zondag 17 januari 2021

Een bloemetje voor jou...

 Goedemorgen lieve mensen, en is er bij jullie gisteren veel sneeuw gevallen? Hier viel het een beetje tegen, ik zat helemaal klaar om met Ziva door de sneeuw te gaan wandelen en foto's te maken maar er was haast niets te zien en nu is al wat er lag weer weg...:(  Nu schijnt het zonnetje en is het zacht buiten.
Nou dan kom ik maar met een voorjaarsachtig kaartje hihi.


Toen ik dit blad zag van Marianne Design vond ik de bloemenkaart zo leuk. Ik moest meteen denken aan mijn stansen van Tim Holtz met veldbloemen. Aangezien ik die nog bijna niet gebruikt heb en dat dus heel goed past bij mijn voornemen heb ik er een kaart mee gemaakt.


Lekker na-apen dus hihi. Het was wel leuk om te doen. Ik heb de bloemen uit aquarelpapier gestanst en ingekleurd met waterverf van van Gogh.


De vaasjes zijn wel van Marianne Design. Een keer uit gekleurd karton en één keer uit vellum gestanst. Alleen de randjes vastgeplakt zodat ik de steeltjes ertussen kon schuiven.
Een tekst gestempeld en met een strikje van Scrappersfloss op de kaart bevestigd. Her en der nog een glittersteentje geplakt. Ik houd wel van een sprankeltje.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*tekststempel-KJ1701-Marianne Design,     *vaasjes-LR0694-Marianne Design,    *bloemen-Sizzix Tim Holtz-661190/664164/664163

34 opmerkingen:

  1. Hier een beetje sneeuw gisteren avond gevallen, nu alles weg en ook een bleek zonnetje. Je kaart is heel mooi in deze kleuren en was zijn het mooie bloem stansen van TH.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lift :)!! Leuk die "dubbele vaasjes", ziet er heel gezellig uit, van mij mag het lente worden hoor!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met na-apen is niks mis hoor, ik doe het ook soms. Je kaart is prachtig geworden. Leuk idee om de vazen 2 keer te stansen, geeft een tof effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Miranda! Je hebt de bloemen heel mooi ingekleurd en de vaasjes zijn zo leuk met het vellum er op! De sneeuw hier was ook een beetje jammer. Er lag alleen nog een beetje op het gras toen we wakker werden, en nu is alles weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi voorjaarsachtig kaartje, Miranda
    Gek he hiervis wat meer gevallen dan bij jullie en dan te bedenken hoe dicht we bij elkaar wonen, Richard was aan het werk en hem was het ook opgevallen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee: een beetje van jezelf (en Timmie 😉) en MD met een prachtig resultaat!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de vaasje. Deze bloemen staan er ook mooi in. Mooie kleuren. De glittersteentjes maken het mooi af... Ik hou er ook van.wij hebben de spullen al in huis.... . Eerst even wat andere kaarten afmaken... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. En wat zijn die bloemen leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooi kaart! Ik ben hiermee ook bezig met deze vaasjes en bloemen, leuk zijn ze.
    Alleen nog even geduld wanneer je mijn gevulde vaas mag zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, gewoon heel erg goed gelift.
    Leuk dat je de vaasjes met vellum hebt gedaan.
    Fijne zondag nog,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw versie van de bloemen en de vazen is heel tof, Miranda.
    Jammer van de sneeuw hè?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nagemaakt of niet, het is een mooie kaart.
    Zoals je de vaasjes hebt gemaakt, héél slim en heel leuk, ze zijn net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijk kaartje met deze bloemen in de vaasjes, daar word je blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een hele mooie kaart, leuk de vaasjes van dubbel papier, je hebt alles super ingekleurd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt de kaart leuk gelift met je eigen spulletjes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja leuk hè om zo een ruikertje bloemen neer te zetten en soms zie je een leuk idee en met jou meneer Holtz bloemetjes ziet het er toch anders uit! Ik had de vaasjes ook bijna in mijn winkelmandje, maar dacht je hebt de mooie kan van Marianne en mandjes...niet gedaan! knap hè, hihi Maar ze zijn wel erg leuk Miranda en ook je kaartje is heel tof!!! Gisteravond heb ik een heerlijke sneeuwwandeling gemaakt ....cm of 4 ...heerlijk. Vanmorgen alles weg???? dat was een gekke gewaarwording zeg!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bloemen in deze vaasjes.
    Prachtige kleuren en heerlijk een beetje bling.
    Als je niet vrolijk bent dan wordt je het nu wel.

    Bedenk me opeens dat ik deze bloemen ook ergens hebt😄

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig voorjaarskaartje. Mooi zoals je de bloemen met waterverf hebt bewerkt.
    Ik heb de bloemen van MD. De ridderspoor nu 1 keer gebruikt en gewoon uit gekleurd papier gestanst. Morgen ook maar eens aan de slag met verf en inkt want dan worden ze toch mooier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, lekker vrolijk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart met de bloemenvaasjes ...vrolijke kleurtjes heb je gebruikt. Hier was de sneeuw vanochtend ook al weer weg.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, wat een prachtig kaartje Miranda en was leuk bedacht zo met dat vellum. Hier is ook niet veel sneeuw gevallen en het viel toen het al donker was ik had er ook naar uitgekeken om lekker naar buiten te gaan en foto's te maken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaja, jij dacht natuurlijk ook: snel nog even mijn nieuwe nog niet gebruikte spullen gebruiken.... ik heb hem door.
    Maar je kaart is super leuk geworden. Mooie pastelkleurige vazen heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk fleurig kaartje, knap hoe je de vaasjes maakte eentje om te onthouden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda, Net even gezellig bij je op bezoek geweest en je kaarten van de laatste tijd bekeken. Natuurlijk zie ik ze wel in de leeslijst maar da blijft het erbij. Wat een goed voornemen om niet en oud materiaal te gebruiken. Hihi daar ben ik ook mee bezig. Wat vind ik deze kaart super zeg, zo mooi hoe je alles met elkaar gecombineerd hebt. Het is je ook goed gelukt zeg. Vaak zie ik dit soort dingen en dan weet ik echt niet hoe ik moet beginnen. En wat en je heerlijk aan het puzzelen geweest, het geeft een heel mooi effect en een hele serie klaar. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave vrolijke kaart Miranda, niks mis met na-apen want uiteindelijk is hij toch anders en op jouw manier, geslaagd kaartje.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk die vaasjes met de bloemen erin, een mooi stilleventje op je kaart! ik dacht dat ze bij elkaar hoorden, maar het zijn twee merken gemixt, kan heel goed! Mooi kaartje, Miranda!
    De sneeuw was hier zo weer weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helaas is de sneeuw alweer gesmolten. Onze hond vind het geweldig om door de sneeuw te raggen! Maar geef mij de lente maar hoor. Deze bloemetjes in de schattige vaasjes zij prachtig! Daar wordt ik nu vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat superleuk gedaan Miranda!
    Zo vrolijk al die vaasjes met bloemen.
    Superleuk idee om vellum te gebruiken, geeft een heel leuk effect!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke set. Daar was mijn oog ook al op gevallen...maar toch maar niet, je kan niet alles hebben, dus keuzes maken!
    Maar je kaartje spreekt me daarom heel erg aan. Heel erg tof al die vaasjes gevuld met bloemetjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je een mooie en fleurige kaart gemaakt! Ik ga nu toch twijfelen of ik deze stansen ook niet moet gaan kopen. groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, ik vind je kaart prachtig Miranda. Mooi zijn de bloemen in de vazen, leuk gedaan. Toen er bij ons sneeuw lag, was het al bijna donker, jammer, ik had ook graag nog een wandeling in het bos gemaakt. Maar toch wel even genoten van de sneeuw in de tuin, meteen een heel andere wereld hè.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou had ik toch bijna je blogbericht gemist! Gelukkig toch via een ander blog alsnog gezien, want deze vaasjes zijn weer zo leuk, wat een gezellige kaart heb je gemaakt met zo'n vers geplukt bosje veldbloemen,ik had ze niet willen missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful card Miranda, our snow has gone thank goodness, going to have heavy rain now! and floods, glad I`m not near water.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw! Mooi! Leuk bedacht met de vellum. Heel geslaagd. X

    BeantwoordenVerwijderen