donderdag 12 december 2019

Oh denneboom.../ Oh Christmastree...

Hallo lieve medeblogsters, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik wist natuurlijk al wat langer dat Addicted To Stamps zou gaan stoppen. Daarom vond ik het des te leuker dat ik nu lid van het design-team van 52 weeks to Christmas ,per 1 januari, ga worden.
Vandaag link ik gewoon mijn kaart voor week 50.....

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today a card according to the challenge at http://liftchallenge.blogspot.com/2019/11/liftchallenge-145.html and according to the challenge at http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/11/de-laatste-challenge-van-2019-bij.html.....


Uitgedaagd door de challenge op het Liftchallengeblog én door de challenge van Knutsels en Kadootjes heb ik deze kaart gemaakt.
Het is een langwerpige kaart waar ik met een stencil en twee kleuren distress-inkt de achtergrond gemaakt heb. Het zijn eigenlijk veertjes maar ik zag er dennentakjes in :)
De (schaduw)letters zijn gesneden met de Cricut en voor de feestelijke toets wat sequins gebruikt.

I used two green distress-inks to sponge the background trough a stencil. With the Cricut I've cut the letters and for a little festive feeling and sparkle I added the sequins.


Foto mét stencil dat gebruikt is (Liftchallenge).

Pick with stencil, these are feathers but I saw pine-branches ;p

Nog heel blij met een behaald toppertje...met deze kaart

With this card I won at https://dutchcardlovers.blogspot.com/2019/12/winnaar-van-uitdaging-321.html.


ben ik op de eerste plaats beland bij Dutch Card Lovers....


Zo leuk als je eruit gepikt wordt door het design-team.
Ik mag gast-designer zijn volgende keer, leuk, leuk :)

I will be a guest-designer in Januari, I love it.
Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://52weekstochristmas.blogspot.com/
*http://liftchallenge.blogspot.com/2019/11/liftchallenge-145.html
*http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2019/11/de-laatste-challenge-van-2019-bij.html


47 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart leuk geworden met al die "dennetakjes" op de achtergrond. Heel leuk bedacht! Ook je toppertje blijft gaaf!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt, heel erg mooi met de veelzijdige veertjes. Ze kunnen echt voor beiden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart geworden Miranda, leuk stencil ook, ik zie erf ook dennentakjes in hoor hahaha.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Mooie achtergrond.
    Ik zie er ook dennentakjes in.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat ook, dennen takjes.... nog meer dan veertjes zelfs.
    Leuke kaart hoor, weer iets héél anders dan we van je gewend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en mooie kaart, vind ze in het groen net blaadjes hoor!
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gaaf kaartje met de leuke dennetakjes weer eens wat anders
    ook gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje met al die dennentakjes, Miranda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie er ook dennentakjes in hoor Miranda en duidelijk een kerstsfeer! Je vult het weer mooi in om na Craftadd. nu bij 52 weeks in het DT te komen...veel plezier volgend jaar!!! En ja, je trui een winner is dik verdiend en ook altijd leuk als het team je kiest! plezier met het maken van je gast kaartje!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je in het DT mag komen van 52 WTC! Je kaartje is erg leuk of het nu veertjes of dennentakjes zijn dat maakt niet uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg leuk Miranda en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie achtergrond (goed te gebruiken voor de kerst hoor) en fraaie letters! Proficiat met je 1e plaats met de foute kersttrui.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je zo je GD plekje ergens anders gaat invullen!
    Je kaartje van vandaag is erg leuk net als je toppertje, gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lift heb je gemaakt met de takjes achtergrond en de mooie, grote tekst. Fijn dat de post verzonden is, de klus weer geklaard,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je toppertje, prachtige kaart heb je gemaakt.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Miranda
    Ik zie ook kersttakjes, mooie achtergrond heb je gemaakt en leuk met die letters mooi kerstkaartje!
    Ha wat fijn dat je met dat truienkaartje ern topplaats hebt bereikt, ik vind het zo'n leukerd!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker met de tekst oh dennenboom je hersenen associëren er dan dennentakken bij. 😀 Je kaart is leuk geworden en met je kersttruikaart dik verdiend.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Miranda en je winnende kaart vind ik ook zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk idee om de veertjes als takjes te gebruiken, dat gaat heel goed en staat erg leuk. Een mooi achtergrondje! En een heel leuke kaart. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is dat je zegt dat het veertjes zijn, ik had het niet gezien Miranda. Je kaart is prachtig zo! Gefeliciteerd met je 1e plek, dik verdiend, erg origineel met al je steken ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuke kerstkaart, Miranda.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuk kaartje en die veertjes zien er inderdaad net uit als takjes! een mooi kerstkaartje dus! en je toppertjes is ook een mooie met die trui! Erg leuk en proficiat! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie eenvoudige kaart Miranda. Leuke achtergrond met de veertjes. Gefeliviteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke kerstkaart met deze takjes/veertjesachtergrond!proficiat met je toppertje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart met de mooie letters Miranda, ook gefeliciteerd met je winnende kaartje, altijd leuk. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Miranda, wat een leuke kaart, die schaduw letters zijn zo leuk.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja, dat was het eerste wat ik dacht, toen ik las dat Addicted to stamps ging stoppen! Leuk voor je hoor!
    En je kaart is mooi! Mijn idee ga ik morgenvroeg uitwerken....
    Gefeliciteerd met je eerste plek bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ken een wasbeer die dit liedje ook graag zingt :-)
    En de veertjes doen het ook heel goed als dennetakken. Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer eens wat anders, heel mooi met de kleurschakering in de achtergrond en prachtige kleur. Proficiat met je topper!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart en superleuk je nieuwe uitdaging als DT lid. Dan hebben ze een goede aan jouw. Heel veel plezier en succes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is prachtig geworden Miranda! Heel mooi de achtergrond! Gefeliciteerd met je winnende kaart! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een mooie kaart en ja, het zijn inderdaad net dennentakjes. Ik bewonder je om de enorme diversiteit van je kaarten!!! Je maakt er altijd weer iets bijzonders van en geen enkele kaart lijkt op de anderen...knap hoor!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Voor mij zijn het ook takjes !
    Ik hou hier van !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk dat je een kerstkaart gemaakt met deze mooie stencil. En ook de tekst en de sequins maken het af. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC en bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. He dit leuke kaartje is bij mij in de bus beland. Dank je wel. Ik had nog niet gelijk aan de liftchallenge gedacht. Maar nu je het schrijft. De sequens moet ik even weer vastplakken. Laat natuurlijk gauw las, dan vraag ik mij af of dat bij mijn kaarten ook gebeurd. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuke, originele kaart, ik zie er ook meer dennentakjes in. Je kaartje met het Mo Manning afdrukje is geweldig, lief stempeltje, mooie tekst en een mooi geheel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een heel mooi kaartje en ja in mijn ogen zijn dit ook dennentakjes. Knap gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Weer een leuke kerstkaart die je hebt gemaakt.Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kreeg gisteren je kerstkaart, met het hondje.
    Je hebt gelijk, perfect voor ons!!😍😊

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Miranda,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een superleuke kerstkaart laat je deze week zien en gefeliciteerd met je nieuwe DT en je winnende kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooi stencil heb je gekozen! Geeft gelijk een heel goed sfeertje. Mooi met de grote tekst erbij!
    Tof dat je bij DCL hebt gewonnen en wat leuk dat je in het DT aan de slag gaat. Veel plezier en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zo dat liedje heb ik nu voor de rest van de dag in mijn hoofd ha ha, maar niet erg hoor zo kom ik lekker in de kerststemming. Hij is erg leuk met dit stencil! Je trui-kaart is ook een toppertje, verdiend gewonnnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke denneboomkaart, of dennetakjeskaart ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een heel mooi kerstkaartje Miranda, bedankt voor het meespelen bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je kaart is prachtig Miranda!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen