zaterdag 5 oktober 2019

MMMMMoooooohhhh....

Hallo lieve mensen, gekke titel hè? Mmmaar er start vandaag een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel . We hebben een sketch voor jullie en het thema is de letter M. Voor de sketch verwijs ik even naar het challengeblog want ik krijg hem niet geplaatst hier.
Ik heb de sketch een kwart-slag gedraaid en dit is mijn voorbeeldkaart...

Hello dear people, funny title isn't it? There starts a new challenge at https://de-egel.blogspot.com/ and we have a sketch and the theme is the letter M. I turned the sketch and this is my card...


Ik heb veel te moeilijk zitten denken (en zoeken) en een tekst gezocht waar de letter M duidelijk in voorkwam. Je kunt natuurlijk ook een kaart maken met Muizen, Molens, Mutsen, Margrieten etc..
Kijk maar eens naar wat mijn teamgenootjes gemaakt hebben op het challengeblog..

For more inspiration and the sketch you can look at https://de-egel.blogspot.com/.

Zowiezo zat ik te suffen want ik had eerst deze kaart gemaakt...


Zo is hij in gesloten toestand...


En dit was dan de binnenkant...
Gelukkig maakten mijn designteam collegaatjes mij erop attent dat er een sketch gebruikt moest worden haha dus snel een nieuwe gemaakt.

At first I had made the card with the apperture, when you opened the card there are three cows. Luckely my dt-mates warned me that there was a sketch so I made a new one (at top of this blog)..pff
Beneath you can see the prize for the winner of this challenge...

De eigenaar van hobby-webwinkel De Egel heeft weer een hele mooie prijs beschikbaar gesteld..


..namelijk deze prachtige stans van Joy.
Doen jullie weer gezellig mee, ik ben benieuwd hoe jullie de letter M verwerken met de sketch!!

So remember if you join this challenge: A sketch and a theme (letter M)...
Thanks for dropping by, have a nice weekend and see you in blogtime,
Greetings Miranda

Dank je wel voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
lieve groetjes Miranda

*stempels-CraftUnlimited-Boekenvoordeel,   *Craftables CR1359-vierkant met stiksteekjes,    *dessin papier-CraftSensations (Action)- stripes and dots,    *vlindertje-Creatables LR0456-Marianne Design,   *tekstwolk-D-lites by Spellbinders.

34 opmerkingen:

  1. O jee, vergissen gebeurd ons allemaal wel eens. Nu heb je twee mooie kaarten!! Wat een leuke koetjes, leuk zo met die gelakte hoefjes :)
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je hebt zitten dubben begrijp ik héél goed want toen ik de Egel-Challenge las dacht ik.....M van Moeilijk whaha zó níet dus!
    Ik vind allebei je kaarten super leuk en de "verkeerde" eigenlijk nog het meest!
    Fijn weekend Miranda xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten!! Leuk bedacht met de M!
    Jammer dat je eerst vergist had (niet goed gelezen), maar nu heb je maar mooi 2 van die hele leuke kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijke kaartjes met al die koetjes het is een gezellige boel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alletwee heel erg leuk! Die stempel van die koe is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha, jij hebt je lekker uitgeleefd met deze koe stempel ! leuke kaartjes zijn het geworden, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, dit bericht zou over mij kunt gaan.
    Ik moet altijd eerst even wennen aan een nieuwe challenge, dan ga ik "broeden" op een idee en dan komt er uiteindelijk wel wat uit mijn handen, maar soms denk ik te moeilijk😁.
    En..... als je dan ook nog eens niet goed leest, vergeet je de kaart te maken nav de sketch, haha.
    Je hebt nu wel 2 hele Leuke kaarten!!
    De tekst is goed bedacht, duidelijker kan toch niet😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, deze opdracht heeft je lekker van straat gehouden;-) Je hebt twee heel gave kaarten gemaakt met deze koestempel, en wat geinig het rijtje koetjes aan de binnenkant. Deze heeft toch stiekem mijn voorkeur.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten in vrolijke kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MMMMMoooooohhhh....toen moest je nog een keer Miranda, heb je er meteen twee, maar ik vind je eerste uitvoering een topper hoor! toffe stempel van die koe en goed gedaan!!!
    Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha is mij ook gebeurd pas met een sketch. Vergat dat het een herstthema bij was.....
    Maar alletwee je kaartjes zijn superleuk hoor en een leuke challenge weer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In al ons enthousiasme kunnen we idd van die 'domme' fouten maken, maar ik vind allebei je kaartjes superleuk.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Miranda
    Nu heb je wel twee kaarten, heel leuk bedacht voor de letter M, mooi gemaakt!
    Ik wordber vrolijk van!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij blíjft leuk dit stempeltje. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, zelfs twee 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt. Grappig stempeltje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah, wat leuk die koeien! Prachtige kaarten heb je gemaakt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha.. Je hebt het jezelf wel heel moeilijk gemaakt, ik vind ze alle 2 wel heel erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zooooooo mooooi & schattig Miranda 🧡
    Nog een fijne zondag liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee hele mooie vrolijke kaarten met grappige koeien. Een heel leuk idee om er drie te stempelen aan de binnenkant van je tweede. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je inspiratie kaartje is erg mooi! Ja vaak denk we te moeilijk en hihih blij te lezen het jouw ook overkomt, spontaan bezig zijn en dan de opdracht niet goed gelezen te hebben.
    Fijne zondag, en leuk je gezien te hebben gister in Waspik.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Door jouw foutje heb je nu wel 2 hele mooie kaarten met koeien. Mooi gedaan. Nu zelf nog bedenken wat ik met die letter M ga doen. Want muizen, molens, mutsen en margrieten vind ik nu te simpel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Soms zie je wel eens iets over het hoofd, maar wel heb je nu daardoor twee erg gave kaarten. Zo leuk die koeien en die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaarten met de koe.
    Super leuk idee.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kaartje met die mooie koeien.
    Het blijft altijd goed opletten met de opdrachten die ze ons geven. Soms ben je iets te enthousiast.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. haha, maar je hebt nu wel 2 hele leuke kaarten! Leuke stempel ook, en heerlijke vrolijke kleurtjes.
    groetjes, Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind beide kaarten superleuk, Miranda!!
    Dit keer ga ik proberen om mee te doen met de challenge ;-)
    Fijne zondag verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee gezellige kaartjes, leuk idee Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het ging dus niet vanzelf maar ach....het is allemaal goed gekomen en het ziet er ook nog eens reuze gezellig uit allemaal. Ik zeg....geslaagd.
    Fijne zondag nog verder....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn schattig je kaartjes, de mijn is ook klaar voor de challenge, komt van de week online.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele leuke kaarten. Ach kan gebeuren toch en heb je gelijk weer 2 kaarten erbij,haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja opdrachtjes zijn niet altijd simpel, als ik een gastdesigner kaart maak denk ik altijd dat het me niet zal lukken. Dit zijn eigenlijk altijd 2 opdrachten maar ik vind deze sketch wel leuk. Je kaart is wel schattig zo, en de andere koetjes mogen er ook best zijn mooooooooooi !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja, wat een mop! Ik had het pas geleden bij DAK. Enthousiast een schudkaart gemaakt en kreeg ik een berichtje dat ik wel de digi van de sponsor moest gebruiken. Het overkomt ons allemaal wel eens.
    Je beide kaartjes zijn gewoon heel leuk. En je had er mooi weer een kaartje extra bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig leuk gevonden met het koetje en die tekst erbij! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen