zaterdag 27 oktober 2018

Kusjes..../ Kisses...

Hallo lieve mensen, wat een leuke reacties op de kerstbal. Heel veel van jullie wisten meteen welke ik bedoelde en deelden ook leuke herinneringen. Ik heb alles weer met veel plezier gelezen en waardeer de tijd die jullie ervoor nemen om te reageren.
Vandaag een kaart die net op de post is gegaan.

Hello dear people, thank you for your nice comments about my last post. Today a card which is already posted..
Warm colours used, a little bit Halloween and a little bit Autumn..


Warme kleurtjes die passen bij de herfst en Halloween. Ik heb de sketch van 2 sisters on the blog gebruikt. Het plaatje en alle dessin-papier is van Graphic 45 uit 2012...
Basis is een vierkante oranje kaart. Daarop een rand zwart kant en daarop de verschillende papiertjes volgens de sketch.
Het plaatje geplaatst op de spinnenweb-stans van Marianne Design en een zwart kralenrandje eromheen geplakt. De spinnenweb is uit parelmoer zwart cardstock gestanst en hier en daar wat oranje glinster steentjes geplakt.

Ik heb me voorgenomen dit weekend lekker aan handwerken te besteden, vandaag lekker haken op de bank en morgen ga ik verder borduren om weer vakjes in de letterbak te kunnen vullen.
Hebben jullie nog leuke plannen?

Thans for dropping by. Have a nice weekend and see you in blogtime.
Greetings Miranda

Leuk dat je weer even langs kwam, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*https://2sistersontheblog.blogspot.com/2018/10/challenge-20.html oktober
*https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2018/10/challenge-3-oktober.html oktober (kat en zwart)

*dessin-papier Graphic 45-Happy Haunting Collection 2012,    *stitched cirkel-Craftables CR1360-Marianne Design,
*spinnenweb kader- Creatable LR0430-Marianne Design,    *letters-CraftEmotions lower case alphabet-115633/0164

33 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lief heksje met haar zwart katje.
    Leuke spinnenweb achter het plaatje en mooie bijpassende scrappapiertjes.
    Prachtig gemaakt Miranda.
    Bedankt voor je deelname aan onze Kat + Zwart challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit! Ik heb helemaal niets met Halloween maar dit vind ik echt heel erg geslaagd. Mooie kleuren, prachtig papier en leuke spinnenwebmal.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik gewoon weer een hele Leuke kaart!!
    Leuk plaatje heb je gebruikt en de kleurtjes zijn helemaal van nu, Herfst.
    Meteen al verstuurd, goed bezig.
    Wij komen net terug van paar dgn Vlieland😊. Leuk om op terug te kijken, voor het weekend nog geen plannen.
    Ja voetbal.....vanmiddag onze zoon, morgen Ajax-Feyenoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Miranda!...al heb ik niks met Halloween deze vind ik toch wel erg mooi.
    Ben net klaar met mijn DT kaart voor De Egel ..dan weet jij wel welke hihi....ligt nu te drogen straks even foto van maken. Nu ga ik een kleurlesje kijken...morgen denk ik verder met een plaat die ik aan het kleuren ben met de copics.
    Fijn weekend
    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Miranda
    Wat een heerlijk nostalgisch ogend kaartje mooi warm sfeertje!
    Lekker handwerken gezellig!
    Ik heb avonddienst van 16:30 uur tot 23:00 uur dus de rest van de dag houd ik me kalm
    Fijn weekend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook niks met Halloween, maar deze kaart is wel een schatje. Gelukkig geen 'enge' dingen erop, alleen maar een heel lief plaatje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Miranda al hoewel ik niks met halloween heb! Leuk dat je onze sketch hebt gebruikt, dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, warm gekleurde kaart, Miranda. Hartstikke leuk plaatje heb je gebruikt, net als mooi papier en gave details.
    Geniet van je handwerkweekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Miranda! Leuk hoe je alles weer op elkaar afgestemd hebt en hoe mooi heb je alles weer afgewerkt. O ja, handwerken kan ook zo fijn zijn. Ik ben tussendoor bezig met een dekentje voor Zending over Grenzen, haken is ook goed te doen bij tv kijken hè ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Miranda, heel mooi papier en een schattig plaatje, heerlijk als je nog kunt handwerken, geniet ervan,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, zo warm van kleur!
    Lekker he handwerken, ik ga verder met mijn haaksels!
    Gezellig weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met een schattig plaatje. Alles past weer prachtig bij elkaar.
    Lekker om naast het kaartjes maken ook nog anders creatief bezig te zijn. Hier ligt ook altijd een haakwerkje voor het pakken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuk kaart Miranda. En leuk werk om je letterbak te vullen met borduurwerkjes. Ziet er al mooi uit.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge,
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een tof kaartje heb je gemaakt met al die leuke papiertjes en plaatje. Je hebt een goed weekend uitgezocht om te handwerken, regenachtig en een stuk kouder. Heerlijk om dan bij de kachel te zitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Miranda !!!!
    Mooie tinten !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie warme kaart, de kralenketting maakt het extra mooi. Het papier was meteen herkenbaar, ze hebben hele mooie combi's.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart in prachtige kleuren en een leuke sketch. Je kerstbal kaart in de post hieronder is ook erg mooi! Leuk gedaan met de diepte. Veel plezier met haken en borduren. Ik ga vandaag een kerstkaart maken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Miranda en mooi papier...gave kleuren en een lief plaatje dus...toppie!
    Geniet van je borduurwerk...doe ik nooit!
    Ik ben met een doosje bezig voor mn tante!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een prachtige kaart ! Ik heb dat supermooie papier hier ook nog ergens liggen ! Ben er helemaal fan van !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig kaartje mooi papier heb je gberuikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie Halloween kaart!
    Plaatje is enig.
    Leuke uitwerking van de sketch.
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Miranda. De kleuren vind ik zo gaaf. Lekker warm. Het heeft hier vannacht behoorlijk gevroren. Dan is zo'n mooie kaart heel welkom ;-))
    Ik ga lekker aan de freubel. Moet nog wat kadootjes afmaken voor ons DTweekendje volgende week. Niets moet vandaag en alles mag (bijna alles dan) Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh Miranda een Kei Lief kaartje heb je mijn Halloween creatie al gezien poeh daar zitten wat uurtjes werk in (in de verlichting ) maar ben er blij mee haha.
    Fijne Zondag nog
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart, erg mooi plaatje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart in deze kleuren en met dat mooie plaatje. De zwarte pareltjesrand en dat zwarte kant maakt het toch weer iets speciaals! Groetjes, en ik ben ook benieuwd naar jouw haakwerk :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eindelijk een kindvriendelijk haloween kaartje, ik begrijp dit hele "feest" niet
    De kerstbal uit je vorige post spreekt me meer aan
    Maar . . . wil je slank blijven zou ik toch maar wat zilverkleurig papier bij de A(ndere) winkel kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous Halloween card Miranda, love the papers and image, something I do not make Halloween.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel gaaf kaartje!! Mooi in deze kleuren!
    Ik ben van plan morgen even te gaan zitten om te kijken wat ik kan gaan freubelen. Er zijn wat mensen die en kaartje verdienen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leukerd is dit kaartje, geen gegriezel maar lief dat kleine heksje compleet met zwart katje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een leuk kaartje en een leuk plaatje. Ik heb ook niets met Halloween maar deze is leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohhh Miranda,

    Wat een ontzettende gave kaart, prachtig dat lieve heksje
    met zwarte kitten. Om verliefd op te worden. Ik heb vol bewondering naar de rest gekeken welke ik gemist en ik wil toch de kerstbal apart benoemen, wat ontzettend mooi gemaakt zo net de diepte erin. Doet me gelijk aan mijn lieve Mem (moeder) denken. Ik heb de ballen van me ouderlijke huis hier nu zelf in de boom, samen met die van me broer en me mans zuster. het is een dierbare herinneringen boom aan het worden.

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ach Miranda. Wat is dit een lief plaatje. Je kaart is prachtige gemaakt. Leuk om de ze schets te zien op deze kaart. Ik vind hem, of haar super... gisteren heerlijk gewandeld met het koude zonnige weer.. te koud om te fietsen. Niet zo gefreubeld het weekend... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen