze soldaten/notenkrakers. De leuke tekst staat er zo mooi op! Het is een prachtig geheel. Het lukt mij niet om mee te doen deze keer. Wij zijn met vakantie. Dus even geen geknutsel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze notenkrakers zijn ook weer tof, Miranda. Ik krijg meteen de muziek van Tchaikovsky in mijn hoofd, prachtig.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf label. Miranda.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kerstkaart vind ik ook weer zo leuk Miranda
    Die notenkrakertjes echt leuk ingekleurd en bewerkt met goudaccentjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi glittergirl 😉,
    ook hier staan je mennekes weer te pronken, leuk tegen die grote tekst achtergrond!
    Het babykaart is ook zó zonnig en leuk, proficiat!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi met die grote tekst en dan die leuke gekleurde notenkrakers erbij, heel leuke tagkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn die soldaatjes super leuk! Mooi met die glittertekst op de achtergrond!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstlabel met de mannekes super mooi gedaan. Gefeliciteerd met je topkaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie tag met deze notenkrakers! Ik ben daar gek op. En zo in combinatie met die grote tekst helemaal leuk! En proficiat met je babykaartje. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook deze tag is superleuk geworden Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstlabel/kaart
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave tag Miranda!
    Wat zijn de soldaatjes leuk en mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. a wat een lieve en hele leuke tag Miranda

    e ne gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn je soldaatjes weer leuk op je tag. Mooi gemaakt hoor.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook deze notenkrakers zijn weer enig, Miranda. En de hele kaart past perfect bij elkaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je de notenkrakers leuk ingekleurd, ze staan er prachtig bij op deze tag! Wat leuk dat je met de kaart voor Oma Nelleke in de top 3 stond! Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een supermooie label heb je gemaakt en wat zijn die soldaatjes Leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi met die gouden letters. De tekst komt mij inderdaad ergens bekend voor. Ik denk dat ik dit paperblok ook heb, maar nog niet veel gebruikt ;à Héél leuk met die tinnen soldaatjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is ook weer een superleuk label met de leuke mannetjes er op. Gefeliciteerd met je topper
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi kerstlabel Miranda....leuk gedaan met de soldaatjes!
    Ook je topper is heel mooi....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alweer zo'n mooie kaart met de notenkrakers, ze zijn ook zo ontzettend leuk.
    Gefeliciteerd met je babykaartje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gaaf label, erg leuke die notenkrakers en het mooie goudkleurige tekstje! Van harte met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige tag heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Miranda,
    Die vorige ging even niet goed. Wat heb je een super leuke tag gemaakt met die tinnen soldaatjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben dol op de notenkrakertjes. zo leuk. je ziet ze nu ok meer met de feestdagen. De glimmende tekst op de achtergrond past er heel mooi bij. Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik reageer nu via mijn laptop, want al ik het via mijn Ipad doe, pakt hij de reactie niet. Bijzonder hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen