zondag 11 oktober 2020

Achter de wolken.../Behind the clouds..

 Hoi,hoi lieve mensen. Deze zondagavond kom ik nog even aanwaaien met een kaart . Dit weekend heerlijk zitten knutselen  én op mijn knutselkamer papierblokjes uitgezocht. Zomerblokjes wat meer onderop en herfst-/winterblokjes wat meer voor het grijpen. Nu heb ik alles ook weer in mijn handen gehad en weet ik wat ik heb ;P (té veel LOL).

Hello dear people, this weekend was spend by crafting and going over my paperblocks and sort them out. Summer-papers to the bottom and winter/autumn papers on top, easy to grab.
At Lift-Challenge Blog runs a challenge to use cardstock figures. I've used clouds..

Bij het Lift Challenge blog loopt een leuke challenge :"maak een kaart met alleen maar vormen van cardstock". Ik dacht meteen aan wolken....


En dan in zachte kleurtjes. Alleen een probleem, ik had geen wolken alleen tekstballonnen. Dus na het stansen overal het puntje onderaan afgeknipt. Ik vond nog een blokje met white-wash opschuurpapier waar mooie zachte kleurtjes inzaten.

Only I didn't own a cloud-die. These are text-balloons and I trimmed the little piece at the bottom. I used soft colors paper.


Hier kun je zien dat ik de wolken met hoogteverschil op heb geplakt. Ineens bedacht ik dat ik deze stempel had en werd er ook nog een zonnetje (eigenlijk een fantasie-ster) gestanst.

I made different heights by using 3d-glue. A little sun peeps trough the clouds.


Eerst wilde ik de tekst op een los strookje plakken maar omdat het CAS moest blijven heb ik op een wolk gestempeld.
In het echt zijn de kleuren mooier maar ik krijg het niet beter, jammer want doet een beetje afbreuk aan de kaart.

The text is saying: "behind the clouds..".
Thanks for dropping by, enjoy your day/evening and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Deze kaart link ik bij:
*Lift Challenge Blog : 23/10 challenge 153
*4-season Swap Challenge Blog: challenge 37 in de wolken

Dank je voor je bezoekje, fijne start van de nieuwe week en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*wolkjes-gespreksballonnen-S2-138-Spellbinders,    *zon-star fantasy-Craft Emotions-115633/0253,    *stempel-Marianne Design-EWS2224,    *papier-core'dinations white wash

41 opmerkingen:

  1. Ik geloof je graag dat de kleuren in het echt mooier zijn, Miranda. Ik vind het toch een gave kaart en heel tof gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en dat het oorspronkelijk tekstballonnen zijn, zie je helemaal niet! Het is een lastige challenge om alleen met vormen te werken, maar deze is echt heel gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Miranda, superleuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achter de wolken schijnt het zonnetje, héél leuk bedacht Miranda! Jouw reactie op de fotogrootte is wel leuk als je meerdere close-up foto's van je kaart maakt maar dat doe ik nooit meer: 1 grote foto is genoeg om alles goed te kunnen zien dus jammer voor de sidebarmensen die dan handtekeningen oid zien maar ik blijf het doen zoals ik altijd heb gedaan..wie weet komt óók dit vanzelf goed!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart, en heel leuk bedacht Miranda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ik vind her heel gied bedacht. Her resultaat is erg mooi geworden. De verhoging zie ik wel dat maakt het net even mooier . De tekst past er heel mooi bij. Zeker prima weer om binnen te freubelen... zachtjes tikt de regen tegen her venster... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je leuk bedacht Miranda, een heel mooi kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Miranda je wolkjes kaart.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda,
    wat een leuk idee zeg, met de wolken. Het is leuk te lezen dat sommige mensen meteen een vorm in hun hoofd hadden toen de liftchallenge bekend werd. Ik niet...
    En je papierblokjes en -blokken en los papier. Je was vast snel klaar met zo weinig papier, whahahaha...ik zag de foto op FB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar ben he toch even heel creatief geweest: wolken die eigenlijk geen wolken zijn en een zon die geen zon is. Heel leuk gedaan! Ook dat je de wolken verschillend in hoogte hebt opgeplakt geeft een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, goed bedacht om het met wolkjes te doen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk idee om de verschillende challenges te combineren.
    Dit heb je zo prachtig gedaan.
    Echt een schitterende kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is super leuk geworden. Ja zag het dat je aan het opruimen was, wel fijn heb je alles weer even vastgehad.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig bedacht én uitgevoerd Miranda, ik vind het een hele mooie kaart.
    Een fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave take van de lift challenge en zo goed opgelost zou denken dat het wolken stansen waren!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje Miranda!
    Slim om op deze manier wolken te maken!
    Deze uitspraak deed mijn moeder altijd, erg positief!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk kaartje en opruimen ja dat moet ik ook maar weer eens doen,dan kom je weer spulletjes tegen dat je denkt oh ja dat heb ik ook nog😊vind je kaart goed gelukt hoor mooie wolken en laat het zonnetje nog maar even schijnen.
    Lieve groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja zo zeggen ze dat, achter de wolken schijnt de zon, en daar zit waarheid in. Heel knap gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geniale combinatie van deze twee challenges! Ik vind het een prachtig kaartje!! (denk dat je allebei de challenges gaat winnen hiermee..)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij hebt wolken in de lift gekozen, iets bedenken was nog wel even een dingetje hè! Je tekstballonnen zijn hele mooie wolken geworden Miranda....kom er maar op! Achter de wolken schijnt de zon, maar hier al dagen heel veel wolken zonder zon....hoop doet leven!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig leuk zoals je deze 2 challenges hebt gecombineerd.
    Creatief om van tekstballonnen een wolk te maken. Je moet er maar op komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig is dit kaartje met al die wolkjes Miranda...leuk het idee uitgewerkt voor deze challenges...KNAP gedaan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel, heel erg leuk en een mooie uitvoering van de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super gave kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met alle wolken ...
    Knap dat je aan het opruimen bent geweest en tegen bent gekomen wat je allemaal hebt, zou hier ook wel eens nuttig zijn ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje met de mooie wolken stansjes zo leuk die zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ooohh wat een mooi lief kaartje is dat geworden zeg, zo kan CAS inderdaad ook. Mooi die zachte wolkenkleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat super leuk om deze challenges te combineren. Tof geworden!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat goed bedacht om wolken te nemen voor deze challenge! Het is een leuk kaartje geworden met die zachte kleurtjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie wolkenlucht op jouw liftkaart! En wat jammer is het als de foto geen recht doet aan de werkelijkheid, ik snap dat helemaal. Maar je ziet toch dat het mooie tinten zijn samen en een mooie lift. Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Very nice, and so creative useing the word bobbles! Love the idea, have to try this myself :) I also love the soft colors you've used. Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk bedacht met al die wolkjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit is een super originele lift Miranda, echt leuk bedacht! Je kunt toch wel zien op de foto dat de kleuren mooi matchen hoor. Slim dat je van tekstballonnen wolken hebt gemaakt. Grappig dat je meteen al iets in je hoofd had toen je de lift zag, ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Eenvoud siert deze prachtige kaart Miranda
    Nog een fijne woensdag met een knuffel ♥ Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gaaf kaartje is dit geworden! Prachtig ook deze kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk idee met de wolkjes, tof kaartje is het geworden!
    Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challeng Blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Loving this gorgeous load of clouds colours are done beautifully too. Great card. x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel leuk idee. Tof gedaan met de wolken. Zonde is dat he dat je kleuren dan niet goed op de foto krijgt. Soms wacht ik dan tot een ander moment, met net even ander licht of lichtinval...maar soms lukt het echt niet.
    Leuk dat je weer met ons meedoet Miranda, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze wolken challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen