dinsdag 30 oktober 2018

Driving home for Christmas.....

Hallo lieve allemaal, wat een verandering in het weer ineens hè? Nu voelt het duidelijk wel alsof kerst in aantocht is. Deze dinsdag was het hier zulk donker weer dat ik al vroeg met de lampjes aan zat. Ik heb me dan ook lekker in mijn knutselkamer geïnstalleerd en met een muziekje op de achtergrond deze kaart gemaakt.....

Hello dear people, suddenly the weather has changed. Today was a dark and wet day so I spend the day crafting :) When I saw this die( Creatable LR0567-Marianne Design), I immediately fell in love with it...


Ik vond deze stans (Creatable LR0567-Marianne Design) meteen zo leuk....
Het achtergrondpapier vond ik in een gratis bijlage van een Engels magazine (laatst in Londen gekocht) en dat lijkt er wel voor gemaakt. Op maat gesneden en eerst op wit cardstock, toen op rood cardstock en toen op een dubbel gesneden kaart geplakt.

The background paper came free with an English magazine. I did some custom cutting and glued it on to white cardstock, then red cardstock and then on a white fold card.


De auto en kerstboom zijn losse stansjes. Achter de ramen van de auto vellum geplakt en over het boompje touw gebonden. Met een gelpen ook sneeuwvlokjes getekend en met correctievloeistof op de randen "sneeuw" aangebracht. Hier en daar wat glitter aangebracht.

The car and tree are two separate dies. I glued some parchment paper behind the windows. I draped rope around the tree. With a white marker I made snowdots and with correction fluid I made snow. Also used some glitter to make it sparkle a little.


Dit liedje speelde meteen door mijn hoofd en met het samenvoegen van twee verschillende stempelsets kon ik deze tekst stempelen. Deze kaart link ik dan ook bij Papercraft Challenges geïnspireerd door een liedje. Ik vind echt net of alles voor elkaar gemaakt is, jullie niet?

This song kept playing in my head so I searched two sets of stamps to stamp the title. It almost looks if everything is made for each other don't you think? I link this card at Papercraft Challenges, inspired by a song.
Thank you for dropping by, see you in blogtime.
Greetings Miranda

Gaan jullie nog naar de Kreadoe? Ik ga morgen samen met Danoesja kijken. Lekker met de trein en hopen dat we leuke ideeën op kunnen gaan doen.
Leuk dat je een kijkje kwam nemen. Tot blogs maar weer ;P
Lieve groetjes Miranda

*https://papercraft-challenges.blogspot.com/2018/10/challenge-23-inspired-by-song.html tot 5 nov.

38 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart! Prachtig gemaakt!
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Miranda, ik sla de kreadoe over dit weekend zitten we met de dames van K&K bij elkaar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bofbips, dat is ook altijd heel gezellig volgens mij. Veel plezier vast. Lieve groetjes Miranda

      Verwijderen
  3. Hij is énig en ik heb direct het liedje van Chris R. in mijn hoofd hihi!
    Voor mij al jaaaaren géén beursbezoekjes meer maar jullie gaan je daar vast vermaken!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk lijkt me dat als je een eigen knutselkamer hebt!
    Dinsdag is onze wandelmiddag en we vreesden oef dat gaat niet door deze keer maar we hebben nog goed en nagenoeg droog anderhalf uur kunnen wandelen gelukkig.
    Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt!
    Zo mooi die auto met vellum raampjes en gaaf die kerstboom met touw er omheen!
    Veel plezier samen met Danoesja op de kreadoe.
    Ik ben er zelf nog nooit geweest, iets te duur om heen te gaan qua reizen, entree en natuurlijk ga je dan ook weer eigen kopen terwijl er hier nog zoveel ligt om te freubelen.
    Geniet er samen van!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem geweldig, echt een eenheid.
    Ik donderdag in mijn eentje, vind ik prettig, dannjannik kijken waarbik wil en overslaan wat niet mijn interesse heeft. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    wat een gaa kaartje. Hij lijkt een beetje op eentje die ik had gemaakt voor Hazel (CHCN). Had ik alleen de kever van MD gebruikt en ook de traditionele kerstboom. Super leuk!! EN wat gaaf dat je dat achtergrond papier had. Is er inderdaad net voor gemaakt!
    Heel veel plezier bij de Kreadoe. Dat wordt vast weer heel gezellig met Danoes! En helemaal als je met de trein gaat. Echt een dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het lijkt idd wel of het papier voor dit leuke malletje gemaakt is het past perfect en vd week liep ik ook de hele dag het liedje te zingen.......
    Veel plezier op de kreadoe!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Miranda. De achtergrond is enig op deze kaart. Inderdaad lijkt het voor gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart.
    En ik heb het liedje nu ook in mijn hoofd. Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk Miranda. Alles past perfect bij elkaar. Veel plezier morgen op de Krea doe!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker voor elkaar gemaakt!
    De tekst is geweldig (nu heb ik wel de hele dag dat liedje in mijn hoofd, grr), past perfect.
    Mooi, de sneeuwvlokjes, en de sneeuw op de boom is ook goed gelukt.
    Veel plezier bij de Kreadoe, gezellig met Danoesja, echt een dag uit.
    Ik ga niet, maar wilde eigenlijk kijken voor een sillouette.....weet niet of ze die daar hebben, wil er misschien 1 aanschaffen, maar wil wel heel duidelijk uitleg hebben en weten wat ik koop. Dus na al die twijfel (misschien is daar niemand die zoiets verkoopt, misschien is het niet duidelijk, misschien is het te ver weg als ik een cursus wil volgen voordat ik zoiets koop, enz) besloten om niet te gaan.
    Heel veel pleizer en groetjes aan Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart ! Het lijkt inderdaad wel allemaal voor elkaar gemaakt en je details zoals het vellum en touw maken het echt helemaal af vind ik !
    Geniet van je dagje uit vandaag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig kaartje, Miranda. Dat papier is inderdaad alsof het er voor gemaakt is. En dat liedje raak ik vandaag niet meer kwijt :-D
    Veel plezier op Kreadoe.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaartjes geworden en je hebt gelijk een nieuwe stempelset bij gecreëerd ! Heel goed gevonden, en ja, nu zit ik ook met dat liedje in mijn hoofd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart heb je gemaakt Miranda!...heerlijk met dit weer in je knutselkamer.
    Veel plezier op de krea doe...ga daar nooit heen is geen doen met een rolstoel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is echt super leuk met de boom zo op de auto. Een hele leuk dag vandaag. Gezellig hoor zo samen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het idee om een kaart te maken naar aanleiding van een liedje heb ik al heel lang in mijn hoofd maar nooit uitgevoerd. Deze is echt geweldig leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie achtergrond en leuk gedaan zo eht touw om de boom te wikkelen.

    Gezellig zo samen op de Krea Doe. Ik ga dit jaar eens niet. Is wel wennen, want ik ga al jaren op de woensdag of dat ik er zelf ook hielp met een workshop of verkoop.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Miranda,
    Wat leuk dit kerstkaartje heel knus,
    Nee ik ga niet naar de kreadoe dat is voor mij te groots en te druk , maar heel veel plezier jullie samen ben benieuwd wat je gaat scoren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is zeker voor elkaar gemaakt Miranda en een gaaf liedje erbij gevonden en je kerstboom zit goed en stoer vast gebonden...een toppertje weer! Hoop dat jullie lekker genieten op de KreaDoe, altijd leuk om inspiratie op te doen daar! Ga er soms heen, maar dit keer niet! Wel naar Elly van het scrap-ateljeetje als ze haar nieuwe winkel gaat openen 9 november en is wat dichterbij voor mij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Iets dergelijks had ik vorig jaar ook gemaakt maar met deze stansen gaat het nog beter. Mooie achtergrond erbij en een toffe tekst. Super geslaagde kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie achtergrond en leuke stansen, ik bedenk me nu ineens dat ik ook stansen heb van een (vracht) auto en boom, zaten ook bij een Engels tijdschrift, prachtige kaart en veel plezier op de beurs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke kaart Miranda. En bij het zien van de titel dacht ik ook meteen aan dat liedje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kaart mét bijpassende muziek...
    Amuseer jullie op KreaDoe morgen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O, I love this song too! Your card is so awesome and elegant, just right for the song. Many thanks for Sharing your artwort at Papercraft Challenge and good luck.
    Groetjes, Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi dit kerstkaartje Miranda...zo een mooi tafereeltje is erop te zien..Veel plezier morgen op de Kreadoe beurs
    Ik ga zaterdag met onze dochter en kleindochter daar naartoe

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi sfeervol kaartje, Miranda! Dat liedje is leuk en het lijkt zeker alsof alles voor elkaar bedoeld was!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh ik vind hem geweldig, de auto met boom. Leuke kaart heb je zo ook gemaakt!
    Ik ben benieuwd naar je aankopen van de KreaDoe, leuk zo'n dagje hè. Ik ga zondag met m'n moeder, had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik dit jaar zou kunnen, maar ik ga het nu gewoon lekker doen ;-). Ben ik zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oohh Miranda

    Wat een toppertje is dit...heb gelijk ook Chris Rea in me hoofd...driving home for..

    Zelf ga ik niet naar de kreadoe, hoop dat je genoten
    hebt vandaag

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige kaart, heel erg mooi gedaan. En de tekst kan natuurlijk niet toepasselijker, ik hou heel erg van dit liedje. Ik hoop dat je genoten hebt op de beurs, ik vind het op dit moment iets te ver.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een superleuke kaart!! Miranda :-D
    Alles lijkt zeker voor elkaar gemaakt. Leuk met deze tekst erbij!
    En de boom op de auto is ook super.
    Ik hoop dat je het leuk hebt gehad op de beurs.
    Op dit moment voor mij te druk en ook wel te ver. Misschien dat ik in november naar de beurs in Rijswijk ga.
    Fijne avond verder.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh Miranda met jouw kaart te zien weet ik opeens weer welke mal ik vergat te kopen op de beurs verleden week, die schattige auto. Echt heeele mooie kaart en supermooi liedje ook, zit nu weer in m'n hoofd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende kaart heb je gemaakt! Ik ben ook woensdag naar de Kreadoe geweest. Misschien heb ik je wel gezien. Ik vond het super leuk en heb ook leuke dingen gekocht.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart,Miranda.Mooi achtergrond plaatje en een leuke stans.Een heel fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart Miranda!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen