zaterdag 26 oktober 2019

Streepjes voor de Liftchallenge/ Stripes for a challenge...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor alle leuke reacties op de kerstkaart hieronder. Ik heb ze met veel plezier gelezen maar jullie weten dat tips ook welkom zijn hè?

Bij de Liftchallenge wordt deze keer een kaart met streepjes op de achtergrond gevraagd gemaakt met inkt/verf maar geen papier....
Omdat Tim het hele weekend moet werken ben ik lekker aan de freubel gegaan...

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last card, I loved reading them.
My husband had to work this weekend so I spent my time crafting...


De strepen zijn gemaakt met de "brush-stempels" van Eline en Versamagic inkt. Dat is een inkt met een kalkachtige matte uitstraling.
Deze stempel ligt al heel wat jaartjes (bloos) in mijn la en die wilde ik persé het daglicht laten zien hihi. Deze is gestempeld met zwarte Stazon inkt.
Daarna met de turquoise kleur inkt op een acrylblok wat inkt gedaan en met een kwastje de vlinders in gaan kleuren.

At http://liftchallenge.blogspot.com/2019/10/liftchallenge-144.html runs a challenge with "stripes at the background" as a theme...
I played with ink and metallic paint...


Daarna met metallic pearl paint van Cadence nog over de vlinders gegaan. Als je nu de kaart beweegt in het licht zie je een subtiele parelmoer glans op de vlinders. Dat geeft in het echt een heel mooi effect vind ik.

Morgen hou ik ook weer een lekkere freubeldag, ik hoef alleen Ziva maar te doen. Tanika zit in Argentinië waar ze op vakantie is met een vriendin en Dainy is thuis in Utrecht haar reis naar Colombia aan het voorbereiden en Tim is weer werken dus iedereen is druk..

Thanks for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen, geniet van het weekend en tot ziens in blogland.
Lieve groetjes Miranda

*http://liftchallenge.blogspot.com/2019/10/liftchallenge-144.html

*Eline's brush-EC0162-Marianne Design,    *Versamagic-sea breeze, aquatic splash, turquoise gem,    *Stazon,   *Cadence-Dora hybrid metallic pearl paint,    *stempel vlinders-Crafter's Companion-Birds and Butterflies.

40 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan zeg! Die strepen doen het zo heel goed als achtergrond en prachtige stempel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooie kaart en de kleuren zijn zo mooi!
    Veel plezier met freubelen dit weekend!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het stempel zo lang in de doos moest blijven, hij is echt prachtig, je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n freubel weekend!
    Mooie kaart voor de Liftchallenge. De vlinders doen het erg goed op de gestreepte ondergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, Miranda.
    Geniet van je freubelweekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, die is mooi!
    Nou, ik kan jou echt geen tips geven, die krijg ik wel van jou, net als nu de pearl paint. Ik zoek me momenteel gek naar een stukje parelmoerpapier dat ik nog moet hebben, maar de verf is veel sneller gepakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    je hebt dus een freubelweekend! Tim aan het werk en de dochters met een reis bezig (ver weg of aan het voorbereiden). En jij druk aan het werk in Blogland....hihihi.
    Je kaart is heel mooi met de strepen en de vlinders. Gaaf hoor! Ik heb hem op mijn to do list staan...Hopelijk morgen ook tijd. Wel en verjaardag van ons nichtje, maar dat is pas in de middag en we hebben een uurtje langer...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat leuk gedaan die streep achtergrond met de mooie vlinderstempel. Oh, dat is ook wel eens lekker een weekendje alleen, en dan maar freubelen. Nog veel plezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Miranda, love your butterflies.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf die kaart van je, mooi hoe je dat verwerkt hebt. Ik ben ook al aan het broeden op dat onderwerp. Geniet van de dag morgen, van het daarna weer samenzijn en ook van het wandelen en freubelen. Ik ben morgen ook een groot deel van de dag met dochterlief. Wim en Thomas gaan naar PSV. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Miranda, prachtige stempel. Met deze kleur ben ik aan een wasknijper project bezig :). ik ben gelijk verlief geworden op je vlinder stempel. Geniet van je zondag,

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt Miranda. Geniet van je vrije dag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is hij mooi Miranda...aparte techniek ook.
    Heerlijk om zo even goed te kunnen freubelen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie uitwerking van onze Liftchallenge, Miranda! De achtergrond en nu toch gebruikte stempel vormen een mooi geheel! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn soms van die heerlijke weekendjes, niemand om je heen en niks anders te doen dan kaartjes maken!!
    Deze kaart is prachtig, juist dat parelmoer glansje maakt het tot een chique geheel.
    Het geeft de kaart net iets extra's.
    Mooi hoor, heel mooi.
    Hele fijne dag, wie weet kun je een mooi voorraadje aanleggen qua kaarten, alhoewel het ook lekker is om even een flinke wandeling te gaan maken met Ziva!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, en Colombia????😀
      Wat hebben wij toch een ondernemende kinderen!

      Verwijderen
  16. Erg leuke kaart, Miranda.
    En geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie uitwerking van de Liftchallenge.
    Schitterend gemaakt.
    Ik zit er ook aan te denken om deel te nemen, maar 'k ben er nog niet uit. Geen inspiratie op het ogenblik.
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart!
    Een fijne freubeldag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Miranda
    Wat een mooie vlinderstreepkaart!
    Fijn dat je zo'n knutseldagje hebt, ik ga vanmiddag nog wat knutselen en dan mag ik om 16uur weer gan werken tot 23 uur...ook leuk hoor!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt voor de Liftchallenge, streepjes erg mooi en super met de vlinders. Lekker rustig met Ziva, is wel echt wandelweer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zonde om deze stempel in een la te laten liggen. Goed dat je hem gebruikt hebt. De kaart is prachtig geworden!! Lekker hoor zo een knutseldagje, al is het natuurlijk ook fijn om je dochters thuis te hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Miranda, en iedereen druk en jij hebt een heerlijke freubeldag ingepland dat doe je goed.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart,mooie stempel heb je gebruikt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje Miranda. En wat heerlijk dat je zoveel freubeltijd hebt. Geert gaat donderdag weer voor 2 weken weg. Dan heb ik freubeltijd genoeg. Dank je wel voor je lieve woorden. Ik zorg ervoor dat het lijntje niet gaat breken. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje hen je gemaakt, mooie stempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een geweldig mooie kaart in mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oohh Miranda,

    Wat een beauty, heb je nog meer verborgen schatten in je lades liggen??? Dan wil ik wel even voor je kijken;)

    Ik vind hem keigaaf in al zijn "eenvoud" hoe minder meer kan zijn.

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een prachtige kaart Miranda! Wat heb je de achtergrond mooi gemaakt met de versamagic inkt. Mooie inkt is dat, ik ga van de week op de KreaDoe wat kleurtjes bijkopen. De vlinders zijn ook prachtig, hahaha, zonde om die stempel zo lang in je la te laten hoor, maar ik herken het een beetje. Leuk is die subtiele glans van de vlinders. Jouw dochters slaan dus ook heel letterlijk hun vleugels uit hè, zo ver weg. Onze oudste die in Tsjechië woont, gaat begin december op vakantie naar Mexico, voor hem vind ik het leuk ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuke kaart Miranda!..mooie stempel heb je gebruikt zou zonde zijn om die in de kast te laten liggen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat een schitterende kaart.
    Mooi zoals je de strepen hebt gemaakt en ik vind de stempel met de vlinders super.
    Gelukkig heb je het weer uit de lade gehaald.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo, jij legt de lat hoog voor de liftchallenge!! Prachtige kaart zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lekker zo'n freubel weekend. Zo kom je lekker in een flow vind ik altijd.
    Je kaart is mooi zeg. Erg tof met dat glansje. hou ik wel van ;-)
    dank je wel weer voor je deelname Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hier ben ik ook weer een keer op je blog.
    Super veel mooie kaarten zie ik steeds voorbij komen op instagram e voor mij is het daar handiger reageren.
    Via de zijlijn op mijn blog mandaat niet meer, ik moet dus elk blog in chroom opzoeken en dan kan ik pasreacties geven heel vervelend en dus minder aantrekkelijk om snel even te doen.
    Bij jou mis ik gelukkig geen enkele kaart maar wel je leuke verhalen erbij dus soms toch maar even bijlezen hier.
    Zelf heb ik ook wel wat gefreubeld maar minder nu ik meer moet werken helaas.
    Deze vlinderkaart is ook echt weereen kunstwerkje hoe krijg je het voor elkaar prachtig!
    Ook de kerstkaarten zoals in je vorige post zijn juweeltjes!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gave kaart hebt je gemaakt, de kleur is ook zo mooi. Ja mijn kasten puilen ook uit en veel nog niet gebruikt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heb je dat mooi gedaan! Vrolijk kaartje! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Thanks for your sharing, it helps me a lot and I think I'll watch your post more.
    …………………….
    slot1688
    สล็อต1688

    BeantwoordenVerwijderen