donderdag 16 mei 2024

Kerstkaart in "omgekeerde diepte" uitvoering.

 Hahaha, gekke titel hè, maar ik wist even niet hoe ik deze kaart moest noemen. Ik heb namelijk niet de vakverdeling verhoogd (dieptekaart) maar de vakjes zelf en dan krijg je dus dit...


Het dessin-papier van Stamperia weer gebruikt. Er staan heel veel van dit soort afbeeldingen in het blok en ik ben weg van de mooie kleuren dus dit papier zal vaker voorbij komen voor kerstkaarten ;P
De layoutstans is van Crealies en ik heb het geheel op ijsblauw papier uit het blok geplakt en dat weer op een bruine mat en op een witte dubbele kaart.
De tekst is in sepia (archival) inkt gestempeld en op de sneeuw en de geknipte bloementoef heb ik wat glitterlijm gebruikt.
De ster is met een pons gemaakt en ook voorzien van glitterlijm.

Heb je deze week ook een kerstkaart gemaakt dan kun je die HIER (KLIK) op de pagina van 52 weeks to Christmas linken tot vanavond 23:55 uur.
Heb je een kerstkaart met meerdere vouwen voor de lopende challenge gemaakt dan kun je die HIER (KLIK) linken tot 26 mei 20:00 uur.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

44 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dit plaatje. Zelf vind ik deze versie leuker en mooier dan de diepte kaarten. Ook makkelijker plakken voor reuma vinger :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch mooi gedaan, en mooie dsp ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Miranda, schattig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke papier, leuk idee om het om te draaien geeft een leuke effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk gedaan het omgekeerde.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk verzonnen en dat ziet er ook heel goed uit...
    Prachtig plaatje ook zeg.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met dit mooie plaatje en de bloemen, heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleuren komen inderdaad heel erg mooi uit.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en dit plaatje komt door de omgekeerde diepte heel mooi uit.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda, volgens mij noemde Nelleke het een hoogtekaart... klinkt ook wel logisch.
    Dit heeft ook een leuk effect, hoewel ik de diepte mooier vind.
    Het plaatje is heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Miranda. Ook leuk om een omgekeerde diepte kaart te maken, ga ik onthouden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het zijn zeker mooie kleuren, ik kan begrijpen dat je dit graag gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart Miranda
    Ik heb nog geen dieptekaart of zo één als jij hebt gedaan gemaakt, maar het resultaat vind ik erg mooi zeker met dit prachtige dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Omgekeerd is ook leuk, heb ik ook al eens gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een schitterende kerstkaart Miranda. Door die verhoogde vakverdeling springt het plaatje er helemaal uit!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Miranda!
    Groetjes uit een regenachtig Sluis!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi kaartje en ik snap wat je bedoelt maar hoe dat genoemd wordt? Hij is leuk geworden en dat papier is ook mooi! Je flapjeskart van hieronder ook een mooie! Erg leuk zo met die flapjes! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier heb ik ook al eens aan gedacht maar nooit geprobeerd. Het geeft weer een heel ander effect, leuk hoor.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk gedaan. Dit idee, om de vakjes te verhogen en niet de indeling staat hier nog op mijn to do lijstje. Geeft toch weer een heel ander en tof effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super lief kaartje en wat een leuk effect is dit!
    Mooi die twee ronde hoeken van deze stans, dat viel me gelijk op!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een schattig plaatje gebruikt voor deze omgekeerde dieptekaart. Zo geeft het ook een leuk effect. De extra bloementoef maakt het helemaal af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart , ook een mooie manier van kaarten maken. De boel een beetje omdraaien, hoogte i.p.v. diepte.
    Het plaatje is ook erg schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je het omgedraaid hebt, erg mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave kaart met de omgekeerde diepte Miranda....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie omgekeerde dieptekaart en wat is dat plaatje schattig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart! En ja ik ben ook fan van het Stamperia papier, dus dat begrijp ik helemaal!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kerstkaart heel mooi plaatje gebruikt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel, heel Mooi dit kaartje.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo andersom vind ik hem ook errug mooi. En het plaatje komt precies goed uit met je mal.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een super mooie kaart Miranda.....gaaf plaatje........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart heb je gemaakt in deze mooie kleuren. Zou hem ook zo noemen!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een lief hertje en konijntje op je mooi omgekeerd dieptekaartje. Het is inderdaad heel mooi papier.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met dit prachtige papier. Leuk gedaan nog met de bloementoef in de hoek.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie, omgekeerde dieptekaart met een hele leuke afbeelding. Hier heeft het eindelijk geregend maar het is nu zó benauwd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Haha, ik noem het een hoogte kaart. Wat is die leuk. Mooi papier doet al zoveel. En ze zijn best leuk om te maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Miranda,
    Deze is ook weer super mooi geworden!
    Ik heb vandaag ook een leuk project op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart en een heel leuk effect met het diepte. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je hebt een mooie omgekeerde diepte kaart gemaakt. De materialen van Stamperia zijn zeker erg mooi. Dit plaatje is ook erg mooi. Het bloementoefje maakt het leuk af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke omgekeerde dieptekaart, Miranda! Lieve afbeelding.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie kaart, leuk om het eens andersom te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele mooie en schattige kaart. Leuk om de verdeling zo te doen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit geeft ook een mooi effect, de omgekeerde diepte kaart. Leuk plaatje heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wonderful imagery on this Christmas card.

    BeantwoordenVerwijderen