zondag 29 september 2024

Tim 60...

 Hallo lieve mensen, vandaag is het feest hier want Tim wordt 60 jaar vandaag. Dat wordt natuurlijk gevierd! Een zelfgemaakte kaart mag dan zeker niet ontbreken.
Ik heb het model nagemaakt van de prachtige kaart die ik van Eri (KLIK) voor mijn verjaardag mocht ontvangen.


Tim rijdt zelf ook motor en heeft er één om op te rijden (Ducati M1100) en twee om aan te sleutelen (één heeft hij verbouwd tot caféracer en daar rijdt hij soms ook op), dus dat moest terugkomen op zijn kaart. Prominent het getal 60 op de tank geplakt.
Verder werkt hij bij het metaalbedrijf van mijn broer dus vandaar het dessin-papier.


Als je de kaart opent zie je deze twee "zwevende" teksten.

Tanika en Dainy komen straks Tim "ontvoeren" naar een wijnproeverij bij een zaak die Tim mee heeft verbouwd. Toine en Rik fungeren als chauffeur. Mijn moeder komt om een uur of drie en dan eten we later gezellig met z'n allen frietjes. De rest van de visite komt dan vanavond voor een hapje en een drankje. Morgen is Tim nog lekker een dag vrij om na te genieten en mij te helpen want die rug van mij.....😒😟

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*kraftkarton,   *distress inkt-vintage photo,   *dessinpapier metaal-StudioLight,   *dessinpapier bolletjes-BoBunny,   *plaatje-Mintay-Garage (2023),   *tekst stempels-Joy/Noor-6410/0522 

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je manneke Miranda.
    Super leuke kaart maakte je voor hem.
    Geniet samen vandaag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen