donderdag 24 oktober 2019

Winter.../ Winter...

Goedemorgen lieve mensen, hier in Brabant is het somber buiten maar de temperaturen zijn vrij hoog. Ik vond het benauwd zelfs vanochtend tijdens de wandeling met Ziva ;)
Van mij mag de winter langzaam aan wel inzetten met lekkere zonnige vorstdagen hihi en van jullie?
Om vast in de stemming te komen vandaag een een lekker winterse (kerst)kaart...

Hello dear people, today a "winter" card . I saw the design here at Noor!Design and was in love immediately...


Ik zag deze mooie "winter"-stans op het blog van Noor!Design op de mooie kaart van Sylvia Peper en was meteen verliefd..op de stans én haar kaart.
De basis heb ik hetzelfde gemaakt alleen verder met eigen spulletjes.

I copied the design but to finish I've used my own stuff. The branches are from Marianne Design and they are so lovely to use.
"Winter", the doily behind the image and the poststamps are from Noor Design (JoyCrafts).


Het blauwe sneeuwpapier is van CraftSensations (Action) en het kwam zo mooi bij de kleurtjes van het plaatje van Marianne Design dat de keus snel gemaakt was.
Achter het plaatje de mooie doily-stans van Noor Design en daar zijn ook de oudere postzegelteksten van.
De rozenbottel en de katoenplant zijn stansjes van Marianne Design, ik vind ze zo gaaf :)


Op het plaatje heb ik fluffy sneeuw gebruikt met wat extra glitter. Fluffy sneeuw is een soort pearlpen maar als je het verhit zwelt het op. Ik heb die pen al heel lang en hij blijft leuk om te gebruiken.
Achter het plaatje crispy lint en sterretjeslint gebruikt.

I used fluffy snow and glitter on the bottom of the image. Behind the image I've used crispy ribbon and small ribbon with little stars.
Tnak you for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Zo maar even aan de poets, naar de bieb en boodschappen doen en dan kom ik weer bij jullie buurten, nu al zin in ;P.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*https://52weekstochristmas.blogspot.com/2019/10/week-43-en-dt-call.html
*http://creativesketchygirls.blogspot.com/2019/10/challenge-41.html, maak een kerstkaart (15-11)

*stans Winter-Joy/Noor-6002/1333,    *doilystans-Joy/Noor-6002/1384,    *rozenbottels-Creatable LR0628-Marianne Design,     *katoenplant-Creatable LR0629-Marianne design,    *postzegelstans-Joy/Noor-6002/0324,    *postzegelstempels-Joy/Noor-6410/0317,    *dessinpapier-CraftSensations,    *plaatje-Frozen Forest-VK9582-Marianne design. 

49 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie kaart, Miranda. Zoveel mooie spulletjes heb je gebruikt en die nieuwe winterstans is prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa heerlijk van dat kraakheldere weer met een fris windje, ik ben voor!!!
    Net zoals op je prachtige kaart, het ziet er zo lekker winters uit....

    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat mij eerst maar even genieten van de herfst hoor, ik vind de kleuren die daar bij horen en al die blaadjes die van de bomen vallen veel te mooi.
    Je kaart is weer super mooi geworden, wat een leuke stans is het, ik kan wel begrijpen dat je daar voor gevallen bent ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wilt dat het jaar wel erg snel voorbij is.
    Schik me rot vliegt een vogel tegen het raam.
    Poehhhh...
    Ik wil nog wel even van wat mooie herfstdagen genieten.
    Je kaart is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart, Miranda.
    Mooie details heb je gebruikt
    Idd een hele mooie mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mal toch die winterstans ! Je kaartje heel mooi opgebouwd met heel veel leuke details! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een kunstwerkje heb je gemaakt leuk die details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt super. Hier aan de kust begint het zonnetje nu te schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie winterkaart heb je gemaakt met deze leuke mal , hier
    lekker zonnig maar geen 20 graden we zijn tevreden zo !!
    Gezellig dat je meedoet met week 43 , fijne dag
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart Miranda en die winter stans is helemaal super.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Miranda. Mooie mallen heb je gebruikt. Van mij mag het ook zo nog wel even blijven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Miranda! Wat heb je mooie stansen gebruikt, de kaart is ook super afgewerkt. Ik vind het ook niet erg als het wat kouder wordt. Zoals nu vind ik het niet zo lekker, beetje klam wordt het, ik geloof dat ik niet meer zo van de hoge temperaturen ben ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, heel sfeervol! Alles past weer perfect bij elkaar. De rozenbottel en katoen heb je mooi verwerkt zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een supermooie kaart Miranda! Kan me voorstellen dat je helemaal weg bent van die "winter" stans, hij is schitterend, dat is trouwens je hele kaart!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Miranda,snap dat je weg bent van deze winter stans....wat een plaatje je kaart!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige winterse kaart heb je gemaakt. Ja inderdaad, ik heb ook liever droge winterse dagen dan al die nattigheid en dat sombere, vandaag valt het hier in het Noorden nog mee. Vanaf vanmiddag af en toe een zonnetje. Maar vanavond zou het alweer gaan regenen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Wat zijn de kleuren ook mooi en die stans met winter is inderdaad om verliefd op te worden. Mooi dat je de kleuren van het plaatje terug laat komen in de rozenbottels.
    Ja geef mij ook maar lekker winter hoor, deze voor nu te warme dagen vind ik helemaal niet meer fijn.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, Miranda , wat een gave stans en schietende kaart. Ik begrijp je verliefde gevoel helemaal 😉
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart Miranda, zoveel toffe mallen en die rozebottels matchen perfect met het mooie plaatje.
    Ik gou heel erg van droge.herfstdagen en de kleurenpracht van de natuur. Maar regen en donkere dagen heb ik ook liever niet.
    Leuk datje ook meedoet bij Creative Sketchy Girls.
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC en DTCSG

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier in Nuenen brak vanmiddag toch even de zon door. Ik ben heerlijk even met de hond naar het bos geweest, de kleuren zijn extra mooi als de zon schijnt. Je kerstkaart is prachtig, inderdaad een geweldige stans en de perfecte combi met dit lieve eekhoorntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij hadden vandaag stralend en zonnig weer, mooie kerstkaart heb je gemaakt, ik had deze kaart van Sylvia ook al bewonderd, ik twijfel nog over de Winter stans,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooi kaartje! Mooie kleuren en een mooi plaatje! Hier was het later in de middag pas echt mooi weer! En ik geloof dat het volgende week kouder gaat worden, dus je winter komt er al aan! haha! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart met een schattige eekhoorn.
    Mooie mal aan de bovenkant!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaart met die winter stans. Ik snap dat je die wilde hebben. Het kletselen was gezellig vanochtend. En we hebben echt geknutseld en gekletst. Voor herhaling vatbaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Miranda, schitterende kerstkaart heb je gemaakt zeg. Allemaal verschillende merken gecombineerd, wat hebben we toch een mooie hobby. Wij komen net binnen van een wandeling maar sjonge wat benauwd is het...toch mag de hele erge kou van mij nog wel even wegblijven hoor brrrr. Ik ben benieuwd wat jij voor sneeuwpen hebt...
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik verheug me ook op de winter.
    Maar wel een echte winter, niet deze natte donkere winderige dagen, bah!!
    Je kaart brengt mij in een echte winter flow, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schoonheid , deze kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart met mooie stansjes op verwerkt!
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart is het geworden met je mooie nieuwe stans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt. Er is een hoop moois te zien.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Toffe kaart weer Miranda, wij hadden er vanmiddag een heerlijk zonnetje bij. Maar volgende week wordt er aan jouw gedacht hoor, de kou komt er aan . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, wat een prachtige kaart, heel mooi papier, stansen, versieringen en plaatje ! Vanmiddag was het hier nog zonnig, maar ik ben al die regen ook wel beu. :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heeeel mooi je kerstkaartje Miranda...prachtig modelletje en zulke leuke accentjes allemaal...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Echt een kaart om U tegen te zeggen, idd een mooie winterstans. De rozebottels vind ik ook heel mooi en passen zo goed bij het leuke plaatje, extra sneeuw is altijd fijn (op een kaart wel te verstaan).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kerstkaart Miranda. Heel leuk zoals je alles hebt gecombineerd. Mooi papier dat maakt het een heel mooi winters sneeuweffect. Leuk plaatje. De kaart is tip top afgewerkt. Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Groeten Trijntje. De cursor zat even vast.....

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart Miranda!! En zo gaaf die Winterstans.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  39. een heel leuk winters tafereeltje, mooi kaartje
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart Miranda, alles past moi bij elkaar.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart met een lief plaatje! Miranda :-D
    De winterstans heb ik ook (bijna ;-) )
    Supermooie stans. De ronde ook!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Miranda,
    kan me helemaal indenken dat je meteen weg was van de stans! Heel gaaf en wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt. Prachtig plaatje ook van de winterse eekhoorn. En het blauw natuurlijk...past zo mooi bij koud weer.
    Ik vind dat halfbakken weer ook niks...te koud voor een t- shirt en te warm voor een trui. Was ik net van plan de zomerkleren weg te hangen, maar dan moet ik toch weer wat van die stapel hebben. Hahahaha, maar er zijn ergere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een beauty Miranda! Mooie mallen , lief plaatje Prachtige winterse kaart! Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ja, dat iets te warme en vochtige ... kan ik ook niet goed tegen. Winter en fris mag van mij nu ook wel. Volgens mij worden we wel op onze wenken bediend vanaf dit weekend.
    Je kaart is een plaatje, Miranda! Mooi achtergrondje met o.a. de stans en de leuke afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful card Miranda, love the image, wonderful die cuts,
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi hoi Miranda
    Oja dit is echt een mooie winterse kaart, prachtig zeg die stansjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoihoi Miranda,

    Kan je nog steeds niet bijbenen hihihi maar allemachies wat een gave kaartjes heb je gemaakt. Ik vind deze winter kaart en supergaaf. Geweldig met die stans zo. Je hebt het over Fluffy sneeuw......nooit van gehoord, wat is dat??

    Goed weekend en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een prachtige kaart!!zo', mooike zou iederen toch door de bus willen ontvangen :D
    schitterend!
    fijn weekend,groetjes ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Whaw, die winterstans is mooi! Zoals heel jouw kaart! ❤

    BeantwoordenVerwijderen