zaterdag 8 juni 2019

Alleen voor jou...nieuws van De Egel / Just for you....

Hallo lieve mensen, terwijl ik dit zit te typen lijkt het wel herfst buiten, wat een wind... Ik hoop dat jullie geen overlast hebben van het weer van de afgelopen dagen? Hier valt het tot dusver mee ...afkloppen.
Vandaag kom ik even aanwaaien met een kaart in zachte kleurtjes.
Basis is een rechthoekige dubbele witte kaart met daarop oranje cardstock bewerkt met tipp-ex.
Het dessin-papier van Pion met de hand doorgestikt en hier en daar wat gescheurd...

Hello dear people, I've made a card in soft colours. The picture and papers are from Pion-Design...


Het plaatje van Pion gemat op een sierlijke cirkel van Marianne Design. Deze gestanst uit dessin-papier van Pion en gedecoreerd met plakpareltjes. Op het plaatje stipjes gezet met glitterlijm.
Achter de cirkel wat wondgaas gebruikt.

I did some stitching and tearing to give the card a shabby look. The roses are made by hand and the use of the roll-up roses die from Joy-crafts.


Onder het plaatje een strook gerimpeld dessin-papier gemaakt met de ribbelmaker. Een kleine bloementoef waarvan de roosjes zelf gemaakt zijn m.b.v de roll-up roses stans van Joy.
Het vlindertje rechts onderin en de tekst zijn ook uit het dessinpapier geknipt.

Thank you for dropping by, see you in blogtime....Greetings Miranda

Dan wil ik jullie als lid van het design-team van De Egel nog even meedelen dat de hobby-webwinkel van De Egel een vernieuwde website heeft. Ik vind hem héél duidelijk en gemakkelijk in gebruik...


Om dit te vieren hebben ze ook een leuke Pinksteractie bedacht....


Gisteren mezelf even iets cadeau gedaan om de website te testen én vanwege onze vakantie die inmiddels begonnen is (net of ik een reden nodig heb ..whahaha..) en ik kreeg gisteravond mail dat het vandaag al bezorgd wordt...joepie!

Het wordt geloof ik écht knutselweer de komende dagen én ik ben in een dik boek van Stephen King "schone slaapsters" begonnen...spannend :)
Jullie nog leuke plannen?

Fijne Pinksterdagen, dank je wel voor je bezoekje en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*tekst, plaatje en dessinpapier-Pion-Life is peachy,    *cirkel-Creatable LR0388-Marianne Design,    *takje-Joy/Noor-Branch leaves-6002/0940,    *roosjes-roll-up roses- Joy/Noor-6002/0384,    *glitterlijm, wondgaas, correctievloeistof, bloemetjes, takje, ribbelmaker.

32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit geworden mooi kleuren combi net als jou voorbeeldkaart voor de Egel ook al zo kleurrijk.
    Ik ben gisteren al bij Jacobi geweest zo 20 min fietsen bij mij vandaan heerlijk om doorheen te sneupen ook al heb ik spulletjes genoeg......
    Fijn knutsel weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, Miranda! Dat papier is zó mooi en dat in combinatie met jouw details. Ziet er weer tot in de puntjes verzorgd uit.
    Geniet van jullie vakantie en jezelf verwennen mag altijd hoor!
    Ik ben een boek aan het lezen van Lisa Gardner (ben haar hele serie aan het verslinden....aanrader!).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met het schattige plaatje en het mooie Pion papier, ook de toef is heel gaaf.
    Hier wordt het ook lezen en freubelen,
    fijne Pinksterdagen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een prachtige kaart. zo mooi met deze kaart.
    De website is inderdaad mooi en duidelijk! Ik heb hem ook uitgeprobeerd en wat besteld ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een plaatje! Heel bijzondere maar mooie kleurencombinatie heb je gemaakt. Je roosjes zijn heel mooi geworden, dat is ook een kunst opzich.
    Ik heb de nieuwe site bekeken, het is absoluut een verbetering.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart,ook knap dat je zo veel details zelf maakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda, heel mooi met dit papier en bloemen. Heel fijn Pinkster/knutselweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Miranda in deze mooie kleuren.
    Mooi gemaakt de bloempjes .
    Fijn weekend . Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg lief kaartje in die mooie zachte kleurtjes, Miranda.
    Fijn dat de bestelling al zo snel bezorgd wordt. Het weer is er dan ook acht naar, al wordt het volgens mij morgen iets beter. Maar misschien is de wens dit keer de vader van de gedachte ;o)
    Fijne pinksterdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Miranda En een fijne vakantie gewenst, jammer van het weer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Miranda! Ik houd van de details die je hebt verwerkt, ingescheurde en gestikte randjes. Met tipp-ex heb ik nog nooit iets gedaan, behalve foutjes wegpoetsen, ik vind het altijd zo stinken, droogt het wel snel dan? Vaak gun ik me die tijd ook niet, hihi, beetje stom eigenlijk. Ik ben bij de Egel wel met een verlanglijstje bezig, wij hebben ook vakantie, dat is dus een goede reden om te bestellen....? Inmiddels hebben wij er al een weekje Tsjechië opzitten, verder nog geen vaste plannen. Het idee is al erg fijn dat je kunt doen waar je zin in hebt. Hebben jullie nog plannen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je pakketje al bezorgd hihialtijd zo leuk om uit te pakken!
    Mooie website geworden hoor, nog sneller naar de artikelen toe. Ik heb geen vakantie maar ga ook wat verwennerij bestellen whaha Mooie kaart Miranda met mooie details en uitvergroot is dat allemaal goed te zien! Geniet van je vakantie en allemaal dingen doen waar je blij van wordt!!!
    fijn pinkster weekend en waai niet weg!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en romantische kaart! Ook de kaart hieronder vind ik echt super! Helaas geen tijd om dagelijks te bloggen, maar dat begrijp je vast wel. Heerlijk, een pakketje met spullen, je gaat je er vast weer heerlijk mee vermaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart ! Erg mooi plaatje en papier.
    Geniet maar van je nieuwe aanwinsten, het is inderdaad mooi weer om deze uit te proberen en lekker binnen te blijven !
    Fijn weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje in zachte tinten.
    En lekker genieten van je mooie boek!
    Fijne dagen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Miranda.
    Vanmorgen ben ik naar Waspik geweest met vriendinnen, effe lekker kijken daar...daarna nog even langs Hoeven oepsieee. Morgenochtend nog over de braderie in Etten en dat was het wel zo'n beetje.
    Maandag met manlief naar tuincentrum onze extra stuk ophalen voor de loungeset.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief kaartje met dat meisje en de bos bloemen is het geworden. Geniet van je nieuwe aankoop, je vrije dagen en het leesboek.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Miranda
    Mooi kaartje in prachtige kleurtjes!
    Bedankt voor de egel tip, wellicht zal ik eens kijken!
    Morgen en maandag heb ik avonddienst dus ben ikbook eventjes zoet, gelukkig Richard ook dus dat loopt mooi gelijk!
    Fijn pinksterweekend !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeeeel mooie kaart, zachte kleurtjes en dat oranje maakt het toch ook weer fris, leuk. Jaja een reden om te bestellen hebben we altijd wel maar ik verwacht nog eentje en heb er deze week al een paar binnen, nu maar effe de rem trekken.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooi romantisch vintage kaartje.
    Lief plaatje en prachtig afgewerkt met de hele mooie bloemetjes.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart met heel mooi papier en plaatje !
    Hier het zelfde wat het weer betreft het stormt nu en dan een hevige regenvlaag.
    Fijn pinksterweekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superleuk kaartje....en dat oranje zo mooi kan zijn dat verbaasde mij. Geen kleur die ik snel zou kiezen maar het ziet er prachtig uit.Geniet lekker van je boek en van de vakantiedagen.......Ik hoop dat het weer ook een beetje meer mee gaat werken.....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaartje is prachtig. Mooie kleuren.
    Het is echt freubelweer dit weekend.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig je kaartje in vintage stijl Miranda. Het heeft ook hier de afgelopen dagen flink gewaaid en zo nu en dan wat regen, nu schijnt buiten heerlijk het zonnetje.

    Geniet van de pinksterdagen,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een super mooi kaartje mooie kleuren en een heel mooi plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart!!
    Zo lieflijk, al die mooie kleurtjes bij elkaar.
    Het bloemen toefje vind ik er heel mooi bij passen.
    Zoals we van jou gewend zijn, veel details op de kaart en jee uitleg is ook weer zeer uitgebreid.
    De tekst maakt de kaart geschikt voor veel.
    Fijn weekend, geniet van je nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een heel mooi kaartje, Miranda!
    De website van De Egel is idd. sterk verbeterd, prettiger bestellen zo.Geniet van je aankopen en lezen is ook genieten.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie vintage kaart Miranda.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje in deze zachte kleurtjes Miranda!
    Zo te zien vermaak je je wel deze dagen...ik heb vandaag geknutseld nu weer is een keer een blogrondje komt er de laatste tijd ook niet van.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card Miranda.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart en mooie kleuren en bloemen, Miranda!

    En mooie nieuwe website voor De Egel!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen