zondag 28 juli 2024

Happiness is a day at the beach...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn "bingo-kerstkaart". We gaan vanuit kerst een dag naar het strand, dat kan natuurlijk in Blogland ;)


De basis voor deze kaart had ik ook gemaakt op vakantie met het papierblokje van Graphic 45 "The beach is calling". Thuis heb ik de stans van het visnet (Marianne Design) gebruikt om te decoreren.


Hier zie je wat beter de glitterlijm die een subtiel schittertje geeft aan het net. En als je dan de kaart opent zie je het volgende...


De punt met "postzegels" komt naar voren. De randjes met tekst en schelpjes heb ik uit het dessin-papier gesneden en aan de boven en onderkant van de kaart geplaatst.
Volgend jaar neem ik weer op deze manier knutselspullen mee want dit is me goed bevallen en het neemt haast geen plaats in.

En...tadaaaa...de pandakaart voor Lore die opgemerkt was door Mendi ( ontwerpster/eigenaresse) van Sunny Studio Stamps staat HIER (KLIK) op hun blog bij Sunny Saturday Share: customer cards, gaaf hoor. Het was niet eens een challenge, complete verrassing hihi.

Tim zijn vakantie zit er weer op en dus gaan we morgen weer over tot de orde van de dag, jammer hoor, zo samen thuis bevalt prima.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

27 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke 'beachy' kaart! Ontzettend leuk met de verrassing aan de binnenkant! Ik kwam even langs om te zeggen dat ik je kaart heb gespot hoor bij Sunny Studio, superleuk natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, zag dit net op TV , kerst in de zomer op het strand (in Australië)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldige kaart Miranda…leuk tafereel op je kaart!
    Ook je kerstkaart hieronder is een toppertje.
    Het is altijd jammer als de vakantie weer voorbij is maar ook wel weer fijn in je gewone ritme vond ik altijd. Wij werken niet meer maar toch altijd druk met van alles en nog wat. We hopen in september even weg te gaan.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, en jij lekker tussendoor kon knutselen. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt, met die leuke verrassende binnenkant. Dat wordt weer afkicken van die fijne vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit weer.
    Mooi, de glitter op het visnet, dat maakt het net wat echter.
    Lekker hè, vakantie en dan samen thuis (of samen weg), jammer dat het er voor jullie alweer op zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, vergeet ik nog iets over de binnenkant te zeggen.
    Dat vind ik altijd zo leuk, de ontvangers zijn daardoor vaak heel erg verrast, wat een zelf gemaakte kaart krijgen extra leuk maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We kunnen het ook niet laten om zelfs op vakantie creatief bezig te zijn. Ik word gewoon heelmonrustig als ik niets bij mij heb, ook met een weekend bij Remco heb ik altijd wel wat bij me.
    Je kaart is prachtig! Het mooie papier en de plaatjes zijn zo mooi verwerkt, het is ook een heel leuk model.
    Gaaf dat je kaart in de spotlights staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig model en zo mooi geworden deze kaart. Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn genoten van de vakantie, mooi toch.
    En nog een mooi kaartje gemaakt op vakantie.
    Leuk modelletje Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie, zomers kaart. Heel leuk modelletje.
    Handig om een paar knutselpullen mee te nemen op vakantie. Bij mij gaat er altijd haakwerk mee maar dit jaar ook voor het eerst stempelafdrukjes en aquarelpotloden. Ik ga zien of ik er aan toe kom.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de mooie strandplaatjes en de gave binnenkant
    leuke verrassing met je panda kaart op het blog van Sunny studio
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gedaan deze mooie strandkaart! Mooi plaatje en die visnetten zijn een erg mooie decoratie! Gave binnenkant ook!

    Hoe leuk dat je kaart bij Sunny Studio geëtaleerd is!

    Jammer dat de vakantie van Tim alweer voorbij is. Weet niet hoe oud jullie zijn, maar hoe lang werkt hij nog? Wij zijn nu samen vijf jaar met pensioen en het is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig dit strandkaartje , Miranda
    En vooral de binnenkant vind ik erg mooi
    kan me goed voorstellen dat je het jammer vindt dat je man Tim weer gaat werken, Richard en ik zijn al weer 2 jaar samen thuis, ik kan het iedereen aanraden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat visnet maakt de voorkant helemaal af. En wat een verrassende binnenkant. Leuk om even naar je pandakaart op die site te kijken.
    Volgens mij moet Tim nog wel een aantal jaren werken voordat jullie samen kunnen gaan genieten???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige zomerse kaart heb je gemaakt. Mooie plaatjes ook op/in verwerkt. De binnenkant ook leuk gedaan zo.
    Altijd leuk als je een ere plaats ergens krijgt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk strandkaartje!! Met verrassende binnenkant.
    En ja jammer dat Tim geen vakantie meer heeft maar misschien kan de BBQ wel een x 's avonds aan na het werk. Heb je meteen vakantiegevoel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave zomerse kaart, leuk met de "visnetten"!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een prachtige strandkaart gemaakt. Zo mooi opgemaakt met de netten en een heel mooi plaatje . Wat een mooie verassende binnenkant. Superleuk gemaakt zo. Petje af. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige zomerse kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie maritieme kaart , leuk met het visnetje ook aan de binnenkant erg mooi Miranda. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke maritieme kaart met het visnet erbij en ook de binnenkant is verrassend. Leuk dat je kaart zo in de picture stond op haar blog,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie kaart Miranda! Leuk thema zo met dit weer!
    EN ik hoor het al: jullie zullen je prima vermaken als Tim met pensioen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk deze strandkaart Miranda en ook erg leuk het
    pop-up gedeelte binnen in de kaart. Zal niet meevallen om met deze warmte weer aan het werk te moeten. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow this is one amazing card both outside and in love the nautical theme and the embellishments and what a brilliant surprise inside
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is ook weer een TOP creatie!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super die cut netting, terrific imagery and wonderful fun fold too.

    BeantwoordenVerwijderen