vrijdag 17 april 2020

Véél bloemen.../ Lots of flowers...

Hallo lieve mensen, wat veel leuke reacties al op mijn cadeautjes, kon ik jullie allemaal maar wat sturen, dát zou leuk zijn ;p  Het zijn inderdaad nieuw uitgekomen stansen en stempels van nog nét voor de Corona.
Ook leuk dat jullie mijn "bakwerk" zo waarderen hihi. In het echt zou ik ook graag meer bakken maar de fase die erop volgt maakt me ronder en ronder..LOL, dus ik "bak" beter met papier ;P

Deze kaart heb ik voor de moeder van Annerieke (mijn creatieve wereld) gemaakt. Zij werd afgelopen donderdag 86 en houdt o.a van bloemen....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post . This card is made for Annerieke's mother for her 86th birthday. She loves flowers...


Bloemen genoeg toch? In het gestanste cirkel-frame, op het plaatje en een toefje erbij ;).
Ik heb uit het plaatje de warme kleur rood van het garenklosje aangehouden in combinatie met het roze van de bloemen.
Ik vond perfect matchend dessin-papier in een blok van CraftSensations.

So I used lots of flowers. In the diecut frame, on the image and a little bouquet at the side. I used the colors red and pink from the image.


Ik heb weer eens een easel-card gemaakt. Het bovenste deel rust tegen plakpareltjes.
De leuke "gefeliciteerd"-stans is van Marianne Design, evenals het plaatje.
Het filigraan vlindertje is van Unique.

As you can see I've made an easel-card. The top rests against the little pearls. I used a die to cut "congrats" in Dutch. The little butterfly is a lasercut from Unique.
I love to surprise people with a handmade card especially in this time..

Leuk hoor om iemand te verrassen met een kaart in deze tijd. Ik kreeg van de week onverwacht een mooi geborduurde kaart van Trijntje(Trijntjes kaarten) en dat fleurt mijn dag echt op. Vinden jullie onverwachte post ook zo leuk?

Thanks for dropping by, enjoy your weekend and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*plaatje-Mattie's mooiste MB0172-Marianne Design,    *gefeliciteerd+stempel-KJ1721-Karin Joan by Marianne Design,
*kaderstans-flower doily-YCD10101-Yvonne Creations,     *cirkelstans-Nellie Snellen-MFD055,    *dessin-papier Craft-Sensations,    *glitterlijm, plakparels

32 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie het roze met het bordeaux rood en wat een prachtig vlindertje!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je voor de jarige gemaakt!
    Ja en echte post is zoveel leuker helemaal als het uit een onverwachte hoek komt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart voor de jarige, dit bloemetje kan zonder water lang mooi blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige easelkaart voor de jarige.
    Mooi deze kleuren zo gecombineerd .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart voor een dame op “leeftijd”.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige fleurige kaart in prachtig rood Miranda, erg mooi.
    Daar zal de jarige dame wel erg blij mee zijn,lief van je.
    Jaaa onverwachtse post is zo gaaf (tenminste als het geen rekening is hihi) en zeker zo’n mooie handgemaakte kaart van een hobbyvriendinnetje. Ik mocht er onlangs een aantal ontvangen om mij op te kikkers, zo lief is dat! Geniet maar lekker van de mooie kaart van Trijntje want die kan er wat van. Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het model is leuk.
    De ronde vorm vind ik mooi als je de kaart als easel neerzet.
    Volgens mij heeft de moeder van Annerieke veel post gehad.
    Echte post is altijd leuk, maar in deze tijd helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze eazel kaart, mooie combinatie van kleuren en stansen.
    Echte post is echt zoveel leuker.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, die is chique! Die heb je weer prachtig gemaakt, ik weet zeker dat de ontvangster blij verrast was (dat was ik laatst ook met jouw kaart, die staat nog steeds in de woonkamer te pronken)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart voor mw Scholten zeg! Ze heeft vast veel kaarten met bloemen gekregen. Mooie doilystans heb je gebruikt!
    En wat leuk onverwachte post in de bus.... bij mij vandaag ook! Zo lief is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Miranda . En leuk onverwachte post, hou ik ook van.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Miranda, ja post is zeker leuk, en nu nog leuker in deze tijd. Het doet je dan zoveel goed.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart en stans Miranda en ja onverwachtse post is natuurlijk altijd leuk.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning and love your design here...gorgeous colours...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow....wat een gave easel kaart heb je gemaakt Miranda!
    Mooie ronde stans heb je gebruikt.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda
    Mooie kaart heb je voor de moeder van Annerieke gemaakt, mooi is die cirkelstans en komt heel leuk bij het model! Prachtig in deze rode tinten!
    Liefs en fijn weekend, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie easelkaart en wat een mooie bloementoef erbij ! Mooie kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief romantisch kaartje voor de moeder van Annerieke, daar is ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige bloemenkaart heb je gemaakt voor een 86 jarige dame. Deze wordt vast goed ontvangen door haar. Onverwachte post en met name kaartjes zijn altijd leuk om te sturen en te krijgen...alleen dat laatste ...:):)

    Geniet van het weekend en de zon.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje wat je voor de moeder van Aanerieke hebt gemaakt, ik denk dat ze heel erg verwend is haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een plaatje Miranda! Ik kijk er naar uit om de kaart even door mijn handen te laten gaan en alle mooie details te bekijken, maar ik zal nog even geduld moeten hebben ;-). Zoals ik in mijn mail al vertelde vindt mijn moeder de kaart geweldig, nogmaals bedankt, xx!
    Ja, het is leuk om onverwacht post te krijgen, maar ook erg leuk om post te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie chique kaart in een leuk model, mooie kleuren en wat heb je een mooie cirkel stans gebruikt waar je de bloemen plaatje op heb gedaan. Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie en chique kaart, leuk om een doily te gebruiken achter het plaatje, je hebt mooi papier gebruikt. Mijn kaart voor de moeder van Annerieke was ook met dit plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat zijn lekker veel bloemen, Miranda :-D
    Prachtig!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooie kaart, Miranda. Wat een mooie doily heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie easelkaart, met die mooie doily en dan helemaal versiert met bloemen super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Schitterende ronde stans heb je gebruikt.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beeldige kaart, Miranda! Mooi model en prachtige afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig kaartje en mooie kleuren gebruikt...en erg leuk om weer is een easel te zien...ga er denk ook maar weer is een proberen ..wie weet.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt wel een klasse kaartje hoor, die doilly is prachtig. En een easelkaart is altijd leuk, ik denk er eigenlijk te weinig aan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Adorable image and design. Wonderful die cuts too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen