zondag 2 mei 2021

Klaprozen voor mijn moeder...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart met meer dan één vouw, de lopende challenge bij 52 Weeks To Christmas. Ik heb ze met veel plezier gelezen. Fijn dat jullie het ook leuk vinden dat er een link naar het model staat. Ik doe dat altijd als ik iets nieuws gemaakt heb, dat is het leuke van Blogger toch? Op deze manier blijven we bijleren en ideeën opdoen bij elkaar.

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt dus hij is vers van de pers hihi...


Mijn moeder wordt 26 mei 76 jaar en één van haar favoriete bloemen is een klaproos. Die kun je in feite alleen maar bewonderen in de natuur, want eenmaal geplukt verwelken ze snel.
Maar de klaprozen op deze kaart hebben wél een lange houdbaarheidsdatum.


Ik heb donker- en lichtrode klaprozen gestanst en in die leuke mand gedaan. De mand verder opgevuld met katjes (wilgentakjes) en bladeren van een varen. Op al die vrolijkheid kwamen al meteen twee kleine vlindertjes aangevlogen..


De mand staat in het gras waar kleine bloempjes bloeien en een lieveheersbeestje mocht van mij blijven zitten want die schijnen geluk te brengen ;P
De tekst ook in rood-zwart gemaakt, zo past hij mooi bij de klaprozen.


Volgens mij gaat mijn moeder blij zijn met deze kaart. Ze bewaart alles wat ik maak en heeft alle kaarten bij elkaar achter glas in een servieskast staan. Op mijn blog kijkt ze niet dus ik kan hem rustig plaatsen.

Bij het  Marianne Design Challengeblog vragen ze een verjaardagskaart dus daar ga ik hem linken. Alles wat ik heb gebruikt, behalve het dessinpapier en het lieveheersbeestje zijn van Marianne Design.
Onderaan staat wat ik allemaal gebruikt heb.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

 
*mand-LR0702,    *klaproos-LR0587,    *tekst-LR0651,    *wilgenkatjes-LR0515,    *varen-LR0403,    *gras-LR0650,
*vlindertjes en witte bloempjes-CR1499-allemaal Marianne Design,    *dessinpapier-rest,    *splitpennen, distressinkt, lieveherenbeestje.

43 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je moeder
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda

    Mooie kaart heel leuk met die klaproosjes
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, het zijn mooie gedetailleerde snijmallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig, en die gaat ze zeker mooi vinden. Wat lief dat ze alles zo netjes bewaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, daar zal je moeder vast heel erg blij mee zijn. Ik vind klaprozen ook zo mooi, ik kocht er onlangs en heb ze in de tuin geplant, nu nog wat geduld en hopelijk kan ik er binnenkort van genieten
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart met de klaprozen, de mand is zo mooi opgemaakt. Wat kun je die toch voor veel doeleinden gebruiken, hij staat bij mij hoog op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt Miranda....alvast gefeliciteerd met haar verjaardag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Prachtig met het rood.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These flowers are stunning and your pretty colours colours, amazing project. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zal ze je kaart prachtig vinden Miranda met haar favo klaprozen. Het is ook altijd een heel opvallende bloem in de bermen. Je hebt de mand heel mooi gevuld! Je bent lekker op tijd met deze kaart, kan maar af zijn hè! Fijne dag verder,
    cx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie klaprozen kaart. Ze staan heel mooi in dit mandje. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de prachtige mand met bloemen en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie klaprozenkaart voor je moeder, Miranda! Die gaat ze ongetwijfeld heel mooi vinden. De mand is prachtig opgevuld.
    Ik vind klaprozen ook heel mooi. Ik heb eens zaadjes van heel grote klaprozen meegenomen vanuit Zwitserland, maar ze hebben het helaas nooit gedaan hier.
    Einde van de week laat ik ook 2 kaarten zien met klaprozen.
    Fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt. Daar zal ze vast blij mee zijn. Mooi gevuld mandje met klaprozen heb je gemaakt. Leuk gedaan zo met de takjes met katjes en varens ertussen. Een mooie grasrand met kleine bloementjes, die heb ik nog nooit gezien die mal. Mooi fijntjes is die. Mooi detail het kleine lieveheersbeestje.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pracht van een kaart. De bloemen spatten van mijn scherm. Ik ga dadelijk ook een kaart met de bloemenmand posten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als liefhebster van klaprozen gaat je moeder je kaart natuurlijk geweldig vinden en ook omdat het een plaatje is, heel gaaf kaartje! Natuurlijk bewaart ze jouw kaarten als trotse mama, lief is dat hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt, klaprozen doen het altijd goed.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe kaart Miranda!! Heel mooi geworden met die klaprozen. Ik heb die bloemen ook maar nog nooit in het rood gemaakt. Wie weet ga ik dat nog eens doen.
    Leuk dat je moeder alles bewaart.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your Mum will love this beautiful card Miranda, same age as myself and I love Poppies..
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een plaatje Miranda, deze prachtkaart voor je moeder!
    Heel leuk die klaprozen in een mandje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie mand gevuld met klaprozen, ze zijn ook zó mooi in 't echt, wat zal ze blij zijn met deze kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart voor je moeder! Die klaprozen zijn echt prachtig! Lief dat je moeder al je kaarten in de kast zet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje heb je voor je moeder gemaakt Mitranda., zo mooi die klaproos bloemen erop... echt een leuk gevuld mandje....daar zal je moeder over een paar weekjes heel blij mee zijn,
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Onwijs leuk met de klaprozen.
    Heel erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "verjaardagkaart" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig die klaprozen in de mand. Daar gaat je moeder zeker weten heel blij mee zijn.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie kaart voor je moeder. Ik vind klaprozen altijd zo mooi, vooral langs de kant van de weg,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een pracht van een kaart heb je voor je moeder gemaakt. Daar zal ze zeker heel blij van worden. Wat een mooie sprekende kleuren met die rode klaprozen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Miranda,
    wat een prachtige kaart met de poppy's voor je moeder. Daar zal ze verguld mee zijn. Je hebt de perfecte kleur gekozen, vind ik. EN die mand in net gras met een klein lieve heersbeestje, gewoon enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooie kaart voor je moeder en prachtig deze klaprozen. Leuk dat je moeder al je kaarten bewaart.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige mand met klaprozen heb je voor je moeder gemaakt. De mand erg leuk opgemaakt. Leuke details. Zeker zal je moeder hier blij mee zijn. Dat kan niet anders.... een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, hier gaat je moeder héél blij van worden.
    Prachtige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik moest lachen om je reactie op mijn kerstkaart! Ik had er nog niet eens aan gedacht dat sommige mensen konijn eten met de kerst!! Doet me nu ineens denken aan dat liedje over Flappie het konijn!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart heb je voor de verjaardag van je moeder gemaakt. Heel feestelijk, deze grote mand met allemaal klaprozen. Daar is ze vast heel blij mee.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi hoor die mand met bloemen voor je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Miranda thank you so much for visiting my blog and leaving me a bit of love, it is lovely to be back in Blogland, and it is wonderful to be able to visit all my friends again, Miranda I love your card those flowers are beautiful a super card.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk dat je moeder alle kaarten van je bewaart, deze mooie krijgt vast een plekje vooraan! Wat een gezellige mand met mooie klaprozen en het voordeel is dat ze heel lang mooi blijven!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart voor je moeder Miranda! Ik ben ook met je patroontje bezig (meer dan 1 vouw)Superleuk!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Haha, mijn moeder bewaard ook alles (ik ook, dat heb ik dus niet van een vreemde😉)
    Ik vind klaprozen ook geweldig. Jouw kaart voor je moeder ook!
    Bedankt voor het meedoen met de “verjaardagskaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige poppies heb je voor je moeder gemaakt…ik hou ervan!
    Zo super vrolijk ook!
    Ze zal er blij mee zijn!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je klaprozen verjaardagskaart is enig Miranda, dat zal je moeder zeker op prijs stellen, mijn moeder bewaart ook al mijn kaartjes, een hele verzameling intussen haha,
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een supergave kaart met de klaprozen Miranda.
    Vast gefeliciteerd et je moeder.
    Gezellig dat je meedoet met onze verjaardagschallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Schitterende verjaardagskaart met klaprozen voor je moeder!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen