zaterdag 3 oktober 2020

Kaartenrek om beterschap te wensen..... /Card-rack on a card...

 Hallo lieve mensen, dank je wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart en mijn tip over foto's in de side-bar van Blogger te krijgen. Voor nú werkt het in elk geval maar misschien veranderen ze het weer, je weet maar nooit hihi.

Vandaag een kaart met het nieuwe "kaartenrek" van Marianne Design. Ik was meteen weg van deze stans en ben vandaag op "wereld-kaartenmaakdag" lekker aan de freubel gegaan.

Hello dear people, today it's "world cardmaking day" so I started crafting with this new die from Marianne Design.


Ik heb het rek uit zwart gestanst want dat vond ik wat stoerder (ik stuur hem naar een man) en de knijpers zijn uit zilver-karton gestanst.

It became a "get well soon" card so I used doctor's stuff to decorate the card.


In de pot staan een spuit en een thermometer. Ook een pleister en pijnstillers mogen op een beterschaps-kaart natuurlijk niet ontbreken ;p
De ontvangen kaarten hangen ook al aan het rek zoals je ziet.

The patiënt has already received some cards as you can see :)


En als je ziek bent is een plantje natuurlijk ook wel gezellig. Dit is één van de planten met hanger/pot die op een stans zitten die zomaar bij de Action in mijn mandje viel.

If you are sick a plant is a nice gift so I hung one on the rack too.


Tijdens het knutselen kreeg ik nog véél meer ideeën dus ik denk dat het een veel gebruikte stans gaat worden hihi.
Met mijn schoentjes-kaart..... 

This card made the top 3...


ben ik zo maar in de top 3 beland bij 2 sisters on the blog, leuk hoor.

Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*kaartenrek-Craftable CR1521-Marianne Design,    *lijstje/potje/klemmetjes-CR1522-Marianne Design,    *spuit en thermometer-LR0363-Marianne Design,    *pillenstrip en pleisters-LR0362-Marianne Design,    *plantenhanger-Love2Craft-Action-2573199,    *stempel-CS0993-Marianne Design,    *stempel-CS0894-Marianne Design,     *smiley-boekenvoordeel,
*dessin-papier-CraftSensations

37 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beterschapskaart heb je met deze nieuwe kaartenrek stans gemaakt. Gefeliciteerd met je topplaats voor je leuke schoenenkaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk dat jij ook met het kaarten rekje aan de slag bent geweest je hebt hem heel mooi opgepimpt. Ik ben er vandaag ook mee bezig geweest maar is nog niet helemaal af. Volgende week show ik hem op mijn blog. En nog gefeliciteerd met je mooie dames schoenen kaart lekked hip geworden met de leuke pumps.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, superleuk idee om met dit leuke rek een beterschaps kaart te maken! Tof om de spuit en thermometer in de pot te plaatsen. gefeliciteerd met je schoenen toppertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet card, love all the details!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,

    Wat een prachtige stoere beterschapkaart heb je met dit
    Rek gemaakt. Kan niet anders dan dat hij snel opknapt.

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je toppertje, het is dan ook een hele mooie schoenen kaart.
    Je tip heeft ook vandaag bij mij geholpen ik ben er heel blij mee.
    Nu even naar je kaartje hij is heel gaaf geworden, en leuke details zie ik overal.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gave kaart en dit pillenstrip vind ik geniaal!
    Gefeliciteerd met je schoenenkaartje, ik vond hem ecvht heel gaaf!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is dat geworden, Miranda. Lekker stoer met het zwarte rek en de zilverkleurige knijpertjes. Ook de andere details zijn tof.
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart. Het rekjes met clipjes is erg leuk. En gefeliciteerd met je top notering, hij is ook zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Suuuper mooi is je beterschapskaart Miranda.
    Leuk dat ophangbord.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag deze stans ik al bij Colien, hij is echt super SUPER leuk!!
    Je maakte er een geschikte, stoere kaart mee.
    Gefeliciteerd met je top plaats.
    Ik heb even bijgelezen op je blog, ik blog op mijn telefoon, dus ik heb weinig last alle ongemakken van de nieuwe blogger.
    Naar ik denk dat jij zomaar de goeie tip hebt beschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je met deze mooie nieuwe mal gemaakt. Kan lekker veel op.
    Hopen dat het voorlopig nog zo blijft dat je de foto aan de zijkant kan blijven zien.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart net het rekje...super gaaf vind ik het en alles leuk verwerkt...top!
    Bij het plaatsen van mijn kaartje vandaag dacht ik aan jou toen ik ze wilde vergroten...‘niet doen zei Miranda’ haha en het ging goed dus thanks voor de tip!
    Proficiat met je schoentjes topper...altijd leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke beterschapskaart, Miranda!
    Bijzondere stans van Md maar heel leuk!
    De knijpers lijken net echt....
    Daar gaat de zieke van opknappen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een gave, stoere kaart heb je gemaakt
    Zo leuk met het zwarte raster.
    Gefeliciteerd met je top-3 notering, die kaart is ook al zo mooi.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart, Miranda, dat zal de zieke goed doen.
    Ik heb al leuke kaarten gezien met de mal, maar ik krijg er zelf nog geen inspiratie van, dus hij gaat (nog) niet op mijn verlanglijstje. Gefeliciteerd met je plekje in de top 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super mooi kaartje is dit Miranda...Ik ben dat leuke rek al meer tegengekomen afgelopen week, en jij heb die prachtig gevuld met mooie accentjes allemaal
    gefeliciteerd met je toppertje...altijd leuk dat je kaartjes gewaardeerd worden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Miranda,
    dank je voor de tip, volgens mij is dat gewoon het eieren eten. Toen ik hem na publiceren weer vergrootte, verdween hij uit mijn zijbalk en zag ik de handtekening weer.
    Het rek zag ik voor het eerst bij Colien. Helemaal niet gezien dat hij uitkwam. Annebeth en Jeroen hebben zo'n rek in de gang hangen, zo leuk. Je kaart is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze stans van het rek zag ik nog niet eerder,wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt Miranda. leuk zijn ook die knijpers. Een prachtige geheel.
    Gefermenteerd je toppertje, deze is ook dik verdiend.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw ik vind je kaart super mooi!! Hou daar wel van.
    En gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje leuk zo'n rek op je kaart waar je verschillende dingetjes op kan hangen, leuke spulletjes heb je eraan gehangen
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuk kaartje is dit geworden, dat rekje is ook weer super!! We willen je bedanken voor de tip over je foto in de side-bar, we hebben het vanmorgen geprobeerd en ja hoor er stond nu weer een foto bij ons. Wat knap dat je dat hebt uitgevonden!

    Verder wil ik je bedanken voor mijn verjaardagskaartje, wat een lief kaartje heb je gemaakt! Heel erg bedankt, super lief!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg leuke beterschapskaart, Miranda.
    En gefeliciteerd met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een leuke beterschapskaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een hele leuke beterschaps kaart en gefeliciteerd met je toppertje Miranda
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dat leuk gedaan!! Die stans is echt gaaf zeg. Oh jee, ik wil eigenlijk wat minder kopen.... maar wat zijn er steeds leuke spullen. En nu we noodgedwongen weer minder uitjes hebben ;-) Heel fijne zondag, ga je weer met je leuke stans aan de slag vandaag??

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een heel leuk beterschapskaartje en we wachten op je volgende inspiraties.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele mooie vrolijke kaart en wat een leuke stansen heb je allemaal gebruikt. Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuk rekje, ik heb er ook eentje die ik ergens neer kan zeten en met diverse gelegenheden hang ik daar altijd de zelfgemaakte kaarten die ontvang aan.
    Het kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige beterschapskaart!
    Veel op te zien.
    Toen ik de stans voor het eerst zag had ik er niets mee. Nu echter bij het zien van je kaart is ie toch heel leuk.
    Maar.........mijn portomonee zit op slot,hahaha. Halverwege oktober mag ik weer wat van mezelf bestellen:)
    Fijne avond, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke beterschapskaart Miranda! Gaaf is deze stans, je hebt hem ook leuk gebruikt, ik ben benieuwd naar je andere ideeën. En een top 3 plek, altijd leuk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi beterschapskaartje heb je gemaakt met dat kaartenrek.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie mannenkaart met het kaarten rek, leuk om alles met de clips vast te zetten. Ik heb zoiets liggen van SL,langwerpig model, maar hetzelfde idee,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke kaart heb je gemaakt met deze stans daar kun je veel kanten mee op, jij verzint nog wel iets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zag het rek ook al bij Colien, hij is leuk, hou het alleen allemaal niet meer bij wat er allemaal uit komt. Zo veel, zo mooi... Mooi geworden, en ja die plantjes bij de action vielen ook bij mij in het mandje. Maar eens gauw gebruiken.. Haha groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Supergaaf dat rek met deze gave stans, ik heb hem al een aantal keer voorbij zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen