woensdag 5 juni 2019

Driehoekige easelcard../ Triangular easelcard...

Hallo lieve medeblogsters, vandaag op 5 juni start er weer een nieuwe challenge bij het challengeblog van De Egel. De laatste challenge is vol overtuiging aangegaan door jullie...bijna 200 !!! deelnemers.

Deze keer willen we graag een driehoekige easelcard zien met als extra thema vlinders...

Hello dear people, today starts a new challenge at http://de-egel.blogspot.com/. We want to see a triangular easelcard and the theme is butterflies....


Ik ben aan de slag gegaan met oud dessinpapier van Graphic 45 (2010). De mooie warme kleuren spreken mij erg aan én er stonden van die mooie vlinders op dus de link was snel gelegd ;p. Vanwege de vlinders link ik deze kaart bij 2 sisters on the blog waar de challenge dingen met vleugels loopt.

I used some older designpapers from my stash. It's from Graphic 45 (2010) and I love the warm colours.


De twee stansen die ik gebruikt heb zijn allebei van Marianne Design (zie de kleine lettertjes onder dit bericht).
De rozen en vlinders zijn uit het dessin-papier geknipt. De lijfjes van de vlinders met zwarte glitterlijm (stickles) bewerkt.
De easel blijft staan door twee plakpareltjes.

I used two dies from Marianne Design. The butterflies and the roses are fussy cut from the designpaper. I used some black glitterglue on the butterflies. The easel is standing up against two little pearls.

De eigenaar van hobby(web)winkel De Egel heeft weer een mooie prijs beschikbaar gesteld om deze challenge te sponsoren...
The prize you can win....


Je kunt weer deelnemen tot 19 juni 20.00 uur. Ons teamgenootje GerJanne heeft middels foto's een duidelijke tutorial gemaakt van hoe je zo'n driehoekige easelkaart gemakkelijk kunt maken.

You can join the challenge until june 19th 20.00h dutch time. Our teammember GerJanne has made a photo-tutorial how to make a Triangular easelcard.
Thank you for dropping by, have a nice day and see you in blogtime.

Dank je wel voor je bezoekje, fijne dag en ik zie je op Blogger.
Lieve groetjes Miranda.

*http://2sistersontheblog.blogspot.com/2019/06/challenge-28_1.html...dingen met vleugels.

*cardstock-Bazill-Buttercup,    *dessinpapier Graphic 45-Steampunk Debutante Collection (2010),    *vlinderrand-Marianne Design-Creatable LR0456,    *cirkel-Marianne Design-LR0570,    *plakpareltjes-stickles.


24 opmerkingen:

  1. Wauw! Hij is prachtig! De kleuren vind ik ook heel mooi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat ziet er even schitterend uit, grappig zo in een driehoek.
    mooi is dit papier (ook al is het een oudje)....

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind dit zo'n leuk model en wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige easelcard heb je gemaakt. Mooi papier heb je er ook voor gebruikt en prachtige vlinders erop verwerkt.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Miranda wel een andere stijl of gewoonlijk
    Ik wens je een creatieve woensdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt met een bijzondere kleurcombinatie, verrassend sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kleuren ben ik bij jou niet zo gewend, Miranda. Maar ze zijn heel mooi en warm. Leuk met die vlinderrand aan de zijkant. Een prachtige kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook mooi.
    Ik vind het een heel leuk model.
    Ben dan ook weer van plan om mee te doen.
    Je vlinders zijn mooi geworden vind ik, het zijn echte blikvangers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is voor mij beter te behappen dan een sketch, dat is echt niet mijn ding, hier kan ik mijn creativiteit wel in kwijt net als jij. Graphic 45 heb ik ook wel gehad, leuk om dit weer eens te zien, vrolijke kaart Miranda en mooi van kleur!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vrolijke kaart ,Miranda.
    Mooie kleuren ,heb je gebruikt.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoihoi Miranda
    Schitterende easelkaart heb je gemaakt, ik vind de kleuren heel mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om de challenges te kunnen combineren he?
    Leuke kaart voor ons blog, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig papier en een heel leuk model, mooie rand met de vlinders en een gave prijs om te winnen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke easelkaart in de driehoekvom! De vlinderrand staat er ook prachtig bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk, deze driehoekige vorm. De kleuren zijn ook echt mooi, heel bijzonder.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous card shape Miranda, love the colours and decoration.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een supermooie kaart Miranda! De kleuren vind ik zo leuk bij elkaar! Een combi die ik niet meteen bij elkaar zou zoeken, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig mooie kaart! Die kleuren zijn inderdaad een mooie combi en met die vlinders erbij....Prachtig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, leuk dat er ook vlinders op de rand zitten!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en een heel leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig! Ik vind dit papier altijd erg moeilijk om te gebruiken (heb nog diverse blokken liggen!) het is vaak zo druk, maar jij laat zien hoe het wel mogelijk is. Echt heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart in deze vorm. Heel leuk samengesteld. Mooi zo met alle vlinders en de randmal. Knap werk Miranda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende voorbeeldkaart heb je daar gemaakt. Ik vind het wel gewaagde kleuren bij elkaar en toch is het een supermooi resultaat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi Miranda. Leuk gedaan.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen