donderdag 27 februari 2020

Kerstkaart-challenge week 9....Stippen/noppen op je kaart / dots on your card...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Hier in het zuiden is de carnaval weer achter de rug en keren we weer terug naar de orde van de dag.
De laatste donderdag van deze schrikkelmaand en dus een nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas. Deze keer willen we graag noppen of stippen op jullie kaarten zien....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today starts a new challenge at 52 weeks to Christmas because it is the last thursday of the month. This time we want to see dots on your card....


Ik ben aan de slag gegaan met héél oud scrappapier (2008). Ik viel toen voor de vrolijke kleurtjes en motiefjes. Ik heb weer eens een criss-cross model gemaakt...

I used very old paper (2008). I liked the cheerful colors and images on the paper. I made a criss-cross card this time....


Het randje afgezet met een mooi kantje en zoals je ziet kun je de stippenkaart omhoog schuiven.
At the edges I've glued a little lace border.


Op de stippenkaart nog wat bijpassende sterren en een kerstboom geplakt. Op de sterren heb ik wat glitterlijm voor een sprankeltje gebruikt.

Here you van see the decoration on the removable card with dots. On the stars I've used some glitterglue for a little sparkle.


Dit is de mooie prijs die mijn teamgenootje Marijke beschikbaar stelt voor deze challenge.
Op het blog van 52 weeks to Christmas staan heel veel mooie kaarten met stippen dus neem maar eens een kijkje. Doen jullie weer gezellig mee?
Dan kun je hier je challenge-kaart linken: http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/02/challenge-februari.html

This challenge is sponsored by my teammate Marijke. On the blog from 52 weeks to Christmas you can see the beautiful cards  my teammates have made.
Thanks for dropping by, have a nice day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda
*https://kerst-mix.blogspot.com/2020/02/challenge-8.html(bomen op je kaart)

*dessin-papier en decoratie "Be merry"-My minds eye-2008,    *stickles, kant.
                                 

43 opmerkingen:

  1. Ik zie waarom je voor dit papier viel destijds 🙂 prachtig papier Miranda. Prachtige kaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Stiekem nog een beetje in de carnavalssfeer met al die vrolijke kleuren ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke vrolijke kerstkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Miranda, ja het is weer voorbij wij gaan vandaag weer volop in het gewone ritme.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke stippen-kerstkaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf en vrolijk kaartje, Miranda. Ik snap wel dat je 12 jaar geleden op dat papier viel...en altijd zuinig geweest, blijkbaar 😂
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LEUK!! Miranda, wat een goede herinneringen heb ik aan 1 van mijn eerst gekochte papier...zag het gelijk in de blogrol al.....
    Gave kaart heb je er mee gemaakt.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gezellig kaartje met dat leuke papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie criss cross kaart heb je gemaakt met dit leuke papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele vrolijke kaart is het geworden, gezellig versierde kerstbomen, vrolijke tekst DP en een mooi kantje langs de randjes!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekkere vrolijke kaart! Ik heb het papier ook gehad maar volgens mij is het helemaal op gegaan zo mooi vond ik het!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk Miranda deze cross over kaart. En grappig dat papier, ik won een paar velletjes bij één van de eerste challenges waar ik mee deed.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Miranda
    Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt en dat dp vind ik supermooi! Ook het sierrandje valt bij mij in de smaak!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige cross-over kaart, Miranda. Ik heb ook nog wat restjes van dit mooie DP liggen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke criss-cross kaart Miranda in vrolijke kleurtjes
    Dit soort papier is bij mij zo verdwenen op de kaartjes ;)
    Fijne donderdag en liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik word vrolijk Miranda van de kleurtjes prachtig
    Nog een fijne creatieve donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We gaan zeker proberen weer mee te doen Miranda.
    Jij hebt al een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Miranda! Ik hou daar wel van hoor! Leuk die boompjes ook! Leuk de uitdaging gebruikt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart, zo mooi afgeboord, en heel mooi papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stippen genoeg op je mooie kerstkaart. Het ziet er vrolijk uit zo.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel vrolijk in een heel leuk model!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt Miranda! Erg leuk model, het papier is lekker vrolijk. Leuk is het kant langs de rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf kerstkaartje, super mooi model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart met de vrolijke papiertjes Miranda!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart met het vrolijke papier!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt heel mooi papier en een superleuke criss cross kaart, mooi afgezet met het kantje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt een prachtige inspiratiekaart gemaakt Miranda, wat een prachtig papier, een leuke kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk om al die voorbeeldkaarten te zien van jullie team. Die van jou is heel kleurrijk, heel mooi.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart met al die kleurtjes en een leuk model waardoor het stippen dp goed uitkomt. Lekker vrolijke kaart voor Ingrid en wat een gave portemonnee. Gefeliciteerd met je topkaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wist natuurlijk dat je berichtje voorgeprogrammeerd was en er nog niets van onze dag op stond, maar wat was het top he?? Ik heb echt nog na genoten vandaag!
    Je kaart is heel bijzonder! Apart eigenlijk en origineel tegelijk (whahahaha).. nee, hij is gewoon weer heel gaaf. Modelletje blijft leuk en dat papier! Als ik het toen was tegengekomne had ik het meteen gekocht! Wat een superleuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jou kaart had ik al gezien op het blog van 52 WTC.
    Het springt er echt uit vind ik, komt door de kleur, kan me voorstellen dat je daar voor gevallen bent toen.
    De boompjes zijn ook zo lekker vrolijk.
    En kaart om blij van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooi kerstkaart in een leuk model en mooi vrolijk papier. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super vrolijk kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi je Criss Cross kerstkaartje Miranda...en ja mooi designpapier heb je gebruikt...komt me bekend voor..dat ligt hier ook nog ergens volgens mij
    En je heb wel een hele leuke knutseldate gehad met Danoesja, Nelleke bij GerJanne...zal vast wel heeeeel gezellig geweest zijn....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey Miranda,

    Dank voor jouw reactie op mijn blog...
    Mooie kerstkaart maakte je hier... Bolletjes... da's jouw ding wel hé?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart in hele mooie kleuren en leuk model! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gezellig kaartje in deze vrolijke kleurtjes en mooi model!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  38. tof criscroskaartje Miranda, en of dit nu oude papiertjes zijn of niet, ze zijn heel leuk!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gezellige kaart! Die stippen doen het goed op de kerstkaart. En wat een gezellig uitje heb je gehad! Leuk het stippen en de plankjes die je hebt gemaakt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke vrolijke gestipte kerstkaart heb je gemaakt Miranda. Ik las net je verhaal van jullie gezellige knutseldate... En kwam er achter dat ik deze kaart nog niet had gezien... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke kaart! Dat papier ken ik nog;-) Gezellig dat je weer mee doet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen