vrijdag 9 oktober 2020

In het bos.../ Into the forrest..

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van deze week. Gelukkig mogen we eerst nog even genieten van de herfst (hoewel dan mag het wel iets droger worden hihi). Een van de dingen die ik graag doe is 's-ochtends een ochtendwandeling met Ziva naar en in het bos maken.
Het is een half uur lopen naar het bos, meestal dwalen we zo'n half uur tot een uur rond en dan weer terug naar huis...heerlijk.

Toen ik het mooi papier van Stamperia "Forrest" zag moest ik hieraan denken en heb ik het gekocht en van de week lekker aan de knutsel gegaan.

Hello dear people, I've made a card with the beautiful Stamperia Forrest papers.


 Ik heb een kaart van 15x21 van kraft gesneden en dubbelgevouwen. Op de voorkant heb ik de afbeelding van een boom geplakt...

I've cut a card from kraft cardstock 15x21 and fold it in half. At the front I used an image with a tree. I love trees...


De beige teksten zijn uit het dessin-papier gesneden, de zwarte tekst is van Tim Holtz. Alle randjes geruwd en met distress-inkt bewerkt.


Als je de kaart opent zie je dit...het middengedeelte met het plaatje van de dennenappel komt door een vouwtrucje naar voor. Voor de liefhebbers is hier de link naar het trucje (klik).

When you open the card you will see this. The middle tag pops out and two pockets with tags.


Aan de linkerkant een pocket afgewerkt met een randje van Joy/Noor. In de pocket een tag met een eekhoorn, die kom ik regelmatig in het bos tegen.


Aan de rechterkant ook een pocket met tag waar een vosje op staat. Die ben ik alleen in Frankrijk ooit in het bos tegengekomen, die zijn mooi hoor.

At the back of the card another beautiful tree.


En de achterkant van de kaart met weer een mooie boom. Een extra stukje "schors" geplakt met daarop nog een tekst van Tim Holtz.
Ik heb hier zo lekker relaxed aan zitten knutselen, helemaal fijn.

Deze kaart link ik bij :
*Dutch Card Lovers : dieren uit het bos
*Knutsels en Kadootjes : bomen/bos

Thanks for dropping by, wish you  a nice weekend and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, alvast een fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda 

34 opmerkingen:

  1. Een echte bosdieren kaart, Miranda! Mooi en wat een bijzonder model ook! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterende herfstkaart
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent ook lekker aan het decoreren geweest op je kaarten rek en vind het een prachtig kerstkaartje geworden Miranda. Ik loop op achter merk je wel, hihi Je hebt goed je best gedaan op dit project met bomen, geweldig mooi een dagje bos maar dan in huis! En wat een gave truc met de label en heb weer genoten van je kaarten.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart met die schattige plaatjes binnenin. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige creatie!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me helemaal voorstellen dat je compleet zen werd toen je deze prachtige kaart maakte. Het papier is zo mooi dat ik er geen schaar ik zou kunnen zetten, jij gelukkig wel, anders hadden we niet van je supermooie kaart kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een schitterende herfstkaart, Miranda.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie Miranda. Een heel leuk model en zoveel moois in herfstsfeer te zien,geweldig. Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige materialen zijn dit Miranda. Je kaart-creatie is prachtug gemaakt. Leuk zoals je dit hebt samengesteld. Hier was het tot halverwege de middag heel mooi weer met de zon erbij. De was buiten gehad en strijkdroog... dus prima. Masr de dagen hiervoor veel regen... de herfst Komt eraan.. alvast een goed weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge Miranda, wat een geweldige kaart is dit. Ongelooflijk zeg. Daar heb je heel wat werk aan gehad, maar wat een resultaat! Supermooi. Dit is een kanshebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart met deze schattige bosdieren.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O dat papier is zo mooi, ik heb er ook al diverse kaarten mee gemaakt. Je kaart is heel mooi geworden ook al lijkt het me een ingewikkeld model om te maken.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Miranda!
    Dat dp is ook zo prachtig he!
    Het lijkt aan de binnenkant wel alsof de vos en eekhoorn op een soort van bordes staan!
    Mooi dat vouwgedeelte in de kaart!
    Heerlijk he wandelen in het bos en natuur wij wandelen ook vaak in de morgen met Saartje en genieten er ook zo van!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie boskaart Miranda! Ik woon hier vijf minuten wandelen van het bos af en ben daar dan ook bijna dagelijks met onze Nuts te vinden. Nuts vind het heerlijk om in de gevallen bladeren te rotzooien en snuffelen dus heel hard schieten we niet op tijdens de herfst maar dat maakt niet uit, we genieten er toch wel van. Bedankt voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om te wandelen in het bos!! Ik word er alleen zo loom van dat ik het liever later op de dag doe. Maar je bent in ieder geval geinspireerd en het werd een prachtige kaart. Gaaf met al die labels.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, heel mooi papier.
    Het model is ook tof gedaan.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart heb je met het papier gemaakt, wat een verrassende binnenkant is het. Knap gedaan, ik heb het papier ook, vind het vooral erg druk.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een werk heb je ervan gemaakt zeg,maar dan heb je ook wat het is een heel mooi herfstkaartje geworden,en zo leuk dat trucje 👌en erg mooi papier.
    Fijn weekend verder groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met mooi papier en afbeeldingen. Bedankt voor de link naar het model.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje en wat een mooi bospapier wat leuk het vosje en eekhoorntje apart op de labels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Miranda, wat een kunstwerkje heb je er weer van gemaakt. Prachtig papier heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een kunstwerk zeg!!!!
    Hier zit veel werk èn liefde in.
    Ik vind het echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Miranda! Het papier is ook zo mooi, kan me voorstellen dat je de verleiding niet kon weerstaan. Heerlijk om buiten te wandelen hè, wij doen dat ook zo graag. Ook al is het momenteel steeds in een vertrouwde omgeving, er is altijd iets moois te zien, echt genieten altijd. In mijn eentje vind ik het niet zo fijn om in een stil gebied te wandelen, maar dan maak ik een rondje op de fiets in een wat meer bewoonde wereld ;-). Ik moest lachen om je verhaal over het strikje, ik zie het helemaal voor me. Zo is onze Sam vrij lang 'kaal' gebleven, op een gegeven moment had hij wel haar, maar heel licht dus viel het nog niet zo op, nu heeft hij krullen, om jaloers op te zijn, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, this is amazing. Love the autumn colours and cute images.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Miranda, wat een schitterende kaart en mooi papier! Het is hier ook zo mooi in het bos op de Veluwe!
    Bedankt voor de link!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heerlijk om zo dichtbij het bos te wonen, Miranda!
    Je kaart is prachtig, heel erg leuk met het vouwgedeelte en heel mooi papier!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartmodel en zo veel op te zien ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt Miranda, er is van alles op te zien..bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen