woensdag 5 mei 2021

Washi-tape en sketch...

 Hallo lieve mensen, 5 mei en Bevrijdingsdag in Nederland maar ook de start van een nieuwe challenge bij het challenge-blog van De Egel. Zoals de titel al aangeeft hebben we weer een sketch voor jullie en daarnaast willen we het gebruik van washi-tape zien.
Dit is de sketch....


Ik heb de sketch 180 graden gedraaid (op zijn kop) gebruikt. 


Deze kaart heb ik naar mijn dt-maatje Jacqueline gestuurd. Zij is 7 mei jarig en met haar in gedachten heb ik deze kaart gemaakt. Jacqueline gebruikt ook graag gekleurde afdrukjes op haar kaarten dus heb ik mijn Derwent kleurpotloden weer eens opgezocht. Het vrolijke dessin-papier is van Graphic 45.
De washi-tape heb ik gebruikt om zogenaamd het afdrukje vast te plakken.


Het afdrukje is van Polkadoodles. Op de ballon en haar jurkje hier en daar wat glitterlijm gebruikt.
De tekststempels zijn van Marianne Design en zijn iets verhoogd opgeplakt. De achtergrond is zachtgroen gekleurd met chalk.

Op het challengeblog van De Egel kun je meer inspiratie opdoen. Er zijn weer mooie kaarten door mijn dt-maatjes gemaakt.

Deze leuke prijs is weer beschikbaar gesteld door de eigenaar van Hobby-/webwinkel De Egel...


Twee mooie papierblokken van Studio Light, de linkse bevat ook van die mooie plaatjes. Ik vind ze prachtig :)
Deze challenge loopt tot 19 mei 20:00 uur Ned. tijd. Doen jullie weer gezellig mee?

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Graphic 45-Time to Celebrate (2014),    *stempel-Polkadoodles-PD7527-Ruby Celebrations,     *tekststempels-CS0993 en PL1524 Marianne Design,     *washi-tape/Derwent/chalk/glitter

26 opmerkingen:

  1. Super!! wat heb je een mooie kaart gemaakt van deze gedraaide sketch. Ik vind de tekst super gaaf.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en mooi ingekleurde stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een vrolijke kaart gemaakt en het afdrukje mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje en heel leuk de tape verwerkt, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. De teksten zijn ok zo leuk he.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge. Je hebt het stempeltje prachtig ingekleurd, en het op een leuke manier vastgezet met de washi tape.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en fleurige kaart heb je met de sketch gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd en leukerd, deze kaart.
    Zo leuk dat jij de Washi-tape gebruikt hebt om de afbeelding vast te zetten, een keer wat anders.
    Leuke challenge, ik ben zeker weten weer vd partij deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat is dit een leuke geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi miranda dit voorbeeldkaartje
    leuk ingekleurd dat stempeltje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk en feestelijk geheel!
    Leuk dat je de schets hebt omgedraaid.
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje en de tape leuk verwerkt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart! Mooi zoals je het washi-tape hebt gebruikt. Ik ga ook bedenken wat ik ga maken voor deze challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, Miranda. Je bent het kleuren niet verleerd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je als voorbeeld gebruikt. Leuk te zien hoe jij de Washi erop hebt verwerkt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi voorbeeldkaartje met de sketch leuk om hem om te draaien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi en ook lieftallig kaartje door het leuke dametje in haar mooie jurkje! Het tape op deze manier viel me ook op, erg leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik vind de manier waarop je de tape hebt gebruikt ontzettend leuk.
    De stempel heb je heel erg mooi ingekleurd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Miranda, heel mooi ingekleurd, leuk dat je de sketch draaide en het tape is er leuk bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje Miranda, prachtig ingekleurd ook.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is echt heel leuk, juist doordat je de sketch andersom gedaan hebt. Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen..Geeft een mooi effect. Jacqueline is er blij me, las ik (en straks ook met mijn kaartje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card Miranda I love the image also the gorgeous papers and the card design a brilliant make
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart heb je volgens de schets gemaakt. Fijn dat je er al een plekhe voor hebt gevonden. Afdrukje leuk ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen