donderdag 27 juni 2024

Kerstkaart volgens sketch...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post. Hoe gaat het bij jullie, kunnen jullie de hoge temperaturen volhouden? Ik beweeg mee met het weer, er wordt weinig tot niet gefreubeld nu het zo warm is. Gelukkig had ik deze kerstkaart om de nieuwe challenge bij 52 weeks to Christmas aan te kondigen al af...

Deze keer heeft teamgenootje Bep een sketch voor ons bedacht...
 Zelf vond ik het een fijne sketch om mee aan de slag te gaan en dit is de kerstkaart die ik maakte...


Ik heb er een vintage/nostalgische draai aan gegeven. Basis is kraftkarton, dessinpapier van Maja Design en alle randjes zijn beïnkt met distress inkt "vintage photo".
Omdat op het plaatje al de tekst "merry Christmas" stond heb ik alleen "happy new year" gestempeld.
Afgewerkt met een stukje touw als strik en donkerrode plakpareltjes.

Op het blog van https://52weekstochristmas.blogspot.com/ vind je de top 3 van de afgelopen challenge en kun je de mooie inspiratiekaarten bewonderen van mijn teamgenootjes voor deze challenge.

Heb je voor deze week een kerstkaart gemaakt dan kun je die HIER (KLIK) linken tot 23:55 uur Ned.tijd.
De challenge zal vanaf morgen online staan en duurt een hele maand.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs. 
Lieve groetjes Miranda

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, olijke kerstman heb je op je kaart gebruikt.
    Hij heeft een mooi plekje gekregen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuk papier en wat een vrolijke kerstman heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart met mooi plaatje en papier.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik probeer ook mee te bewegen, heel vroeg op, smiddags een siësta en savonds rustig aan, verder doe ik niet veel. Erg leuke kaart en leuke sketch ook, wie weet stap ik ook eens in met de challenge. Tenslotte gaan we nu weer richtig kerst!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart met de leuke sketch Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kerstkaart met die olijke kerstman. Mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje met de leuke kerstman.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met dit weer knutsel ik ook niet veel hoor, of ik neem wat mee naar buiten en ga daar zitten.
    Mooi, jouw kaart.
    Leuk, dat vintage, knap ook, ik kan daar nooit zo mee uit de voeten.
    Ik ga zeker meedoen, 1x moet sowieso lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie nostalgische kaart gemaakt met deze sketch en de olijke kerstman Miranda. Ik blijf het liefst binnen, buiten is het mij veel te warm.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie nostalgische kerstkaart Miranda
    Prachtig gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super met deze guitige kerstman !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele leuke kerstkaart gemaakt met deze sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik vind het ook een hele leuke sketch! Jouw uitwerking is super leuk en mooi papier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gezellige voorbeeldkaart heb je gemaakt met die leuke kerstman en de sketch.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart met de grappige kerstman. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuk kaartje met die vrolijke kerstman! En wat leuk gedaan die vintage look! Hier ook niet veel geknutseld in deze warme dagen, maar dat wisten we wel natuurlijk. Ik heb alles in voorbereiding staan tot na mijn vakantie!! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt weer een prachtige inspiratie kaart gemaakt leuk plaatje. En een hele mooie schetsuitwerking. Hier begint het nu te waaien de wind is nu meer uit het westen. Hier op de ruimte is het heerlijk onder de parasol GroetenTrijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook jouw voorbeeldkaartje is super leuk geworden Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, hele leuke sketch zó leuk dat ik meteen aan de slag ging en.. mijn kaart ligt al klaar.
    Ik vind de jouwe ook heel mooi, dat Maja papier heb ik ook weer eens tevoorschijn gehaald,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. deze is leuk geworden, mooi kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik zag je kaart al op jullie blog, heel erg leuk deze schets en jouw uitwerking zeker ook super! Leuk papier, wat goed past bij de beetje vintage kerstman! Hier juist wel fröbelen, binnen dat wel, met de fan op me gericht. Die hoge luchtvochtigheid is het bij mij...pffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Miranda, ook ik had hem al een tijdje af dat was nu wel een voordeel met dit weer, gelukkig wordt het weer wat minder warm. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave kaart met die leuke kerstman. Je hebt de schets mooi gebruikt. De vintage stijl doet het goed.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje Miranda met de leuke kerstman
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie nostalgische kerstkaart met die leuke kerstman.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooie kaart, Miranda. Die afbeelding van de kerstman in die cirkel is ook echt heel gaaf. Leuk idee, die pareltjes langs de rand.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A really beautiful design and gorgeous image coloured stunningly x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een mooie kerstkaart Miranda.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige 'vertaling' van de sketch. Ik houd van dit soort nostalgische kaarten.
    Gelukkig is het vandaag minder warm want die vochtige warmte daar kan ik helemaal niet tegen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi en gezellig kaartje volgens de schets!!
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een vrolijke kerstkaart en zo'n lieve kerstman met zijn rozige wangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart Miranda en de sketch is ook zo leuk. Daar ga ik mijn best voor doen nog voor de vakantie.
    Dank je wel voor jou prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag kreeg. Mooi model ook, dat vraagt om na te maken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke, gaaf hoe je de sketch op jou manier hebt ingevuld en gebruikt!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Your vintage-inspired Christmas card is simply charming! The use of kraft cardboard, Maja Design patterned paper, and distressed edges with vintage photo distress ink creates a nostalgic feel. The addition of a rope bow and dark red pearls adds a rustic elegance, perfectly complementing the cozy holiday theme.

    BeantwoordenVerwijderen