maandag 5 oktober 2020

Kiezen bij De Egel.../ Choices at De Egel...

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige posts, ik waardeer het heel erg dat jullie de tijd nemen voor jullie reacties.


Vandaag is het alweer 5 oktober en dat wil zeggen dat er een nieuwe challenge op het challengeblog van De Egel begint. Deze keer een hele bijzondere dus goed lezen:

*elk lid van het designteam heeft een SKETCH bedacht en je mag ZELF kiezen WELKE SKETCH JE GEBRUIKT. Als je méér keer deel wilt nemen moet je steeds een ANDERE sketch kiezen van een ANDER teamlid....

Dit is mijn bijdrage:


Deze kaart (expres kaal gelaten zodat de sketch duidelijk zichtbaar is) is gemaakt met DEZE sketch:


Daarna ben ik hem nog gaan decoreren om hem op de ontvanger af te stemmen, het is een beterschapskaart geworden.


Op de borderrand kleine glittersteentjes geplakt. Onder de borderrand een kralen randje. Het dessin-papier is van Pion:"summer falls into autumn". Basis is ecru kleurig, daarop paars karton en daarop dessin-papier. Een grote cirkel van Craft Emotions. Daarop geel dessinpapier en daarop een kleine ecru-kleurige cirkel van Joy.
Het plaatje gemat op paars met een gouden kralen randje eromheen.
De sprietjes-bloem van Joy in twee kleuren opgebouwd met een mooie steen als hart.
De gestempelde tekst is een oudje van Studio Light.

Op het challengeblog van De Egel kun je de andere sketches en kaarten zien.
Dit is de prijs die je kunt winnen deze keer:


Deze mooie prijs is beschikbaar gesteld door de eigenaar van hobby-/webwinkel De Egel.
Ik zou zeggen, maak je keuze(s) en veel plezier bij het knutselen.

En dan zag ik net nog dat ik met deze kerstkaart de derde plaats heb behaald bij het 4-Season Swap challenge blog. Hoe leuk is dat dan weer :)




Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

33 opmerkingen:

  1. deze is leuk geworden, geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge en ook een erg mooie kaart en sketch van jouw hand, Miranda.
    Gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge Miranda.
    Jouw sketch is zeker erg leuk en het kaartje wat je ermee gemaakt hebt nog leuker! Gefeliciteerd met je winnende kaartje,superleuk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het DT heeft hard gewerkt en je hebt een leuke schets met een "nostalgisch" voorbeeld gemaakt. Proficiat met je topplekje, die kaart is zó gezellig en knus..laat Kerst maar komen!
    XxIrene
    Heb nu gelezen wat ik met foto's moet doen, er staat nog van alles (GRÓÓT) in de wachtrij maar als die is weggewerkt komt het vast goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige beterschapskaart!!!
    leuk al die sketches ga een seven een kijkje nemen...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sketch heb je verzonnen voor de challenge.
    Ik vind je kaart erg mooi geworden. Zo leuk dat er overal een ander randje is verwerkt.
    Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt ook super !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je met je eigen sketch gemaakt! Originele challenge hebben jullie bedacht! Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sketch heb je gemaakt, Miranda!
    Prachtig verwerkt tot een mooie kaart!
    Beetje nostalgisch!
    Van harte met je topkerstkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Miranda! Gefeliciteerd met je topkaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart Miranda en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je sketchkaart Miranda en gefeliciteerd met je toppertje
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart met je leuke schets, Miranda!
    Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje en wat een klus om zelf een sketch te maken!
    Gefeliciteerd met je kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief romantisch kaartje. Je hebt de kleuren uit het plaatje prachtig terug laten komen in de basis. Ook je beterschapskaartje van je vorige post is superleuk. Het lukt me niet om bij elke blogpost langs te komen maar ik kom hier regelmatig kijken en scroll dan even naar beneden voor al het moois dat ik gemist heb. Altijd weer leuk om al die prachtige kaarten te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en een mooie schets! Is je plaatje ook van Pion? Hij past zo mooi qua kleur bij je DP.
    Gefeliciteerd met je top plek!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje Miranda, met een nostalgische uitstraling. Best een lastige schets maar jij wist er wel raad mee, zowel het maken als het uitvoeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jouw sketch is ook al zo leuk en dan geb je er een prachtig voorbeeld bij gemaakt. Ik ben benieuwd naar de andere sketches.
    Gefeliciteerd met je 3e plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Miranda, en de sketch is ook mooi.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je deze sketch heb ontworpen Miranda.en dan ook nog zo een gave kaart ermee gemaakt...alles prachtig gecombineerd...leuke challenge is dit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk ontwerp van de sketch.
    En een heel mooi voorbeeld kaart voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke sketch, ik zou er zo een kaart mee willen maken. Het Pion papier is en blijft mooi, net als je afwerking echt top,
    Gefeliciteerd met je topper
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Miranda!...leuke sketch heb je gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja leuke kaart Miranda. Mooie uitdagende sketch heb je bedacht, en heel goed uitgelegd. Moeten wij ons ook maar uitdagen door de anderen van het team. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Miranda,
    ik vind jouw sketch ook heel gaaf! En de anderen trouwens ook. Ik denk dat ik ze bewaar, want ik werk graag met sketches en deze ga ik zeker gebruiken. Je kaart is ook een plaatje. Lief plaatje en de kleuren van het papier matchen er zo mooi mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Duidelijke uitleg.
    Ik vind de "kale" kaart al erg leuk, maar eerlijk is eerlijk, "aangekleed" issie echt mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Miranda! Wat een leuk kaartje en toffe schets. Ook ééntje waarvan je denkt "makkie" maar waar je toch even goed bij moet opletten denk ik... Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart Miranda, ik ga eens denken welke sketch ik ga gebruiken. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart Miranda, wat knap dat je zelf een sketch gemaakt hebt. Je hebt de kaart ook weer prachtig afgewerkt. En met je mooie kerstkaart in de prijzen gevallen, kon ook niet missen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stunning card you created from you wonderful sketch Miranda
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart en leuke sketch!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart heb je volgens deze schets gemaakt. Mooi plaatje. En de kaart is erg leuk samengesteld. Ik zag het bij de egel allerlei verschillende schetsen... leuk idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen