woensdag 20 mei 2020

Iets met wielen.../ Something with wheels...

Hallo lieve mensen, wat een leuke lieve reacties gaven jullie op mijn "dipje" en op mijn kaart met een "stipje"...of 100. Zó fijn om te lezen dat het toch wel herkenbaar is en jullie manieren om ermee om te gaan. Het heeft me goed gedaan om even te ventileren.

Hello dear people, today starts a new challenge at http://de-egel.blogspot.com/. We want to see something with wheels...

Vandaag schrijven we alweer 20 mei en start er een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. Zoals de titel al zegt is het thema: "gebruik iets met wielen"....


Ik heb het mooie design papier van Maja design "Denim&Girls" gebruikt en daar is ook het leuke plaatje met skateboard van.
Op een vierkante dubbele kaart donkerblauw karton geplakt en daarop het design papier geplakt.

I used a picture with a skateboard and the beautiful design-papers from Maja Design "Denim&Girls".


Het woord smile is 3x gestanst waarvan 1x uit donkerblauw en verder uit wit karton. Daarna bewerkt met glitterlijm.
De verticale strook en het plaatje met de hand van stiksteekjes voorzien.
De grote strik heb ik dubbel gestanst en iets verschoven op elkaar geplakt.

I stitched some parts by hand. The big bow is diecut two times and glued a little shifted on top of eachother.
On the diecut word "smile" I've used glitterglue for a little sparkle.


De leuke bloem van Joy weer eens gebruikt. Op het witte hart en op de witte blaadjes ook weer glitterlijm gebruikt.
Het kader rond het plaatje heb ik gemaakt met de stukjes die uit de borderstans vielen. Ik vond dat net kleine strikjes. Om en om daarop kleine pareltjes en glittersteentjes geplakt.

I used the beautiful flower from Joy to decorate the card. The little pieces that fell out of the border diecut are glued as a frame around the picture. I glued crystals and little pearls on top.

De eigenaar van hobby-webwinkel De Egel heeft weer een hele mooie (zomerse) prijs beschikbaar gesteld....

The prize you can win...

Twee nieuwe stanssets van Marianne Design en een bijpassend knipvel. Gaaf toch?

Op het challengeblog van De Egel kunnen jullie de mooie inspiratie-kaarten met wielen bekijken die mijn design-teammaatjes gemaakt hebben.
Ik hoop dat jullie weer gezellig mee gaan doen.

On http://de-egel.blogspot.com/ you can find more inspiration by looking at the beautiful cards my dt-mates have made.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*strik-Leane Creatief-45.4520-bows,    *strikjesrand-Avec-Action,    *bloem-Joy/Noor-6002/0972,    *smile-StudioLight- stencilsl186,     *glitterlijm

38 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje is het geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart, leuk de stiksteekjes bij het plaatje!
    Een zonnige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card Miranda, I must admit though I am getting tired of being locked up and indoors, so try and get out and about a bit more in my garden...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Miranda, tof bedacht dat plaatje met het skateboard. Leuke details heb je erbij gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart en ik dacht niet meteen aan een skateboard! Leuke tip!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, leuk het skateboard plaatje met het stikrandje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi plaatje . Prachtig gecombineerd met dit mooie papier. De kaart is erg leuk. Mooie bloem.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Miranda!
    Prachtig dat plaatje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt! Ik las dat je in een dipje zat. Ik hoop dat het nu weer beter gaat. De meeste mensen zijn het thuis blijven denk ik wel zat onderhand. Mijn man werkt thuis dus ik heb de hele dag gezelschap.
    Sterkte ermee, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit een een toffe kaart geworden.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke kaart, Miranda. Alles past perfect bij elkaar en hij zit vol met mooie Miranda-details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke inspiratiekaart voor de nieuwe challenge maakte jij Miranda. En wat een mooie prijs weer zeg. Ventileren via je blog is toch lekker, wil iemand het niet lezen dan scrollen ze weer verder toch. Fijn dat het jou wat goed deed. Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige inspiratie kaart Miranda.
    En fijn dat het zo kan toch...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt enorm veel werk van je kaart gemaakt en dat is terug te zien, ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed idee om een skateboard te gebruiken voor de wielen challenge, mooi plaatje en bijpassend papier, leuk bedacht het frame rond het plaatje en wat een gefriemel😀
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie, stoere meidenkaart. Leuk om een skateboard te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart Miranda! mooie papiertjes, perfect passend bij het plaatje, leuk hoe je je strik gemaakt hebt.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke challenge en prachtig voorbeeld Miranda! Ik had niet meteen aan een skateboard gedacht maar die heeft natuurlijk ook gewoon wielen. Heel leuk dit en mooi ook het stikrandje om de foto. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je weer gemaakt en je goed geamuseerd met de kleine stukjes 'klavertjes' zal ik ze noemen, het past perfect bij de rest hoor. Ik kan soms ook zo blij zijn met het juiste kleine stukje papier terwijl ik papier heb voor een gans dorp.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een skateboard, dáár moet je maar opkomen! Prachtig het plaatje met het papier en die strik is écht énig!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, inderdaad, een skateboard vond ik ook zo verrassend toen ik hem al op onze FB pagina vond! Echt een heel leuke kaart!
    Hopelijk doet het goede weer je ook goed straks. Het schijnt volgende week heel mooi weer te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk gedaan met het skateboard. Mooie strik.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Miranda!
    Wat supergaaf om zo het kader te maken, slim ;-)
    Ook het skateboard met wielen............je moet er maar opkomen :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zag de kaart op het blog van de Egel en wist meteen dat deze van jou was.
    Herkenbare stijl heb je toch!
    Stoere meid op de foto, maar toch een lieve kaart eromheen gemaakt zorgt voor een hele mooie combinatie.
    Foto uitvergroot, inderdaad net strikjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Miranda, mooie papiertjes en details!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Miranda! Je hebt alles wel heel gedetailleerd afgewerkt, de stiksteekjes en de 'strikjes' om het plaatje heen, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke "wielen' kaart!!! Ik zou er zo snel niet opgekomen zijn hoor. Ook leuk papier heb je gebruikt. Kortom, weer een topper!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave kaart Miranda....en inderdaad aan een skateboard zitten ook wielen....leuk bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig Miranda,

    Zelf nooit aan een skateboard gedacht.
    Eerder aan een auto, fiets, motor oftewel de standaard
    dingen.

    Ook vind ik de kleuren combinatie heel mooi.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja, tuurlijk, daar zitten ook wielen onder, en wat een leuk idee om dat plaatje te gebruiken. Mooi kaartje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke details heeft je kaart. Je maakt er altijd zoveel werk van.

    Toch eindelijk maar eens die stans van dat busje, die ik al jaren in huis en nog nooit gebruikt heb, proberen....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja een skateboard heeft ook wielen 😜, slim. Leuk hoor!!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A beautiful card, I love the super cute image that you've used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk gevonden. Een skate board.
    Ik zou er niet aan gedacht hebben.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen