maandag 23 maart 2020

Voorjaarskriebels..../ Spring-cleaning...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

Genieten jullie ook zo van het zonnetje? Het is wel koud maar daar kan ik wel tegen. Samen met Ziva haal ik regelmatig een frisse neus, heerlijk. Zo fanatiek de lentekriebels en zin in de voorjaarsschoonmaak zoals Daisy hieronder heb ik (nog) niet, misschien wil ze even langskomen hihi...

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post.
Today a little girl on my card who wants to do some spring-cleaning...she's welcome over here hihi..


Deze My Besties heet "Daisy do all".. Ik heb haar ingekleurd met Derwent coloursoft potloden en Derwent procolour potloden.
Het dessin-papier is van Maja design-Coffee in the Arbour en ik heb het gecombineerd met zonnig geel cardstock. De eerste laag dessin-papier met de hand van stiksteekjes voorzien.
De mooie doily is van Jeanine's art. Die had ik al een tijdje maar mocht nu uit de verpakking :)
Het tekst-stempeltje is van Marianne Design.

I colored her with Derwent coloursoft pencils and Derwent Procolour pencils. The butterflies are fussy cut from the design-paper (Maja Design-Coffee in the Arbour).


De vlindertjes zijn ook uit het dessin-papier geknipt. Op de lijfjes wat glitterlijm gebruikt. Ook rond het afdrukje wat stipjes met glitterlijm gezet.
De "vloer" waar Daisy op staat is met chalk gedaan. De hoekjes afgerond met een hoekpons.

Ik ga zo even naar de persconferentie kijken over evt. nieuwe regels rondom het Corona-beleid. Zeker nu vind ik het belangrijk om up to date te zijn.

Thanks for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
lieve groetjes Miranda

*https://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/2020/03/march-challenge-anything-goes.html
*http://kleurenmetpotlodenchallenge.blogspot.com/2020/03/challenge-maart-alles-mag.html

*stempel-my Besties-Daisy do all-Sherri Baldy,    *Derwent Coloursoft en Procolour potloden,    *tekststempel-PL1523-Marianne Design,    *doily-Jeanine's art-JAD10022,    *dessinpapier-Maja design-Coffee in the Arbour,    *hoekpons, glitterlijm, touw, borduurgaren, chalk, distress-ink Scattered straw

37 opmerkingen:

  1. een mooi kaartje Miranda en bedankt voor het meedoen met kleuren met potloden

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met die poetsende Daisy. Je hebt haar prachtig ingekleurd, en wat zijn de vlinders er leuk bij. Ik hoor net dat de Corona regels strenger worden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de stempel weer prachtig ingekleurd, het geheel is ook heel mooi. Je weet mij zo vaak te inspireren met je leuke ideeën, weet je dat? Dank je wel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou die poetsvrouw mag bij mij wel langskomen dan kan ik kaartjes maken :-)
    leuk kaartje Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!
    Die voorjaarskriebels heb ik ook nog niet hoor, hihhi
    Wel even heerlijk binnen in het zonnetje gezeten.
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ze bij jou geweest is, wil je haar dan even doorsturen??
    Ik ben begonnen met schoonmkaen en opruimen en dat geeft een fijn gevoel. maar op een goed moment ben ik er ook weer klaar mee LOL.
    Je kaart is super! Mooi gekleurd!
    En wat een mooi weer he? Als je naar buiten kijkt zou je bijna vergeten dat er zo'n naar virus rondwaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die énige Daisy mag bij mij ook wel komen want hier kriebelt helemaal niks whaha!
    De regels zijn aangescherpt, terecht want sommige mensen zitten kennelijk nergens mee! Las net bij Marleen het idiote verhaal dat het krijgen van post óók gevaarlijk is, door dat soort berichten maak je elkaar helemaal gek. Het virus gaat van mens naar mens, vandaar de 1,5 meter afstand en zit toch écht NIET op een envelop of zit ik er nu helemaal naast?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, nou stuur Daisy hier maar heen hoor! Je hebt een super leuke kaart gemaakt Miranda, leuk hoe je de tekstlabel hebt verwerkt met het touw.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje, mooi geheel. De lentekriebels dat begrijp ik nog maar de schoonmaakkriebels heb ik nog lang niet gevoeld, dus stuur Daisy gerust langs ze gaat haar kunnen uitleven hier. Volg maar goed de regels want het kan vlug gaan, we hopen op het beste.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zonnetje maakt zo veel goed.
    Helaas, ook hier geen Daisy die het huishouden komt doen. Renate doet het lekker zelf.
    Je kaartje is wel heel erg leuk geworden. De tekst past er zó leuk bij.
    Ik ben benieuwd of de nieuwe maatregelen nog invloed gaan hebben voor mijn werk.
    De koopzondag van komende zondag en 2e paasdag zijn afgelast, en ik ga er van uit dat we met Hemelvaartsdag ook gesloten zijn. Maar dat zullen we morgen wel te horen krijgen. Voorlopig mag ik nog gewoon naar mijn werk toe gaan, en blijft de winkel gewoon open, met gepaste maatregelen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow Miranda wat een beeldig kaartje met die ijverige Daisy..je heb haar ook prachtig ingekleurd...heel mooi de kleurtjes gecombineerd...zo een lief kaartje...Ik heb vandaag de bovenboel een goede beurt gegeven en het dekbedovertrek lekker buiten laten drogen...dat zal straks heerlijk slapen..
    en ja de regels zijn zeker aangescherpt...wel heel vervelend ...ik zou morgen naar de kapper gaan voor een knipbeurt....mooi niet hè...heeft de afspraak afgezegd...
    Och ik kom toch niet ver van huis... als dat akelige virus maar snel minder wordt...
    hou je gezond hè
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda, de regels zijn wel aangescherpt, maar nog steeds géén lockdown gelukkig... Het gast wel heel lang duren allemaal.. Je hebt een superleuke kaart gemaakt met de leuke digi, ik heb géén schoonmaak kriebels,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met de ijverige Daisy. Ik heb geen last van schoonmaakkriebels, zou van haar nog wel wat kunnen leren! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Miranda! Ook hier moet ik het zelf doen.. Ja het is heftig allemaal...hoop dat Nederland het onder controle gaat krijgen en men gewoon eens luistert.
    Geniet maar lekker met Ziva,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet ze er chique uit voor een schoonmaakster, haha.
    De oogjes vind ik zo mooi, en lief, daar zit een sprankeltje in, mooi hoor.
    De kleur is ook goed, geeft de hele kaart iets stoers.
    Lekker wandelen vandaag, het zonnetje blijft nog even schijnen zeggen "ze" (Ik vraag me altijd af wie "ze" zijn, als mensen deze zin gebruiken😂)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi kaartje met de leuke bestie
    mooie kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wie wil haar nu niet in dienst hebben, ze is geweldig.
    Mooi ingekleurd prachtig papier Miranda. Niet buiten geweest gisteren wel achter het glas van de zon genoten.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Is dit het kledingvoorschrift voor als we gaan schoonmaken vandaag? Dan moet ik echt even heel diep graven in de kast ;-) Dat komt mooi uit want het is net mijn bedoeling om de kledingkast vandaag uit te mesten.
    Maar zonder gekheid....je hebt een heel leuk kaartje gemaakt. Mooie kleurtjes en super mooi ingekleurd.
    Hier iedere dag een wandeling of een end fietsen. Heerlijk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje! Heel mooi ingekleurd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Miranda
    Wat een leukerd diit kaartje, ze doet goed haar best die Daisy, je hebt haar superleuk ingekleurd met mooie oogjes!
    Als het zonnetje schijnt zijn wij buiten, met wandelen of lekker zittend zoals nu op mijn bankje, beetje tuin opruimen kortom de zon maakt bijna alles goed in deze rare C tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattig kaartje wen wat heb je kaar mooi gekleurd! Alles matcht prachtig op je kaartje!
    Haha, voorjaarsschoonmaak... heb toevallig gisteren wel de ramen gezeemd, maar verder dan dat kom ik niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart.
    Ga alleen naar buiten om te werken maar dan geniet ik op de fiets ook even van het zonnetje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke voorjaarskaart, lekker aan de schoonmaak ....
    Toevallig heb ik vanmorgen ook iets schoongemaakt waar ik normaal gesproken nooit kom .... zal het dan toch met het voorjaar te maken hebben ?
    Wat een gave doily heb je gebruikt, past er heel mooi bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart! Ziet er allemaal heel vrolijk uit. Ik ben elke dag een beetje aan de schoonmaak begonnen. Ik hou daar niet van, maar als het dan gedaan is, voelt het wel goed :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke toepasselijke kaart en de kleuren zijn zo mooi! Jouw Daisy kan zo aan de schoonmaak!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ohh stuur haar ook maar naar mij in haar mooie blauwe pakje! Hoe meer tijd ik heb hoe luier ik wordt. En wie wil er nu poetsen als het zonnetje schijnt!! (Al zie je nu wel heel goed hoe mijn ramen er aan toe zijn.. oeps..) Heel erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Als Daisy bij jou klaar is, wil je haar dan doorsturen naar mij? Ik ga liever freubelen dan poetsen.
    Je hebt haar mooi ingekleurd en het is een mooi kaartje geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de schoonmakende Daisy heel leuk. leuke doily eronder gezet. Hele mooie kleuren. Ik heb de laatste weken ook wat kasten opgeruimd ,de kamer een grote beurt, gordijnen gewassen... Dus wel echte voorjaarskriebels. Wij proberen ook van dit mooe weer te genieten buiten. Vanmorgen gewandeld en vanmiddag een flinke fietstocht gemaakt. Best heftig straffe wind!Nog geen fietsconditie... Gelukkig mogen we nog wel naar buiten voor een frisse neus. De mijn is goed fries, zelfs een beetje rood! We moeten er maar wat van maken in deze tijd. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart , zo een schattig daisy, heel mooi ingekleurd.
    Mooi papiertjes heel mooi combinatie met de leuke dolly een toppertje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt een superleuke kaart met de leuke Daisy gemaakt!
    Je hebt haar mooi ingekleurd en er een leuke kaart mee gemaakt alles past heel mooi bij elkaar.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze blijven leuk de besties afdrukjes, en je hebt deze weer prachtig verwerkt op een kaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuke en vrolijke kaart, Miranda.
    Ik geniet zeker van het mooie weer.
    Iedere dag (uit de wind) even een uurtje buiten zitten met een boek.
    Ondanks alles is dat genieten!!
    We moeten er maar het beste van maken.
    Gelukkig mogen we nog naar buiten.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi en zonnig kaartje met een grappig meisje!
    Het is inderdaad heerlijk weer, geniet ervan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart Miranda, mooi ingekleurd ook. Kan je deze dame ook even bij mij langs sturen voor de schoonmaak?? dan kan ik ondertussen kaarten maken :):)
    groetjes, Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige Kaart Miranda. Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

    Groetjes
    Nans (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een mooie kaart, Miranda, prachtige zachte kleuren!
    leuk dat je mijn blog nog bezoekt :) !
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen