maandag 7 oktober 2019

Gastdesigner bij "Cheerful Sketches Challengeblog"...

Hallo lieve mensen, leuke reacties op mijn "koeienkaart(en)" zijn er gegeven, dank je wel daarvoor. Ik ben benieuwd of er veel mensen mee gaan doen aan deze challenge en wat zij er dan van brouwen hihi.

In de maand september was een kaart van mij uitgekozen bij http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ en daarom mocht ik deze maand gastdesigner zijn.
Het is een sketch deze maand en dit heb ik ervan gemaakt....

Hello dear people, today a card that I've made as a guestdesigner by http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/. They are having a sketch this month and this is what I've made...


Een herfstkaart gemaakt met design-papier van Maja-Design (2015) en daar ook de kleurtjes van mijn potloodjes op afgestemd.

A Fall card with the beautiful design-papers from Maja-Design (2015). I used the same colours to colour the digi.


De lieve "pompoen-Bestie" is een digi en heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Op de zonnebloemen op haar hoedje en op de bolletjes om haar heen nog wat glitterlijm verwerkt.

This pumpkin girl is coloured with Derwent Coloursoft Pencils. I put some glitterglue on the flowers on her hat and on the little baubles that surrounding her.


De mooie zonnebloem-stans van Marianne Design nog eens gebruikt met ook wat glitter in het hart van de bloem.

I used the beautiful sunflower die from Marianne Design and used some glitterglue on this flower too.


Bovenaan de kaart zit een dubbel gestanste en op elkaar gelijmde borderrand. Dan is hij wat steviger.
Uit hetzelfde groen herfstbladeren gestanst en bewerkt met distressinkt. Bijeengebonden met twee labeltjes waar ik tekst op gestempeld heb.
Nog één keer het hele plaatje..hier lijken de kleuren ook het meest op het origineel, het zijn zulke mooie tintjes in het echt...

At the top of the card I used a border die. I used it double (glued together) to make it firm. At the same green paper I've diecut some leaves and I used some distressink to accent the vains. On the little labels I stamped "party" and "heartfelt" in Dutch.
Thank you for dropping by, enjoy your day and see you in blogtime.
Greetings Miranda


Dank je wel voor je bezoekje, fijne start van de nieuwe week en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

Ik link deze kaart bij :
*http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/2019/09/challenge-oktober-anything-goes-option.html.

*digi-Bestie,    *deisgn-papier-Maja Design-Enjoying outdoors (2015),    *vierkanten met stikrand-Craftables CR1359-Marianne Design,    *zonnebloem-Creatables LR0545-Marianne design,    *herfstbladeren-CreatablesLR0373-Marianne Design,    *minilabels-CS1028-Marianne design,    *varentakje Joy/Noor-6003/0083,    *border-Joy/Noor-6002/0986,
*glitterlijm, scrapfloss

32 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtige kaart maakte je als gastdesigner. Super deze kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart heb je gemaakt, mooie herfstkleuren met het paars erbij.
    Daar denk ik zelf nooit aan, maar het is erg mooi.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herfstkaart. Het randje boven blijft zo mooi he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze lieve Bestie. Leuk om te zien als je hem anders kleurt en de sketch een slag draait, de kaart er dan toch weer heel anders uit ziet, dan mijn kaart. Ik ben dit keer toevallig ook GDT en had dezelfde digi als jij gekregen. Hihihi.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een super kaart Miranda, mooie kleurencombinatie.Groetjes, Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je GDT!!! Je hebt een prachtige bijdrage geleverd. Alles matcht prachtig mooi bij elkaar.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Miranda
    Wat een leukerd dit herfstkaartje en je pompoenpopje zo leuk ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda, je kaart is een schatje geworden. Ik vind de kleuren goed gekozen: alles past perfect bij elkaar.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart heb je als gastdesigner gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoesje deze kaart! En je koeienkaarten van de vorig blogpost zijn ook al zo geweldig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met een leuke sketch. Daar ga ik me ook binnenkort maar eens aan wagen. Voor oktober mag ik gastdesigner zijn bij Cheerful. Volgen we elkaar mooi op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh het is een heel mooi kaartje!! Ja doe ik ook weleens zo met een randje.
    Ook mooi gekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje Miranda!
    Mooie kleuren, leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, wat een schattig plaatje en wat heb je er een mooi geheel van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is prachtig.
    Mooie kleuren en details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt, Miranda.
    Prachtig kleurwerk en heel mooi papier.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om nog een keertje Gast Designer te mogen zijn.
    Je hebt er een prachtig voorbeeld voor gemaakt.
    Mooie zachte kleurtjes, verrassend want je zou met deze digi al snel naar oranje grijpen.
    Alles past heel mooi bij elkaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief en mooi kaartje als GD, schattige afbeelding die jij prachtig inkleurde!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat heb je Besti prachtig ingekleurd in deze warme tinten. Ze staat echt in het middelpunt. De gele zonnebloem kleurt er ook supermooi bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat superleuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    De digi is zo leuk en supergaaf ingekleurd.
    Het is allemaal heel mooi op elkaar afgestemd!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt met het mooie papier en de leuke digi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie afgewerkte kaart is dit.
    Ik maakte vandaag 2 kaarten met deze sketch, maar heb me echt letterlijk aan de sketch gehouden.... dus geen extra's zoals jij deed.
    Nu zie ik dat dat wel heel mooi is..... vind ik die van mij bijna saai, haha.
    De kleuren zijn echt prachtig!
    De combinatie van geiten met paars/ lila is erg mooi, vind ik ook altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie vrolijke kaart in mooie kleuren. De digi heb je ook mooi gekleurd met potloden. groetjes, Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda,
    wat een gaaf kaartje! Zo mooi deze uitwerking van de sketch. Het afdrukje is ook supermooi ingekleurd. En de bloemen erbij maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart heb je als gastdesigner gemaakt, je hebt de digi ook heel mooi mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is prachtig Miranda heb je gemaakt als gastdesigner. Heel lief dit plaatje en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Miranda! Erg leuk het gestempelde meisje, mooi ingekleurd ook! Wat een eer om gastdesigner te mogen zijn! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card design Miranda, love the beautiful image and colours.
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooi kaartje leuke stempel.
    wat leuk dat je gastdesigner mag zijn wat een eer hè
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart met het Bestie-meisje in haar pompoenenjurk! Hihi ! Proficiat met je GDT !Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat ben ik lang weggeweest.... ik heb wel een paar kaarten gemist van je hoor...de koeienkaart is geweldig leuk, daar heb je vast succes mee. Maar ook je laatste kaart is weer vol met bezienswaardigheden. Er is genoeg op te zien en inderdaad mooie kleuren.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen