maandag 26 april 2021

Rosina is jarig...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn "tram-kaart", ik heb ze met veel plezier gelezen. 
Vandaag is er alweer een jarige waar een kaart naartoe ging. Mijn dt-maatje uit 52 WTC Rosina is jarig en deze kaart ging naar haar :)



 Dit is de voorkant, ook Rosina houdt van fietsen en zij houdt van bloemschikken dus vond ik dit vrolijke dessinpapier van Maja Design wel heel toepasselijk. Nog eens deze tekst-stansen van Marianne Design gebruikt, volgens mij een van de eerste tekst-stansen in het Nederlands die ik kocht/die uitkwam.


En als je de kaart opent zie je dit. Het is voorjaar natuurlijk en de boom (MD) staat in bloei. De bloemetjes zijn met mijn ponsje gemaakt. De boom nogmaals gestanst en alleen een tak geknipt. Daar heb ik een vogelhuisje aan gehangen met een klein strikje.


Rosina's fiets staat klaar, ik heb weer verschillende delen met ander papier beplakt. De vlindertjes, waar ik een beetje glitterlijm op heb gedaan, hebben het ook naar hun zin zo te zien. 


Nog even van de zijkant. De grasjes zijn ook van Marianne Design. Ik hoop dat hij goed aangekomen is en dat Rosina vandaag een fijne dag heeft gehad. Aan de zon lag het niet ;P

Fijne koningsdag morgen. Hebben jullie nog plannen? Tim is lekker vrij en het wordt volgens mij weer mooi weer dus ik denk dat wij in de tuin te vinden zijn.

Dank je voor je bezoekje en tot blogs maar weer.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Maja Design-Summertime(2016),    *vlaggenlijn- Joy-6002/0102,    *vogelkooitje-LR0206-Marianne Design,
*tekst-LR0220-Marianne Design,    *boom/tak-LR0556-Marianne Design,   *gras-LR0650- Marianne Design,    *fiets-LR0233-Marianne Design





30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart voor Rosina. leuk model en schitterend dp en stansjes, fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gepersonaliseerde kaart, ook je creatie voor Carla is heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor Rosina.
    Wij wilden morgen aan de wandel gaan en heel misschien dat ik nog ga fietsen smiddags met een vriendin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een enorm liefelijke kaart met het prachtige dp, de bloemen, vlinders en fietsjes. Je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke en vrolijke fietskaart en geweldig dat je hem aan alle kanten kan bekijken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die kaart gaaf als hij geopend is. Mooi papier heb je gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt je kaartje voor Rosina!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor Rosina gemaakt. Leuk met de fiets. Ikheb inderdaad hetzelfde idee. Je het een heel leuk model en erg leuk samengesteld. Mooi papier van Maja. Dit valt vast goed in de smaak bij Rosina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan met die fiets! Mooie kaart voor Rosina. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart voor de jarige Rosina.
    Heel persoonlijk met het fietsje.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie fietskaart heb je voor Rosina gemaakt, ook een gave binnenkant
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enige kaart Miranda! Leuk een fiets voor Rosina. Ik zag er al meer voorbij komen.
    Leuk model is het zo.
    En morgen... ik denk dat ik op mijn kamertje zal zitten. Te koud beneden door de nieuwe kozijnen. Maar Peter is wel vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Miranda. Ik heb dat papier ook gehad. Inmiddels ben ik er al een poosje door. Leuk om het weer tegen te komen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie toepasselijke kaart voor Rosina. Mooi papier heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi DP, wat een verrassing dat er in de binnenkant zo'n mooie tafereeltje zit, gaaf model kaart en een mooi kleuren geheel!
    Een fijne koningsdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie toepasselijke kaart voor Rosina!
    En leuk de vlaggenlijn, die vragen wij deze maand als challenge bij 2Sistersontheblog (hint hint)
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje met het leuke papier en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je voor Rosina gemaakt Miranda.
    De fiets zal zeker in de smaak vallen bij haar!
    Groetjes en een fijne Koningsdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart voor Rosina, Miranda
    Zo leuk die details die zo goed bij Rosina passen!
    Ook een verrassend mooie binnenkant!
    Fijne koningsdag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gave kaart voor Rosina, ook de binnenkant is verrassend mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een erg leuke kaart met de fiets zo prominent er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je een mooie kaart voor Rosina gemaakt. Leuk model met de fiets in de hoofdrol.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend leuke kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een pracht kaart voor Rosina met de fiets. Leuk modelletje ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Rosina.
    Mooi model om een heleboel op kwijt te kunnen en zo leuk allemaal in het fietsthema.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart voor Rosina.
    Wat een leuk modelletje, mooie papiertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel leuk en mooi kaartje geworden. Rosina zal blij verrast zijn door dit kaartje. Leuke details ook op het kaartje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart voor Rosina!
    Zo mooi design papier ook, deze heb ik ook nog liggen.
    Mmmm ik kan alleen dat potje tijd niet vinden hihi.
    Maar prachtige geheel, zo met de fiets erbij op.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt een heel gaaf kaartje.. leuk model, veel te zien, lenteachtig.. kortom... GAAF kaartje, Miranda! En natuurlijk voor Rosina helemaal top, die van fietsen houdt, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen