zaterdag 4 mei 2024

Blokjeskaart voor Petra..

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mijn vorige posts. Ik heb ze met veel plezier gelezen en hebben jullie tips of vragen, ook die zijn welkom natuurlijk.

Woensdag 1 mei mocht Petra (de hobbykamer van Petra) haar verjaardag vieren en natuurlijk ging ook naar haar een  felicitatiekaart.


Hij was jammer genoeg niet op tijd hoorde ik. Ik had hem donderdagochtend 25 april gepost maar hij kwam pas afgelopen donderdag aan dus hij heeft er een volle week over gedaan. Pfft...
Ik heb dessinpapier op een vierkante kaart geplakt, met de hand stiksteekjes gemaakt. De pixelstans van Marianne Design gebruikt om het plaatje te stansen en deze vervolgens op de cirkel met tekst geplakt.
 Een parelrandje eromheen geplakt. Her en der wat dots van Marianne Design erop geplakt, een bloementoef en een minilabeltje met "gefeliciteerd" om het af te maken.

De post is sowieso onvoorspelbaar, Ank had een brievenbuspakje naar mij gestuurd en dat heeft er ruim 10 dagen over gedaan terwijl het andere brievenbuspakje dat ze tegelijkertijd gepost had de volgende dag al ontvangen was. Ik vind het wel jammer hoor, ik raak een beetje ontmoedigd om wat te sturen merk ik.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan wat planten in de tuin zetten en morgen is het hier Vrijmarkt in Princenhage en die is héél groot dus we gaan er vast wat snuffelen ;P
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs!
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-so lovely-Marianne Design-PK9187,   *knipvel-MB0215-Marianne Design,   *cirkelstans tekst-CR1560-Marianne Design by Marleen,   *pixelstans-CR1651-Marianne Design,   *enamel dots-Pink glitter-Marianne Design-PL4531,
*tekststempel-CraftEmotions-130501/1707

34 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart voor a Petra gemaakt. Heel erg leuk afgewerkt met parel randje en bloemetjes. De post is zeker erg onvoorspelbaar… soms is de brief of pakketje er de volgende dag en soms dier het er langer over… dat is zeker vervelend… je weet niet waar je aan toe bent en het is vervelend als je jarigen hebt. Wij zijn wat aan het voorbereiden voor de vakantie. Gaan volgende week zondag weg … en ik ga dan van te voren het hele huis nog even goed door. Veel plezier op de plantjes markt. Staat gezellig in de tuin.. nog een goed weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je voor Petra gemaakt Ma=iranda!
    Ik zag het al op haar blog vanochtend.
    Van de post kun je inderdaad niet van opaan....hel vervelend soms....terwijl de postzegels toch steeds duurder worden!
    Wij gaan morgen een fietstochtje maken....dat gaat wel weer met mijn voet.
    We gaan zelf maar voor postbode spelen....haha....morgen is er een kennisje van ons jarig...en daar maken wij maar een fietstochtje van!
    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke blokjes mal en het leuke papier, ja de post is erg slordig tegenwoordig je kan er niet van op aan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor Petra !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met het oranje, zo zonnig. Mooie combinatie van papier, plaatje, teksten en de bloemen, een supermooi geheel.
    Jeetje, gaat weer lekker bij de post, zucht.....
    Veel plezier morgen, wij hebben (nog) geen plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Miranda.
    Leuk het effect met de blokjes en omkadering met de stiksteek.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Miranda. Ja, echt jammer he dat de post zo onvoorspelbaar is.
    Groetjes en een fijn weekend!!! Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart voor de jarige Petra.
    Vervelend dat je niets meer van de post opaan kunt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje en jammer dat we een week van te voren de kaart maar versturen en hopen dat de kaart optijd aankomt.
    Veel plezier op de vrijmarkt morgen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk effect geven die blokjes! Het resultaat is een schitterende kaart Miranda!
    Ik ben het helemaal met je eens dat de post zeer onvoorspelbaar is. De ene keer is mijn kaart een week onderweg en dan weer is ie met een dag al bezorgd 🙈.

    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat toch jammer, he van die post! Verjaardagskaarten stuur ik ook eerder en ik denk dat ik hem ook op de 25e op de post heb gedaan. Hij was op tijd, maar ik weet niet hoeveel op tijd... Maarree.... gewoon volhouden hoor! Waar zijn we zonder echte post in de brievenbus??
    Je kaart voor Petra is een heel mooie! Dat plaatje is prachtig en in blokjes is het ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kunt nogal variëren met je blokjes, ook dit is weer een leuk kaartje geworden
    Tja, die post is er niet leuker op geworden, mijn dochter werkt er maar heeft al een klacht ingediend, de sorteerders/sorteercentrum moet nu werken volgens een nieuw programma waardoor ze veel meer tijd steken in de bezorging, alleen die computer beweert dat ze zo 2x sneller kunnen werken :-( De straten zijn echt niet korter geworden hoor . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, doet je meteen aan het voorjaar denken en het oranje past wel goed in deze periode.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart heb je gemaakt in deze kleuren en wat past alles mooi bij elkaar. Jammer dan van de post maar gelukkig heeft ze hem wel gehad.
    Fijne zondag en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je maakte een mooie kaart met de pixelstans en ook de toef past er perfect bij.
    Wij hebben niet te klagen over de post hier in Hoogeveen, ook pakjes worden aan de voordeur bezorgd. De kaarten die ik post doe ik ruim op tijd op de post en dan lukt het meestal wel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een hele mooie kaart heb je gemaakt Miranda.......... gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals altijd bij jou is er weer heel veel te zien op je kaart. En toch (altijd knap) is het niet te druk of te vol, maar past alles bij elkaar.
    Heel mooi deze kaart.
    Ik zat er aan het begin van het jaar aan te denken om geen kaarten meer te sturen met verjaardagen, maar "zomaar" post te sturen. Dus iedereen die op mijn blog kalender staat een kaart sturen, maar niet met de verjaardag.
    Maar ja...... dan twijfel ik weer of dat wel leuk is en dus ben ik toch weer begonnen met sturen met de verjaardagen.
    Maar ik snap je frustratie, ik vind het ook steeds minder leuk.
    Ik heb wel een brievenbus gevonden hier in de buurt die altijd op tijd geleegd wordt en waarbij mijn kaarten (bijna) altijd op tijd aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ook frustreert...... je kan nergens heen met je klacht bij Postnl.
    De klantenservice is via de mail niet bereikbaar en bellen begin ik niet meer aan....... héél lang in de wacht en er komt niks uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart met deze vrolijke kleurtjes.
    Het is af en toe wat met de post. En soms komt het nooit aan, ben benieuwd waar het dan blijft.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart voor Petra. Die pareltjesrand maakt hem nóg mooier.
    Jammer hè dat we niet meer op de post kunnen rekenen (en we betalen er toch genoeg aan). Je zou denken dat een week van tevoren toch genoeg moet zijn?
    Veel plezier op de Vrijmarkt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mooi met dat parelrandje erlangs!! Zo jammer van je post, stuur hem tegenwoordig ook maar een dagje eerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Miranda I am loving this beautiful creation the image, colours and die is perfection
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig deze blokjeskaart, Miranda
    Jammer die onvoorspelbare post
    Hopelijk hebbennjullie een fijne 5 mei gehad!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Miranda, zo mooi die kleuren en Dies die je gebruikt hebt. En inderdaad het is erg lastig om een kaart op tijd over te krijgen met de post. En per 1 juli wordt de postzegel weer duurder, triest. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart met mooie afbeelding en de losse bloemen passen er goed bij.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super blokjes kaart!! Petra was er helemaal blij mee.
    Ook mooi dat het vierkantjes zijn en dan weer in een rondje.
    En ja, die post... ze willen dat ze er nog langer over mogen doen. En de zegels worden al weer duurder.
    Maar goed laat het ons maar niet van de wijs brengen. Echte post is toch echt veel leuker.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart voor de jarige. Ja de post is allang niet meer wat het was. Ik hoorde laatst dat ze nog maar om de dag gaan bezorgen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooie kaart, Miranda. De hele compositie is in evenwicht, de kleuren bij elkaar, echt een mooi kaartje en dan ook nog borduurwerk van jou! Ik weet dat dat best een werkje is.
    Ja, de post.... we worden er soms niet blij van, personeelstekort en dan binnenkort wéér een tariefverhoging.... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Jammer dat de post zo onvoorspelbaar is geworden, hier ook al ....
    We moeten er gewoon maar rekening mee houden dat het zo is en ons er maar vooral niet te druk over maken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nogmaals hartelijk dank voor deze mooie kaart. Hij staat nog te shinen op onze kast.


    Ik lees en hoor meer over trage bezorging...het gekke is..als ik iets vanuit Limburg verstuur naar (voor ons) het hoge noorden komt het wel gewoon de dag erna aan. Zowel in Utrecht als Noord Holland kwam het de dag erna aan. Gek hé? Soms zie ik ook iets in de post app en dan word het niet bezorgd en komt het 2 dagen later. Alsof de post het vasthoud. En dan gaan de postzegels ook nog met 5 cent omhoog per 1 juli. Ik vind dit echt onbegrijpelijk. Ze leveren niet zoals je van hun verwachten mag.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart voor de jarige Petra. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi kaartje voor Petra! Straks moet je alles nog eerder versturen als ze maar 2 of 3 keer per week gaan bezorgen.
    Jouw prachtige tulpkaart voor mij was in ieder geval wel op tijd dus soms gaat het ook nog goed gelukkig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi geheel en de parelrand maakt het classy.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen