zondag 5 september 2021

Kies je sketch bij De Egel

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn swingcard voor Kerst. We hebben mooie inzendingen bij de challenge van 52 WTC binnen gekregen en gaan ons best doen een top 3 te kiezen :)

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. We hebben allemaal afzonderlijk een sketch bedacht en daar een kaart mee gemaakt. Voor de challenge kies je van een dt-lid de sketch die je aanspreekt en je maakt er een kaart mee. Bij je blogbericht even vermelden van wie je de sketch gebruikt hebt.


Dit is mijn sketch, niet heel netjes getekend maar de sketch is duidelijk toch 😅? Even goed opletten waar de rondjes boven/onder liggen.

En dit is de kaart die ik gemaakt heb...


Zowel het plaatje als het dessin-papier komen uit een blokje van Marianne Design. Zoals je ziet heb ik nog een tekst en een bloementoefje met spelden toegevoegd. Dat is prima, als de sketch maar herkenbaar blijft 😉. Deze challenge loopt weer twee weken, dus tot 19 september 20:00 uur Ned.tijd.

De eigenaar van hobby-webwinkel De Egel heeft weer een mooie prijs beschikbaar gesteld namelijk deze pop-up stans van Leane Creatief...



Gaaf toch om aan de binnenkant van je kerstkaarten te gebruiken? 
Dus ga vooral even kijken op https://de-egel.blogspot.com/ , kies je sketch en doe gezellig mee.

Fijne dag/avond, dank je voor je bezoekje en tot blogs,
Lieve groetjes Miranda

*papierblokje Marianne design-Happy Days-PK9095,   *Nellie's multiframes-MFD055,    *tekststempel-Amy Spring Design-ADCS10003,    *Creatable LR0570-Marianne Design

30 opmerkingen:

  1. Een hartstikke leuke sketch maakte je Miranda en een prachtige inspiratiekaart met leuk plaatje in mooie kleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijna draaierig van al die rondjes 🤣🤣🤣🤣, leuke sketch en nóg leukere kaart Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en sketch Miranda!
    Dat dp heb ik ook en vind het ook nog steeds erg mooi, leuk die dametjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit net op het blog van de Egel te kijken, maar de nieuwe challenge.
    Wat veel leuke sketches laten jullie zien! De keuze wordt nog lastig, welke ga ik kiezen?
    Jouw voorbeeld vind ik heel mooi, ik hou van deze kleuren combinatie en de sketch is veel maar niet TE druk, snap je wat ik bedoel?
    Ik ga vandaag eens broeden op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wan een superleuke kaart! Knap dat je de sketch hebt ontworpen, lijkt mij lastig. Maar ze zijn o zo handig als je als je het even niet weet voor een kaart (zoals voor mij nu, mijn moeder is binnenkort jarig en ik heb nog geen idee).
    Ik vind de kleurencombinatie zo energiek op je kaart en de rondjes versterken dat gevoel nog eens. De blo3men zorgen voor een mooie diepte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met je eigen sketch heb je gemaakt leukt dat nostalgische plaatje en de bij passende kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke sketch verzonnen Miranda en er zijn liefhebbers genoeg voor om gezellig mee te doen. Jij hebt nog steeds papier uit dit blokje ook een retro sfeertje!
    Heel mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt en veel plezier van deze challenge! fijne zondag,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met deze eigen sketch Miranda.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen, wat een leuke schets heb je verzonnen en er een stijlvolle kaart mee gemaakt!
    Geniet van deze zonnige zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sketch Miranda, en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herkenbaar, hier liggen ook nog wat van die plaatjes uit dat blokje, vind het een goed idee om die voor deze schets te gebruiken, leuke kaart Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke schets, Miranda. En het voorbeeldkaartje mag er ook zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooie kaart met deze sketch gemaakt.
    Wat een ontzettend schattige kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Miranda. Leuke sketch heb je gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke challenge hebben jullie bedacht. Dat wordt nog moeilijk kiezen voor veel mensen denk ik. Je voorbeeldkaart is heel leuk geworden, het plaatje komt prachtig tot zijn recht in deze cirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij hebt ook een leuke sketch gemaakt en je kaart is echt ontzettend mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met je eigen sketch
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een heel leuk schets vind ik, Misschien ga ik deze ook wel maken, net als die van jou van vorig jaar. Je hebt een enig plaatje gevonden en zo is het echt de blikvanger op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart en de schets die je hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke sketch heb je verzonnen en de kaart die je ernaar maakte vind ik echt geweldig leuk, heerlijke nostalgie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke sketches hebben ze bij de egel en ook een leuke prijs is ermee te winnen. Je hebt met de sketch een mooie kaart gemaakt. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart heb je met je sketch gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart heb je gemaakt, knap dat je een eigen sketch hebt verzonnen.
    Ik heb er al een kaartje mee gemaakt ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke sketch , schitterende kaart geworden Miranda, mooi papiertjes. Leuke challenge probeer ook mee te doen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart en je hebt een leuke sketch bedacht!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card Miranda I love your sketch and how you have created the finished make the papers and topper are superb
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart met deze leuke schets. Had de kaart even gemist.. veel op de fiets... weinig op de bloggen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Knap zo met jouw eigen sketch ! Hele leuke uitwerking ook in mooie papiertjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je eigen sketch mooi uitgewerkt, echt een gaaf kaartje! Mooie kleurtjes en erg leuk plaatje, alles matcht daar goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen