donderdag 7 januari 2021

Santa, please...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
Vandaag is het de eerste "kerstkaartendonderdag" van 2021 en dus tijd om jullie te herinneren aan de challenge bij 52 weeks to Christmas. Weten jullie het nog? We wilden graag een kerstman op jullie creaties zien....


Ik ben weer aan het borduren gegaan op de leuke trui van Marianne Design. Het patroon heb ik uit het gratis "the collection #95" van Marianne Design.
Na het borduren heb ik er deze kaart mee gemaakt...


Dit is een stans van Studio Light en ik heb een witte en een rode kaart gestanst. Iets verschoven op elkaar geplakt. Op de "kruispunten" heb ik ronde glitterstickertjes geplakt.
Achter de het panel met de geborduurde kersttrui heb ik een label verstopt...


Volgens mij is er iemand niet zó blij met al die kersttruien hihi. Ook op de trui van de Chiwawa staat een kerstman. Ook hier wat glitterstickers verwerkt ( die spulletjes liggen ook maar stof te vergaren).

Je kunt je challenge-kaart HIER (KLIK) LINKEN tot vanavond 23.55 uur. Er zijn maar liefst twee prijzen te winnen.
Je wekelijkse kerstkaart kun je HIER(KLIK) LINKEN .

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*trui-CR1527-Marianne Design,    *kaart-Studio Light-SL168,    *tag-Crealies,    *stempels-ArtImpressions-Santa Paws 4937
*kleurpotloden-Procolour-Derwent

47 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart toch weer met de kersttrui.
    Ook leuk dat je er nog een label bij verstopt hebt, maakt de kaart nog specialer.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super gaaf kerstkaartje Miranda met die leuke geborduurde kersttrui erop...en een chique kaartje met deze mooi stans..de glittertjes geven er een mooie sprankeling aan
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha, bij jou ook een verstopt labeltje...
    Je hebt een prachtige kersttrui gebreid (geborduurd)!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat label, geweldig! Een verrassende wending aan de mooie kaart met de geborduurde trui. Dat rood op wit voor de basis heb he ook weer mooi gemaakt en extra chique met die glimmertjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en wat een leuke kersttrui met kerstman!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wát een maffe stempel op het verrassingslabel achter je mooi geborduurde trui-kaart!
    In Gateshead lag sneeuw en beide hondjes een kerstjasje aan 🤣🤣.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, die trui is zo leuk met die geborduurde kerstman! De tekst op de tag is superleuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha....hohoho....wat een toffe kerstman heb je op de trui geborduurd, Miranda. Het hondje lijkt idd niet erg blij te zijn met zijn trui. Onbegrijpelijk!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart Miranda.
    Leuk gedaan de geborduurde trui.
    En de label is zo grappig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig dat hondje met die kersttrui! Leuke kaart met de geborduurde kersttrui! Je hebt die mal niet voor niks gekocht want volgens mij heb je hem al vaak gebruikt voor leuke kerstkaartjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaart met de foute trui met kerstman erop wat een mooie zijkanten met dat ja wat is het een soort broderie?
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een prachtige stanskaart met een kerstman-trui ! En die kaart met het hondje is super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie kerstkaart Miranda!
    En dat hondje is toch zo leuk!
    Prachtig geheel die mal vind ik ook erg mooi gebruikt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahahah wat een leukerd Miranda gaaf kerstkaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Miranda en ook weer zo mooi afgewerkt. Hihi, ik vind het label geweldig, die uitdrukking op het koppie. Leuke trui heb je geborduurd. Gek hè, ik vind dat tegenwoordig helemaal niet meer zo leuk, borduren. Terwijl ik 'vroeger' veel schilderen geborduurd heb, het trekt me nu niet meer zo. Of misschien komt het omdat ik andere dingen doe die ik leuker vind ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart Miranda....zo leuk met de geborduurde trui!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihi, wat een grappige tekst!
    Mooie vorm kaart en de glittertjes passen echt bij jou vind ik.
    De verrassing van het label vind ik extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kersttrui heb je geborduurd Miranda!...grappig ook het hondje met een kerstrui.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vond het al zo een leuk kerstkaartje en met zoveel detail en aandacht weer gemaakt. Maar in combinatie met de tag is hij natuurlijk hilarisch!! Ik moest zo lachen om dat arme hondje met zijn kersttrui! Hij kijkt zo beteuterd! Onze kinderen doen Nutella vaak een sjaaltje om maar dat vind ze allemaal prima (denken wij tenminste..)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. W a t een leuke kaart met de grappige label erbij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een werk zit er in de trui, maar wel een mooi resultaat. Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je de trui mooi geborduurd, leuke kerstkaart is het geworden en de tag met hondje is heel grappig
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een enige 1e kerstkaart Miranda de Santa zal er blij mee zijn en je label is ook prachtig erbij , mooi borduurtje
    Fijne dag en groeteen Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kersttrui heb je gemaakt, Miranda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk zeg, een gaaf borduurtje en het staat erg gaaf op je kaart. Leuk ook dat label wat je eruit kunt halen, het is weer een tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke kaart met de kersttrui. De label is ook heel mooi, mooi borduurwerk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lijkt me wel leuk zo borduren op papier. Heel leuk met deze kersttrui ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, mooi en ook het labeltje past er precies bij.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk kerstkaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke kaart met de geborduurde kersttrui.
    Alles past zo mooi bij elkaar.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart met deze foute kersttrui. Ik zal er zelf ook niet snel eentje aantrekken maar vind het bij anderen leuk om te zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kaart is heel mooi geworden, maar ik vind vooral de tekst geweldig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heb je dit mooi geborduurd. En samen een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, met die leuke kersttrui. En ook de label is super schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vind je kaart zo mooi door het verspringen van de stansen en natuurlijk die geweldig leuke geborduurde trui!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh dat is ontzettend leuk, deze geborduurde kerstmantrui. Super. EN die label erbij is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het is een prachtige kaart Miranda. Leuk patroon op d3 trui. Staat mooi in deze leuke mal. Het label heb je leuk bestempeld. Een mooi geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele mooie vrolijke kerstkaart met de leuke trui erop. Je hebt ook een mooie stans gebruikt en een leuk idee met de label erachter. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gaaf Miranda,

    Het koppie van dat hondje hihihi.

    Een en al kleur en vrolijkheid deze kaart.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een kerstkaart met een extra verassing Miranda, wat leuk met die extra label die te grappig versierd is. Het model is al erg leuk maar op je trui ben ik verliefd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beautiful work on this wonderful Christmas card Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk! Ik ben zelf ook terug aan het borduren, mss moet ik ook nog maar eens een kaartje borduren. Goed idee!
    Liefs, Katrin
    Derodedraadvantantekaat.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hele leuke Kerstkaart Miranda!
    Ik heb deze trui mal met Kerst gekregen. Heb het nog niet gebruikt. Leuk om dan te zien wat jij ermee gemaakt hebt.Binnenkort mee aan de slag:)
    Je label is erg mooi, leuke grappige stempel met het hondje:)
    Fijne avond verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen