zondag 15 december 2019

En voor de verandering een...kerstkaart hihi / Another Christmascard...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Vooral Joke gaf zo'n leuke reactie over de diversiteit van mijn kaarten. Dat vond ik zo leuk om te lezen, dank je wel Joke. Ik vind uitproberen gewoon héél leuk en eigenlijk vind ik allerlei hobbies zo leuk, ik heb nu weer zin om te handwerken (het zijn bij mij altijd periodes dat ik bepaalde dingen (weer) wil doen). Stilzitten komt niet voor in mijn woordenboek hihi, altijd te weinig tijd..LOL.

Deze kaart is ook al verzonden, hij is gemaakt volgens de sketch van Cheerful Sketches Challenge Blog van de maand december...

Hello dear people, I've made another Christmascard. This one is already send away. It's made according to a sketch. I think the picture says it all...


Plaatje en papier komen uit een blok van CraftSensations. De fotohoekjes zijn van de Hema. De doily van Marianne Design ( Creatable LR0185) uit kraft gestanst en voorzien van plakpareltjes.
De vereiste band achter het plaatje gemaakt met lint en daar een royale strik mee gemaakt.

Thanks for dropping by, enjoy your day/evening and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag/avond en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2019/12/december-challenge.html.

32 opmerkingen:

  1. Net als jij vind ik veel dingen leuk om te doen, creatief bezig zijn is een must maar te vaak ontbreekt het me aan tijd om er wat mee te doen of wil ik teveel verschillende dingen en doe ik uiteindelijk niets!

    Wat een schattig plaatje heb je gebruikt, mooie organza strik en de fotohoekjes maken het helemaal af.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooiiii

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Miranda
    ha, hier ook zo eentje...
    ik vind ook zoveel dingen leuk om te doen, inderdaad stilzitten zit erbij mij ook niet in!
    Ik word ook altijd geïnspreerd door jou en je mooie creaties!
    Mooi je kerstkaartje, leuk he dit jaar die blokken van de blauwe actiewinkel!
    Fijne zondag nog!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een prachtige kaart. Leuk die hoekjes. Moet ook eens bij de Hema gaan neuzen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben altijd bezig, Miranda. Kom zelfs tijd tekort om dingen te doen die ik ook leuk vind.
    Deze mooie kaart staat bij mij te pronken. Hartelijk dank. En ook bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Precies wat ik bedoelde Miranda ;-) kijk nou eens naar het enorme verschil met je vorige kaart. Ik ben even klaar met al mijn doosjes en ga nu ook even heerlijk wat andere dingen doen maar wel met papier...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Vind zelf ook zo veel leuk maar op het moment komt het er niet zo van.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met dit leuke plaatje en papier. Ik kan heel veel dingen niet meer zoals haken en borduren, nog steeds blij dat ik kaarten kan maken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful Christmas card Miranda, cute topper.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart Miranda!
    hahaha, er is ook zoveel wat leuk is he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart!!
    heerlijk he altijd bezig zijn, ken er nog eentje...
    Bedankt voor je prachtige kerstkaart die hier is gebracht.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart.
    Mooi plaatje en super mooi papier heb je gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Miranda leuke details. Ik ben ook graag bezig kan ook niet stil zitten, en nieuwe dingen uitproberen heel graag, maar de dag heeft maar zoveel uren helaas.
    Fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met die superschattige wasbeer
    ben ook graag bezig enne ik zou niet weten waar mijn woorden boek is haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook weer zo leuk Miranda!...is ook gezellig in deze tijd van het jaar kerstkaarten te maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart Miranda!! Mooi die combi van kleurtjes.
    En ja dat stil zitten vind ik ook maar niets.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kerstkaartje! Het wasbeertje is zo een leuk plaatje en de koninklijke strik maakt hem helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke kaart. Heel herkenbaar dat niet stil kunt zitten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart weer Miranda! Leuk afgewerkt met papier en andere accenten. Goed idee om fotohoekjes te gebruiken. Ik zie bij jou inderdaad ook veel afwisseling, vind ik ook leuk en ik denk dat ik dat ook wel heb, vind ik zelf dan hè. Je hebt het over stilzitten....wat is dat, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vrolijke kaart weer Miranda. Wat betekend stilzitten ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een heel mooie kaart Miranda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kerstkaart Miranda. Alles mooi gecombineerd... ik heb dit blok ook want die is toch wel erg mooi. Bedankt voor je prachtige kerst kaart is hier al aangekomen. Hangt hier mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik herkende de sketch meteen, mooi gedaan hoor.
    Het plaatje is ook leuk en het papier wat je gebruikte ook.
    Ook ben ook zo hoor, van alles proberen, van alles leuk vinden en fases waar je in zit, dan weer kerstkaarten, dan weer spullen pimpen, dan weer haken...... nu zit ik erg in het kaartjes maken, heerlijk en zo ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. toffe kaart voor onze challenge bij Cheerful Sketches!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een plaatje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superlief kaartje Miranda!
    Hartstikke leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen