donderdag 24 september 2020

De kaarsjes mogen weer aan.../ Time to use candles...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kaart met schoenen. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
Vandaag start er een nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas blog want het is de laatste donderdag van september alweer. Rosina heeft het thema bedacht en zij wil graag kaarsen of lantarens zien....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. I loved reading them. Today starts a new challenge at 52 weeks to Christmas and the theme is: use candles or lanterns...


Ik gebruikte de sketch van Cheerful Sketches Challengeblog om de kaart op te bouwen. Een witte basiskaart, daarop rood en daar weer zwart karton op. Als laatste een geruite achtergrond zoals ze bij Dutch Card Lovers voor de challenge willen zien.
De cirkelstans waar het lint doorheen zit is van Marianne Design evenals de gestempelde tekst.
Rond het plaatje, waar een lantaren op staat, een koordje met zilveren balletjes.
In de linkerhoek een kaars met wat takjes.
De dubbele strik van organza met glittersteenjes vastgezet.

On my card I've used an image with a lantern on it and in the left corner a candle is burning. The die with the woven ribbon is from Marianne design.
If you need more inspiration than you can take a peek at 52 weeks to Christmas. You can also place your Christmascard for this week THERE.

Op het blog van 52 weeks to Christmas kun je de mooie kaarten, met het thema, van mijn design-teamgenootjes bewonderen én inspiratie opdoen. HIER kun je ook je kerstkaart voor week 39 linken. De link voor de challenge werkt vanaf morgenochtend.

The link for the challenge works from tomorrow morning.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dan wil ik nogmaals iedereen die mij een kaart stuurde voor mijn verjaardag bedanken. Ik heb jullie allemaal persoonlijk bedankt maar ik wil even zeggen dat het mijn dag extra feestelijk maakte en ik geef alle kaarten een mooi plekje.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-Craftsensations,     *lintjesstans-CR1350-Marianne Design,    *tekst-CS0854-Marianne Design,    *kaars-Joy/Noor-6002/1121,    *takjes-pons Martha Stewart,    *glitterlijm, glittersteentjes, lint

52 opmerkingen:

  1. Wat leuk je kaartje met de plaid achtergrond, leuke sneeuwpop en kaarsjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke kaart Miranda. Ik heb deze afbeelding ook nog liggen. ZE zijn erg leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! Prachtig de afbeelding! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met dat ruitjes papier leuk de mooie cirkel met het lint erdoor en schattige plaatje
    en als nog gefeliciteerd met je verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kerstkaartje en wat een lief plaatje!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig!!! Lief plaatje en komt zo mooi uit in de gevlochten cirkel en rode achtergrond!
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    je kaart is een echte winterse warme kerstkaart geworden. Een enig plaatje van de sneeuwman en het kaarsje zo fijntjes in de hoek.
    Wat kun je nog een tijd nagenieten he, van de verjaardagkaarten. Bij mij hangen ze ook nog steeds, al bijna 10 maanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met het plaatje van de vrolijke sneeuwpop. Super hoe je de verschillende challenges hebt gecombineerd. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht van een kerstkaart is het geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je voorbeeld kerstkaartje voor deze challenge Miranda...wat heb je deze weer mooi opgemaakt met geweldige details allemaal..
    en de sketch mooi uitgewerkt
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! Het plaatje en de achtergrond matchen zo goed met elkaar! Heerlijk weer 's avonds de kaarsjes aan. Ik had zelfs gisteravond voor het eerst de gordijnen weer dicht. Wordt het weer zo gezellig van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart. Mooie mal ook. Heb die ook pas binnen gekregen. Leuk ook om het in deze kleuren eens te zien, die gebruik ik niet zo snel zo. Schattig plaatje.
    Ik zie dat je pas jarig bent geweest, nog van hart gefeliciteerd.

    Lieve groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Miranda!...schattig plaatje en leuk om de mal met het lint weer is terug te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje maakte je Miranda...met een hele warme uitstraling, echt prachtig!
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt vast een mooie dag gehad!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig dit kerstkaartje, Miranda!
    Zo'n leuk plaatje en mooi dp!
    Fijn dat je zo kan genieten van gekregen post, mijn gekregen kaartjes hangen allemaal aan de keukenmuur en ik kijk er vaak naar en geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart. Heel nostalgisch met het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bij mij mogen de kaarsjes ook weer aan, hihi Mooi hoor en meteen een plaid achtergrond ook gebruikt! Gaaf het lint door de stans en een prachtig subtiel kaarsje in de hoek!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie, vrolijke en warme kerstkaart! Leuk plaatje van de sneeuwman! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi en ècht een kerstkaart in deze kleuren en met het leuke plaatje, Miranda! Dat plaid achtergrondje doet me denken aan de kilt rok die ik als klein meisje had, met zo'n speld. Langgg geleden! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkaart Miranda , top hoe je dit allemaal combineert met alle challenges , héél slim gedaan !!
    Gezellig dat je van alle verjaarspost geniet , fijne dag. Groetjes Epie DT52WTC ........

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kerstkaartje Miranda. Het wordt echt kaarsjestijd nu 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie, gezellige kaart. Gezellig door het plaatje en het ruitje, mooi door de kleurkeuze en het lint.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een warmte straalt jouw mooi kerstkaart uit, Miranda.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Op de eerste plaats nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Miranda.
    Ik zag hier en daar wat kaartjes voor je voorbij komen.
    je kaartje van vandaag is top met het ruitjespapier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een grappig sfeervol kaartje. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kerstkaart met de plaid ruit als achtergrond.
    Leuke mal met het lintje er door. Mooi totaal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kerstkaart Miranda. Je gebruikte papier is prachtig en er is zoveel moois op te zien. Helaas wist ik niet dat je jarig was, ik ga je een berichtje sturen ;) Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kerstkaart met het winterse plaatje en de plaid achtergrond. De sketch heb je echt mooi verwerkt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi kerstkaartje in deze niet traditionele kleuren. Alles past heel goed bij elkaar.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een plaatje Miranda! Wat heb je rond het plaatje allemaal mooie details verwerkt. Fijn dat je zo van je verjaardagspost geniet, dat herken ik wel. Bij ons hangen de kaarten altijd in de gang, als ik dan langs loop kijk ik en soms pak ik er ook weer eens eentje af om goed te bekijken. Ik heb er nog wekenlang plezier van dan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een knus en warm gevoel krijg ik bij deze beeldige kaart, mooi 2 challenges gecombineerd Miranda!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook al zo'n mooie kaart! Mooi gedaan. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jij heb er ook weer een kerstkaartje bij, hij is geweldig! mooi achtergrondje lief plaatje.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart leuke kleuren combi Miranda. Het is een mooi plaatje in deze mal. Leuk met lint bewerkt en het kaarsje in de hoek leuk detail. Past mooi hoor . Volgens de schets van cheerfull gemaakt.heel erg mooi. Goeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige warme kaart, Miranda! Zo’n leuk plaatje heb je gebruikt en mooi papier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jouw kaartjes zijn altijd zo netjes en tot in het kleinste detail afgewerkt. Ik vind deze ook weer prachtig. Alles klopt bij elkaar en het warme kerstsfeertje zit er helemaal in! Ik wist niet dat je jarig was maar ook van mij alsnog gefeliciteerd en bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo, goed bezig, jij gebruikte gewoon zowel de lantaarn als de kaars!!
    Wat een vrolijke, complete, lieve kaart.
    De sketch leent zich hier goed voor hè, die is echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kerstkaart in deze mooie kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige kaart Miranda, de plaid background doet het goed op deze kaart. Bedankt voor je deelname aan deze uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een hele mooie kaart Miranda. Mooie kerstkleuren en wat een leuke afbeelding heb je erop. Alle mooi details maken het een prachtig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een ontzettend mooie kerstkaart heb je gemaakt met dat gevlochten randje, een mooie strik en een schattige sneeuwman. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Het mooie weer is nu echt wel over. Mijn vinger heelt netjes, maar het duurt nog even voordat het helemaal dicht is. Ik was vergeten om mijn kerstkaart donderdag te plaatsen, maar ja er komt wel weer een nieuwe donderdag. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooie kaart zeg! Wat een supersfeervol plaatje (zowel het plaatje, als de gehele kaart). Goed weekend! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wonderful Christmas card Miranda, love the image and design
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik kwam hier nog niet langs. Heel leuk kaartje met dat sneeuwmannenplaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen