donderdag 9 september 2021

Nog ééntje dan....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn sketch voor de nieuwe challenge bij De Egel. Ik zat duidelijk nog in de ban van cirkels hihi. Voor vandaag geen cirkels maar nog één keer een swingkaart in kerstsfeer....


Het is week 36 en op het blog van 52 weeks to Christmas kunnen jullie de top 3 vinden van onze challenge "maak een swingkaart".

Nu ging ik van de week naar ons knutselgroepje en daar had één van de dames een pakketje gemaakt voor ons om gezamenlijk deze kaart te maken.


Volgens mij is het een stans van StudioLight en verder spreken de foto's voor zich denk ik.

Ik was blij dat ze voor een kerstkaart had gekozen want gisteren heb ik lekker buiten doorgebracht. Wat een cadeautje nog zo'n warme zomerse dag, heerlijk. Hier in Brabant was het 29 graden en alleen maar zon!
Hebben jullie ook een kerstkaart gemaakt die je met ons wilt delen dan kun je die tot vanavond 23.59 uur Ned. tijd linken bij 52 weeks to Christmas.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

43 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend model en je gebruikte prachtig papier Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Miranda!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om met een knutselclubje kerstkaarten te maken en je kerstkaart vind ik prachtig! Mooi met dit designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kadootje ook om met zo'n model te kunnen werken als je zelf deze stans niet hebt!!
    Een hele leuke kaart!
    Ik mocht werken, dus heb weinig van het mooie weer meegekregen, maar geeft niks, ik was lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!
    Pfff, ben blij dat ik niet in Brabant woon, hier was het 24°C en dat vond ik al heel warm tijdens het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wát een leukerd Miranda in warm rood en wit prachtig !!
    Gezellige donderdag gewenst en tot de volgende kaart
    Groetjes Epie DT52WTC........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi vouwkaartje met de leuke kerstbomen aan de zij kant wat een mooi bloemetjes papier heb je gebruikt
    hier in utrecht was het gisteren ook zo lekker echt genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Miranda
    Mooi model ook!
    Ja heerlijk he zo'n nazomerkadootje, ik heb heerlijk gefietst
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart, das een leuk pakketje en model!
    Een fijne zonnige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig dat jouw groepje ook weer samen knutselt en wat een prachtkaart is dit! Deze week is beter dan de hele zomer, zo genieten!!
    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkaart.superleuk model met de boom eraan. Fijn dat je zo fijn hebt geknutseld .wij hadden gisteren een mooie fietsdag. Morgen met mijn moeder aan de knutsel.. buiten? Ik hoop het …. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig kaart en die mal toppie, zo mooi de kleuren.Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Handig dat alles voor deze kaart al bij elkaar gezocht was! Hij is prachtig geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart. Ik twijfel nog om deze mal aan te schaffen maar als ik jouw creatie zie zal ik ze toch misschien kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Miranda…heel mooi gedaan!
    Ik vond het dinsdag en gister te warm, kan er niet goed tegen maar vermaak me prima…lekker rustig aan de knutsel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Miranda !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke en speciale swingkaart ! Knap met die kerstboom en dan ook nog eens een mooie sterrenrand aan de andere kant erbij! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so beautiful Miranda I love the colours and the card fold it looks awesome
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi model en weer zo prefect uitgevoerd, Miranda! Heel mooi kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Miranda. Leuk dat alles al in een pakketje zat.
    Het model en papier zijn heel mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Miranda, leuk met de swing kerstboom echt wel tof gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een heel mooi swingkaartje! Dit is een mooie stans en de kleuren van het papier zijn mooi afgestemd! Hier ook heerlijk weer gisteren, daar moet je gewoon even van genieten, vandaag al weer minder! Een fijne dag, groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat boompje op je kaart is heel leuk gemaakt.
    Het is een supermooie kaart geworden.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje! Het klinkt ook meteen zo gezellig hè.. een swingkaart.. Mooi hoe alles zo bij elkaar past, er is zoveel te zien en toch is het niet te druk. Vandaag alweer zo een heerlijke zonnige dag, ik zit lekker buiten met mijn laptopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een super mooie kaart en alles is mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt heel mooi model
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kaart zo met de swingende kerstboom.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kerstkaart heb je met de leuke stans gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat is een leuke kaart Miranda, mooi met die kerstboom aan de zijkant.
    Je sketch is heel leuk, je hebt mijn kaartje al gezien las ik 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is een hele mooie SL kaart, wat leuk om met het pakketje zo'n mooie kaart te maken, echt heel leuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart Miranda. het papier is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige swing kaart met die kerstboom en de kleuren zijn dan ook heel mooi gekozen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een supermooie swingkaart is dit, Miranda. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wat een gaaf idee is dat, met die boom. Vind ik hardstikke leuk!
    En zeker een cadeau deze week. Je raakt bijna in de war, lijkt dan net of het lente wordt in plaats van herfst...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow......prachtige swingkaart Miranda....jij krijgt er geen genoeg van!
    Ik heb er ook nog en klaarstaan....was eigenlijk mijn probeersel van vorige week....vond hem niet goed genoeg.....maar ik laat hem misschien nog wel een keer zien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een prachtige kaart, en dan ook nog een swingkaart...wij gaan daar even niet meer aan beginnen pffff...
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kaart heb je gemaakt, zo mooi met de uitgewerkte kerstboom.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  39. je kaart is echt prachtig, ik ben ook aan eentje bezig met die mal, wordt wel wat soberder...
    Heel leuk met die zijkant links, tof met het extra boompje op de kerstboom!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een heel tof model dit, Miranda. Zo gaaf dat swingende kerstboompje. Wij zaten met de warmte niet in Brabant, maar aan het Markermeer, waar het echt heerlijk was, wat een bofferds waren wij!
    Wat leuk dat je met je retrokaart gewonnen hebt bij 4 Seasons. En die jungle kaart is ook echt tof.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen