zaterdag 9 januari 2021

Een blauwe klassieker....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Vandaag was het hier heerlijk weer en daar heb ik eerst van genoten. Lekker gewandeld en twee uurtjes in de tuin aan werken geweest. Daarna was de zon uit de tuin verdwenen en ben ik lekker op mijn knutselkamer gaan spelen met inkt en stempels....


Bij het challengeblog van Dutch Card Lovers vragen ze een creatie waar je een mask maakt van een stans en deze dan gedeeltelijk beïnkt. Ik heb een ster gestanst en het negatief toen gedeeltelijk bewerkt met 2 kleuren blauwe oxide distress-inkt.


Vervolgens met de donkerste blauwe inkt de auto en de tekst gestempeld. Het enkele kaartje even opzij gelegd en een dubbele witte kaart met dezelfde blauwe inkten een gekleurde rand gegeven.
Vervolgens met de donkerste blauwe inkt de twee ornamenten gestempeld.
Het kleine kaartje iets naar links uitstekend opgeplakt. Ik link deze kaart namelijk ook bij Carlin's Kaartenparadijs waar de challenge luidt: "monochroom en een vervoermiddel".

Heel lekker bezig geweest en een stempelset gebruikt (Engels magazine) die ik nog niet gebruikt had. Ik heb namelijk het voornemen om in 2021 op elke kaart proberen iets te gebruiken dat nog niet of nauwelijks gebruikt is. Ik merk namelijk dat ik best vaak dezelfde spulletjes gebruik en de rest blijft liggen, zonde toch?

Dank je voor je bezoekje. Fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


*distress oxide inkt: blueprint sketch en salty ocean,     *stans ster-CR1226-Marianne Design,    *stempels-"Hot of the press"-creative stamping issue 80 2019

36 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart.
    Mooi in deze tinten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een super leuke kaart, zeker ook omdat je de opleg iets links hebt laten uitsteken.
    Mooi ik, dat blauw.
    De tekst in combi met de auto, leuk bedacht!!
    Wat was het lekker hè, vandaag.
    Wij hebben met Lila en stuk gelopen langs een waterplas nabij ons huis, heerlijk was het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met de oldtimer. En wat een loffelijk streven om op iedere kaart iets "nieuws" te gebruiken. Ik ga het in gedachten houden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed idee om zo je spulletjes vaker te gaan gebruiken, Miranda. En je kaart is ook nog eens super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart! Die vind ik nou heel stoer en mooi strak, voor sommige mensen heel geschikt.
    Ook ik ben vandaag met stempels en inkt aan het spelen en jouw voornemen lijkt erg op mijn uitdaginkje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitwerking van de gedeeltelijke masking Miranda!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf, leuke tekst ook!!
    Das een goed voornemen, ben er vorig jaar ook mee begonnen. Inderdaad zonde maar nieuwe spulletjes zijn ook weer zo leuk :)
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mannenkaart heb je gemaakt.
    Wat een leuke techniek heb je gebruikt met de mask-ster.
    Je stempel ernaast past er erg mooi bij.
    Wat was het vandaag lekkere wandelweer hè, hier ook en dat dachten meer mensen.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi wat een mooie kaart.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere mannen kaart met deze auto de techniek is mooi toegepast.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje leuk zo'n klassieke auto mooie mask heb je erbij gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Miranda! Goed gelukt net dat gedeeltelijk maskeren. Leuke challenge is dit he? Ik ben gewoon geneigd een heleboel kaartjes te maken met deze techniek. En leuk te lezen dat je van plan bent je spullen eens goed te bekijken en dan niet naar de spullen te grijpen die je heel vaak gebruikt. Ik heb precies hetzelfde voornemen...succes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk bedacht deze uitwerking van de challenge en gaaf in het frisse blauw! Ik gebruik eigenlijk meer oude dan nieuwe spullen op mijn kaarten muv leuk (Action)-papier en stempels/digis en dan blijft er nóg hartstikke véél liggen dus doe met je mee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie mannenkaart Miranda!...goed idee om spulletjes te gebruiken die je niet of nauwelijks hebt gebruikt. Denk dat we dat allemaal wel hebben ik pak ook vaak de zelfde spullen erbij.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan! En meteen een aantal challenges gecombineerd, handig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in dezelde tinten, Miranda!
    Hele leuke techniek heb je gebruikt!
    Mijn voornemen ligt een beetje op jouw lijn, ik ga alles gebruiken van mijn voorraad en koop even niks ...
    Ja gisteren was een mooie zonnige dag ook 2 keer een wandeling gemaakt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is echt mooi weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart! Knap om beide challenges te combineren.
    Ongebruikte spullen liggen volgens mij bij ons allemaal wel ergens. Ik merk dat ik vooral naar de spullen van MD grijp maar probeer nu ook wat meer te variëren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie lift heb je gemaakt, leuk met de auto en de ornamenten aan de zijkant
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje Miranda. Leuk effect met het oplegkaartje over de rand.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi kaartje Miranda, ik hou wel van klassiekers, ook wat mijn stempels en stansen betreft. Ga ze ook dit jaar wat meer gebruiken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tof dat e auto zo uit de ster komt rijden, mooie tintjes gebruikt en in zijn geheel een goede uitwerking van onze challenge! Dankjewel voor het meedoen met DCL, Miranda!
    Ja, herkenbaar ... ik heb voor mijn gevoel helemaal niet echt veel, maar gebruik toch niet alles. En echt heel oude dingen die verouderd zijn al helemaal niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart is dit geworden zmirsnda. Leuke uitwerking van de techniek met een gedeeltelijke masking. Ook gebruik ik sommige mallen van Marianne meer dan anderen... ik wil me ook wat meer dwingen om mallen te gaan gebruiken die niet of nauwelijks gebruikt zijn. Daarom schaf ik alleen nog maar MD aan.. anders blijft er nog meer liggen.. ook al zijn we vaak bezig.. ik maak nu even wat kerstkaarten met de kerstman die had ik ook nog niet gebruikt.. soms vergeet je het even dat je die mal ook nog hebt.. We kunnen wel variëren met al onze spullen. Veel hobby plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een goede start met goede voornemens voor 2021.
    Toffe stempels en daar heb je een prachtige mannenkaart mee gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje heb je gemaakt in deze kleuren en met deze techniek. Altijd fijn dat je 2 challenges met elkaar kunt combineren en dat is jou heel goed gelukt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart, Miranda!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze challenge.
    fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, heel mooi gedaan!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuke kaart, knap gedaan.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi en wat een prachtige auto!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi Miranda. Mooi zo monochroom.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een chique kaart in blauw! Goed gelukt met de challenge. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Kei goed gelukt.
    Ik heb ook zitten stoeien met deze challenge, maar mijn resultaat is iets minder geslaagd.
    Volgens mij hebben we allemaal wel een assortiment aan ongebruikte hobbyspullen in huis. :o)
    Mijn voornemen is, om iets meer uit mijn comfortzone te gaan bij het maken van mijn kaartjes. Maar ik ben bang dat ik dat voornemen al over boord moet gooien.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Stoere mannenkaart gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. We hebben veel sfeervolle kaarten met natuurthema gezien bij deze challenge maar weinig stoere mannenkaarten! Ik vind hem daarom superorigineel en superleuk met de ster en auto! Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen