zondag 14 juli 2013

koekjes bakken / baking cookies

Goedenavond lieve mensen, wat een leuke reacties op mijn :"uit de oude doos kaart",ik begrijp dat jullie het best wel een leuke vonden.Vandaag weer een wat nieuwere met een gestempeld en gekleurd koekjes-bakkertje,
Goodevening everybody,what a nice comments about my "from the old box card".Today a newer one with a stamped and coloured girl who has baked some cookies
ze heeft hartjeskoekjes gebakken. Het is al een ouder stempeltje uit mijn bezit en ik heb haar op chateau Montchoix (klik op foto rechts op mijn blog) ingekleurd en het kaartje thuis afgemaakt.
It is an older Magnoliastamp,
De hartjesslinger en het labeltje heb ik van Mary gekregen,zóó lief van haar,en die pasten er qua kleur prima bij dus meteen maar gebruikt.
the guirlande with the hearts and the little label did I get from Mary by post and because the colors fitted  just wright I used them immediatly.
De randen van het dp zijn gedistressed en alle randen zijn met de hand doorgestikt,een houten lepeltje erbij en klaar is deze koekenbakster ;p Het gaat een hele mooie zomerweek worden dus geniet er van,waar je ook bent en wat je ook aan het doen bent,lieve groetjes Miranda
The edges of the dp are distressed and everything is stitched by hand,I added a wooden spoon and she was ready. Thanks for dropping by,greetings Miranda

*stempel-Magnolia,   *dp-blokje van de Action,   *lint en houten lepeltje-Dovecraft-cupcake boutique,     *bloemetjes-kaisercraft en Petaloo,     *blaadjes-stans -creatable-Marianne Design   *distressinkt-tattered rose,vintage photo   *twinkling H2O-tahitian blue,pomegranate,luv-u-pink,pewter,golden sand,rich cacao,heavenly white

27 opmerkingen:

  1. hoi Miranda, wat een leuke koekenbakster, zelfs het gereedschap ontbreekt niet, leuke kleuren heb je ook gebruikt, mooi papier. groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda
    Wat vind ik deze leuk , wat gaaf met dat hartjes slingertje, ik vind je kaart een poepie om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Miranda,
    wat een leuke kaart is dit! Al je details zijn weer gaaf. Dat pollepeltje!
    Reken maar dat ik ga genieten van de komende week! Als gebeurt wat wordt beloofd dan ben ik veel buiten!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Leuke strik en lepel. Groetjes nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi en prachtige kleurtjes gebruikt.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukertje en dat lepeltje er op, echt super.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is dit geworden...superleuk gedaan! Fijne dag en liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje. En die koekjes jammie hoor.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo een lief en schattig kaartje!
    Je weet telkens het geheel met de gepaste
    kleuren te combineren, fijn!
    Geniet van het stralende zonnetje,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt en zo mooi papier en kleurtjes!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart en wat een lief stempeltje! ook de oudjes van magnolia blijven zooo leuk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief is je kaart, mooi kleurwerk, leuke indeling... en dat labeltje en lepeltje maken het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaart zo met de hartjesslinger en een lieve koekjesbakster, de kleurencombi is weer top, een heel mooi lepeltje erbij.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doet een beetje nostalgisch aan door de hele lieve zachte tintjes en het wat oudere Magnoliaatje, vind het een lieverdje Miranda!!
    Lekker genieten van de week en doe maar een ijsje ipv koekjes, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi

    Ook weer zo,n lief kaartje in deze pasteltintjes.
    mooi gedaan weer.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuk kaartje heb je weer gemaakt Miranda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje Miranda, mooi het stikwerk en dat houten lepeltje is erg leuk en past er prima bij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk is je kaartje met dit magnoliaatje. Leuk met het lepeltje erbij. Prachtig is dit papier uit het blokje van de Action. Ik heb er ook een kaartje mee gemaakt en staat gepland voor morgen op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda, prachtige kaart met de magnolia, lieve kleuren. Het papier heb je prachtig gecombineerd. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, deze is wel heel erg leuk! Prachtig romantisch kaartje met veel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Miranda! Wat een snoezig kaartje... Echt mooi. Ben vooral weg van die mooie strik. En je hebt het plaatje prachtig ingekleurd.
    Bedankt voor je bezoekje bij mijn blog. Gezellig blog heb je, ik blijf nog even wat rondhangen :)
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja en dít is dus een keigave koekenbakker hè! Zo schattig met dat slingertje en lepeltje erbij, mooi versierd en schitterend ingekleurd Miranda! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Miranda

    Wat een lieverdje, ik kom die koekjes snel bij een bakkie thee proeven hoor;-)
    Fijn dat je ook zo kan genieten met een freubelwerkje in je tuin met dit mooie weer.
    Tot snel.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Miranda,
    Sinds ik met Bloglovin werk, mis ik wel eens wat blogberichten en dat is nu ook het geval, deze en je vorige heb ik gemist, leuk het kaartje uit de oude doos en deze Magnolia is weer superleuk..geniet van 't mooie weer, liefs van Ans..
    ps. heb je onze nieuwe aanwinst al gezien?? een hondje uit Griekenland...

    BeantwoordenVerwijderen