maandag 30 augustus 2021

Rondjes in de lift.

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn gelifte kaart uit de vorige post. Zoals ik al schreef hield ik dus veel rondjes over en had ik in 2017 al eens kaarten opgeslagen die ik ooit wilde liften. Dat waren deze van Angela (mijn hobbyhonk)...



Ik vond het idee van stempels in rondjes zo leuk, een soort zeepbellen met figuurtjes hihi. Nu las ik dat dit volgens een heel andere techniek is gedaan maar ik wilde gewoon mijn rondjes gebruiken dus dit werd mijn versie...


Ik heb de rondjes beïnkt met herfstkleurtjes en ben met silhouette-stempels van Marianne Design aan de slag gegaan.



De basiskaart is ecru-kleurig. Deze gemat op okergeel en robijnrood karton. Op de basiskaart een tak met eekhoorntjes en een boom gestempeld. In de rondjes verschillende dieren in silhouette gestempeld.



Sommige rondjes heb ik verhoogd opgeplakt, dat geeft een speels effect. Leuk om zo met restjes te "spelen". In het echt zijn de kleuren dieper maar dat kreeg ik niet goed op de foto.

Deze kaart link ik  bij :
*Sweet Stampers Challenge : dies or punches ( I used dies)

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*nellie's multiframes-MFD055,    *silhouette stempels van Marianne Design-CS1021,  CS1014,  CS1013,   *colorbox inkt: ochre, topaz, amber, roussillon,   *chianti,  *chestnut.

34 opmerkingen:

  1. Super gave lift!! De diertjes passen goed in je rondjes met mooie herfsttinten! Een mooi tafereeltje!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk idee hoe je al die rondjes hebt verwerkt op deze leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke liftkaart heb je gemaakt Miranda!
    Leuk gedaan met de cirkels.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een feestelijk kaartje geworden, niks weggooien en er dan zo'n gaaf kaartje mee maken, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    ik zie dat ik wat kaarten heb gemist, dus ik begin met deze. Het is een heel goed idee! Ik gooi rondjes ook niet weg, maar ja wat dan ermee doen? En nu zie ik dit bij jou...heel goed idee. je hebt mooie achtergrond kleuren gebruikt voor de silhouette stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke effect, een supermooie lift. Prachtig die silhouetten in die warm gekleurde rondjes.
    Dankjewel dat je me attendeerde op mijn vergissing! Ik heb het inmiddels verbeterd.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke creatie Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En soms doe je gewoon wat jij voor ogen had. Mooi om zo de rondjes die over waren te gebruiken, het maakt alles tot een mooi geheel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Miranda I love how you have put the images into the circles it works so well, the colours are fabulous, I love it
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n leuke kaarten heb je gelift en je hebt er weer helemaal je eigen draai aan gegeven.
    Zo leuk met de stempels in de rondjes, mooi met de herfstkleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lift is dit geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zie ik toch leuke kaarten voorbij komen voor de Liftchallenge! Ik houd zo van herfstkleurtjes, ik vind je kaart echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw! Wat een gave kaart heb je gemaakt, prachtig! Het zijn precies mijn kleurtjes, prachtige dieren en een geweldige uitvoering. Ik ben er helemaal verliefd op. En laat ik nu net deze stempelset ook hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om de rondjes zo te gebruiken en niet weg te gooien, hele mooie kleuren echt een superleuke kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gemaakt.
    Leuk zeg die sillouet stempels in de rondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk Miranda
    Al die leuke diertjes in het rond!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige lift Miranda.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh wat een mooi kaartje zo leuk al die diertjes in de rondjes leuk die verhoogde rondjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat superleuk gedaan zeg!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, deze liftkaart is ook weer zo leuk. Je hebt je overgebleven rondjes mooi verwerkt. Mooie warme kleuren en leuk gedaan met die verhoogde rondjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf resultaat! Heel leuk gedaan met je restrondjes van je vorige post.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supergave kaart, leuk die diertjes in de rondjes en prachtige kleuren. Zo heb je de rondjes uit je gave liftkaart mooi gebruikt. Zo origineel me de 2 opvolgende cirkeltjes eruit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow ... wat een prachtige liftkaarten zijn dit. De kleuren, de dieren- en bomen stempels, in één woord PRACHTIG.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuke liftkaarten Miranda! Deze stempel leent zich hier perfect voor en het effect met de 'bubbels' is heel bijzonder. Zeer geslaagd!! Dankjewel voor je bijdrage aan onze jubileum lift-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart leuk met de stempels .
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat zijn super leuke kaartjes met de cirkels, je moet er maar opkomen. Heel origineel.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige en leuk bedachte liftkaart! Handig dat je zo je rondjes kan gebruiken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk effect net de rondjes. Een keuke lukt is het geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg mooi gelift, Miranda ... en een mooie liftkaart die je koos! Prachtige herfsttinten, leuke silhouetjes in de bubbels! Dank je wel voor het nog eens meedoen met de jubileum Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk dat je nog een keer langskomt! Prachtig gelift! Mooi kleurgebruik en de stempels komen erg mooi tot zijn recht! Mooi gedaan, dank je wel nogmaals!

    BeantwoordenVerwijderen