zondag 20 oktober 2024

Luiaards, koala's en domme ikke....

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige posts. Ik waardeer het zeer dat jullie de tijd en moeite nemen om mijn blog te bezoeken en reacties achter te laten. 

Vandaag een kaart met luiaards en koala's en deze pop-up kaart is bedoeld voor het vroegere buurmeisje van Ank, Lore.


En hier zie je veel luiaards maar ook domme ikke...het dessinpapier zit op z'n kop en dat ontdek ik nu pas nu ik deze kaart op mijn blog plaats. Hij is vrijdag op de post gegaan dus niets meer aan te doen. Hopelijk kan Lore erom lachen, ik moest er wel om lachen..dom..dom..dom.


Als Lore de kaart opent ziet ze dit. Jammer genoeg zaten er geen plaatjes van luiaards in dit blok van CraftSensations maar wel deze lieve koala's. Hier zit het dessinpapier gelukkig wel goed, pfft.

Vandaag ga ik ook de luiaard uithangen, lekker lezen en knutselen staat op het programma.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

20 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb dat ook wel eens gehad. Maak ik een foto, denk ik huh?? Maar dan is het kaartje nog niet weg ;-) Of het papier nu op kop
    zit of niet, het is een heel leuke kaart geworden!! Geniet van je “luie” zondag! Hier ongeveer hetzelfde op het programma, zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met deze diertjes erop. Het is dat je het zegt, ik had het niet gezien dat het dessinpapier niet goed zit. Dat heb ik ook wel eens 😎
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, embrace the imperfection, Miranda. Het is nog steeds een super schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, nu je het zegt.. haha, zo herkenbaar! Maar wie weet doen ze wel eens een lekkere slinger aan die tak! Heel mooi kaartje, gave verrassing binnenin, Lore zal er zeker blij van worden! Luier ze vandaag! Ik ga zo Indisch maken, manlief een beetje verwennen met zijn lievelingskostje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat meen je niet!! 😂🤣
    Begin vorige week heb ik Lore ook een kaart gestuurd met hetzelfde plaatje....wat grappig. Jouw kaart is heel leuk geworden. En ach dat papier, zal niet uitmaken voor Lore. Alleen heb ik ook nog hetzelfde papier gebruikt..wel lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Miranda
    Het is dat je err op wees maar ik had het in eerste instantie niet gezien
    Heel leuk en vrolijk kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op zijn kop of niet het is echt een te leuk en lief kaartje. Met liefde gemaakt en dat zal Lore meteen zien en voelen. Geniet van je zondag!!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo wil ik ook wel eens en dagje hangen, leuke kaart is het geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave kaart! Zie het als een test of Lore allert is dat het op zijn kop zit. En als ze het niet ziet is er al helemaal niets aan de hand. Wat lief dat ze nog steeds regelmatig kaarten krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha hij is evengoed supergaaf hoor, het was mij ook niet opgevallen! Ik denk dat Lore er blij van wordt en daar die je het voor toch!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een hele leuke kaart voor Lore gemaakt. Zelf zie je altijd zulk soort dingen.. Het valt haar vast niet op. Je hebt een heel mooi plaatje en prachtig model en binnenin ook zo mooi. Fijne dag nog. Wij komen net terug van een wandeling.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk dit papier, ik heb het pas ook gebruikt. en ja gebeurt mij ook af en toe papier op de kop of een vlek...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve en mooi luiaard kaart voor Lotte. Veel plezier met luieren vandaag. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, gisteren begon ik aan een kaart voor Lore en ik had dit blok ook in mijn handen met hetzelfde papier en plaatje. Ik heb toch iets anders gemaakt en gelukkig maar, want ik lees hier boven dat GerJanne er ook een kaart mee gemaakt heeft.
    Ik vind de jouwe heel mooi geworden en dat het papier op de kop zit, dat maakt denk ik niks uit, de binnenkant is ook weer top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda,
    Wat een prachtige kaart heb je voor Lore gemaakt....die zal zeker in de smaak vallen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Miranda.
    Ook al zit ht papier op z'n kop.
    Wij zij ook geen professionals
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke kaart en al had je het niet vermeld had het waarschijnlijk niet opgevallen.
    Dus prachtig en leuk model kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een supergaaf kaartje gemaakt voor Lore en oh jee, het viel mij niet eens op, tot ik je berichtje las. Fijne avond en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen