zaterdag 28 augustus 2021

Een feestje bij en voor de liftchallenge...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn "swing-kerst-kaart". Ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan doen aan de augustus-challenge bij 52-weeks to Christmas. Altijd een feestje om alle inzendingen te zien.

Waar ook een feestje plaats vindt is op het Lift Challenge Blog, zij bestaan 10 jaar en daarom hebben ze een speciale challenge bedacht: "een kaart liften , waar je hem vindt maakt niet uit alleen wel de bron vermelden"....

Dit is mijn kaart. Voor mijn doen vrij CAS maar daarom deze lift. Ik vind CAS erg mooi om te zien maar om dit soort kaarten te bedenken en te maken vind ik erg moeilijk.
Nu volg ik al geruime tijd Hannelie (desert diva), zij woont in Abu Dhabi, en zij is een kei in dit soort kaarten. Wij raakten even aan het mailen toen haar dochter hier in Nederland ging studeren en ze schreef dat ze haar miste. 

Deze kaart is van Hannelie...


Ik vond het zo leuk dat er twee oplegvellen waren met verschillend maten "dubbele"rondjes. Ik had de kaart opgeslagen omdat het mij leuk leek om dit met verschillende figuren na te maken, dus dubbele rondjes zoals nu maar ook dubbele sterren, dubbele vierkante, dubbele zeshoeken etc., maar ook met stempels te variëren.



Ik heb de "dubbele rondjes" gestanst met een van mijn favoriete stansen namelijk deze...


Nu hield ik natuurlijk heel veel rondjes over en daar ben ik een kaart mee gaan liften die ik in 2017 al opgeslagen had maar dat is voor een volgende keer hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

32 opmerkingen:

  1. Een mooie geslaagde lift Miranda, vaak maak je meer dan 1 kaart als je eenmaal bezig bent. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke liftkaart.
    Leuk gedaan met die rondjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lift, Miranda. En dat jij een CAS kaart maakt is vrij apart. Leuk hè, dat er via blogger/mail best leuke contacten kunnen ontstaan.
    Fijn weekend verder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Het lijkt mij lastig om de rondjes op precies dezelfde plaats te krijgen, het effect vind ik wel ontzettend leuk. Ik ben heel benieuwd wat je met de overige rondjes hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is goed gelukt.
    Wat een mooie kaart vind ik dit.
    Best veel werk, om al die rondjes te stansen, maar het resultaat is super.
    Het "feestje" is mooi opvallend zo met de schaduw erachter.
    Een geslaagde lift.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk idee om te liften (al heb ik niet zoveel rondjes)
    Hannelie maakt hele mooie kaartjes, ik volg haar al jaren en ze inspireert met haar leuke ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaartjes
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart met de cirkels en en de hartjes. Deze stansen gebruik ik zo ongelooflijk veel. Ook die labeltjes set zijn heel fijn om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gelift.
    Gaaf dat je op deze manier met mensen van over de hele wereld in contact komt en ook nog ideeën met elkaar kunt wisselen.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, gorgeous background along with the colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke Caskaart Mirand!
    Heel mooi gelift en leuk dat je gelijk even contact hebt gemaakt met de maakster, dat is het voordeel van bloggen, altijd leuke contacten, nietwaar?! En kost relatief weinig moeite...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi liftkaartje leuk met de vlindertjes ben even wezen kijken op haar instagram en wat staan daar mooie kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een gave lift heb je gemaakt Miranda! Tof zoals jij er je eigen draai aan hebt gegeven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gelift Miranda en wat een mooi effect geeft het die dubbele rondjes! Super leuk dat je deze uitdaging van een CAS kaart aan gegaan bent en hartstikke mooi gelukt!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf die dubbele rondjes, nog nóóit eerder gezien en een hele leuke lift Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtige liftkaart geworden! Leuk dat je contact met de maakster hebt gehad, koffie drinken bij haar is wat ver maar mailen kan altijd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie lift Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een mooie lift gemaakt,leuk met de vlinders en de dubbele rondjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige liftkaart Miranda. Inderdaad een kaart waar je met vormen en stempels veel kunt variëren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig gelift kaartje Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke lift. Heel leuk hoe je het hebt gemaakt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie liftkaart van Hannelie en jouw kaart is zeker net zo mooi! Zij werkt vaak met de Silhouette, dacht ik. Jij hebt dit met stansen bereikt, knap gedaan! Fijn dat je meedoet met onze jubileumchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart heb je gelift en wat is jouw versie met de vlindertjes leuk geworden. Inderdaad een leuke techniek om uit te proberen! Dankjewel voor je bijdrage aan onze lift-jubileum challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie lift en zo gezellig en feestelijk met de vlindertjes! Leuk die dubbele uitgestanste rondjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah... dit is ook een leuke lift! Ik zag eerst de andere rondjes en nu snap ik waar je ze als restant van had, hihihi...
    EN dat zijn ook mijn favoriete ronde stansen van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie lift Miranda.
    De roze vlindertjes zijn een feestje om naar te kijken.
    Leuk die felle kleuren en slim om de rondjes met je favoriete ronde stansen te maken.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja Hannelie volg ik ook. Niet alles vind ik mooi, maar heel vaak wel hoor. Zij is idd een kei in CAS en werken met de Silhouette! Toffe kaart om te liften en dat heb jij heel erg mooi gedaan! CAS lijkt makkelijk, maar is juist door de eenvoud super lastig!
    Leuk Miranda dat je meedoet met onze jubileum challenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke liftkaart met al die rondjes. Mooi hoe het diepte geeft aan je kaartje zoals je ze hebt verwerkt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen