dinsdag 9 juli 2013

"uit de oude doos (1) "/ "old stuff (1)"

Goedenavond lieve mensen,dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart,zo leuk om te lezen. Genieten jullie een beetje van het weer? Ik wel hoor,van mij mag het tot november zo blijven,mmm ;p
De zomermaanden gebruik ik ook altijd een beetje om te freubelen met restmateriaal en wat "oudere"hobbyspullen ....gewoon wat rommelen en spelen en kijken wat er gebeurt. Dit is zo'n kaartje ontstaan uit "de oude doos"......

Goodevening dear people,thank you all for the nice comments about my last card, I love to read them. Here in Holland is the weather very sunny and I'm enjoying it very much. In the summer I like to play around a little with some of my older stuff and just looking what I can create with it. This is such a card......
Het geborduurde deel is gemaakt met een Hardanger borduurmal en die heb ik al heeeel lang,hihi. De sierstickertjes allemaal uitgesneden zodat de onderkaart zichtbaar is. Het knipvel in 3-d opgewerkt en een gestanst en gestempeld labeltje aan het hekje gebonden. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Fijne avond nog en tot blogs...lieve groetjes Miranda

The embroidered part is made with a Hardanger embroderie-template which I have for a very long time. The inside from the stickers are ut out by hand so the card underneath is showing. The picture is in 3-d and I stamped a little die cut label and put it around the fence. I'm curious wath you are thinking about this card. Have a nice evening and see you in blogland....greetings Miranda

*hardanger borduurmal HD 002 - Conny Westenberg,   * knipvel -Mattie,   *vlinder-Unique,   *plakparels-Melissa Frances,
*stempels-Marianne Design CS0844 en col1306,    *labelstans Tim Holtz,    *borduurgaren Mettler 9974,   *kaartkarton-Papicolor,   *sierstickers vierkant-?

30 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar weer wat je met restmateriaal kan doen, en kom je dingen tegen waar je het bestaan niet meer van wist. Het is een prachtig kaartje geworden Miranda. Had je al een mailtje gestuurd maar ook nog maar even hier, zo lief dat je mij een opkikkerkaartje hebt gestuurd, dat waardeer ik zeer. Superlief. Bedankt meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met restmateriaal kun je zulke leuke dingen doen dat zien we wel weer aan jou kaartje, tis weer een bjoetie meis..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer eens wat anders en dat is toch altijd leuk??!
    Mooie kleurtjes ook. Betje klassieke uitstraling.
    En ja dat weer ik heb zo genoten, met een boek in de tuin, wachtend op de was die te drogen hing.. zalig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je kaartje! Leuk om zo je restjes op te maken.
    En wat het weer betreft, het is genieten in de tuin!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi
    Heel slim om ook je oude spulletjes ook te gebruiken .
    Want eigenlijk zijn die ook erg leuk .
    Een leuk kaartje is het zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda, wat leuk met de hardangerborduurmal. Geeft niets uit de oude doos, sommige dingen blijven leuk. Prachtig plaatje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks mis mee!
    Kaart is prachtig!
    Oud is toch in?
    Vintage?
    Groetjes Mieke'S :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Miranda...lekker vrolijk plaatje erbij! Mijn moeder heeft vroeger ook wel hardanger borduurwerk gemaakt.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk Miranda, alle oude dingen blijven super, jij hebt met je hardanger mal een prachtige kaart gemaakt, ik heb een tafelkleed van 1,90 gehardangert en het ligt altijd opgevouwen, want ik maak mijn kaarten aan de eethoek, erg hè,
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje. Het borduurwek ziet er super uit. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat moet echt een werkje geweest zijn, dat uitsnijden! Het resultaat is wel superleuk zo! Je maakt gewoon je eigen Hobbydots ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat goed Miranda, het is toch zonde als je als uit "de oude doos" niet meer gebruikt, jij laat zien dat het weer heel mooi gebruikt kan worden. Ik zag eerst niet dat het was geborduurd, maar na het vergroten zag ik het pas, erg leuk en mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda,
    Goed om zo je restjes op te maken, en knap knip en borduurwerk!!
    En heerlijk de afgelopen zomerse dagen, mag van mij ook heel lang duren, maar helaas regent het hier op dit moment, even een dipje zullen we maar denken.
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De mal is er inderdaad eentje uit de oude doos, maar wat maakt het uit. De mal geeft een mooi resultaat en je kaart is prachtig.
    Fijne dag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart is het geworden hoor!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oude doos dingen zijn nog steeds leuk als je ze weer eens gebruikt. Mooi staat dit op deze elegante kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. soms is het best wel leuk om met de wat oudere spulletjes te werken
    en dat bewijst dit kaartje maar weer eens
    ziet er echt super uit
    wat een werk om al die kleine vierkantjes uit te snijden
    maar het geeft een heel mooi resultaat

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk hè, om weer oudere spullen te gebruiken, we hebben allemaal al zoveel en we blijven maar steeds nieuwe spulletjes kopen. Dit is een heel mooi kaartje Miranda! Veel werk, maar heel fraai resultaat!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou meid, jij mag van mij vaker in die oude doos van jou kijken hoor, want wat is het leuk om weer wat ´oude´ technieken voorbij te zien komen! Hardanger! Fantastisch! Supergaaf effect! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hoor en kaartje uit de oude doos!
    Hardanger ken ik alleen van borduurwerk maar nog nooit zo op een kaartje gezien hoor!
    Mooi kaartje weer !
    Geniet van een fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik neem het me vaak voor, de oude spulletjes gebruiken. Maar ik grijp toch iedere keer weer naar iets nieuws. Maar deze kaart stimuleert om het toch maar eens te gaan doen. Hij is hartstikke leuk!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf kaartje zit veel werk in zie ik al.
    doegggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heyy bolletje lucky:-) Wat een leuke oude doos vol spulletjes heb jij. Ik heb ook zo'n doos. zeg maar gerust een kast vol hihi. En hardanger...die heb ik ook nog:p:p Wel erg leuk om te borduren en je hebt er iets origineels van gemaakt zeg.

    Jij een fijn weekend, denk om je rug als je nog de tuin in gaat:p:p of je moet mijn konijn even komen lenen, die vreet je tuintje zo kaal hihi.

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is nou met recht 'goud van oud'! Nooit iets weggooien want je ziet, dat je er steeds weer iets moois van kunt maken.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zeer geslaagd hoor Miranda, dit prachtige kaartje uit de "oude doos"!

    Groetjes en een fijne zomerweek!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen