zondag 21 april 2024

Sterkaart voor moederdag...

Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart, ik heb ze met veel plezier gelezen en ik waardeer het dat jullie de tijd nemen om te reageren.

Laatst was ik wat tussen mijn papier aan het rommelen en kwam ik heel mooi gebloemd papier tegen van Stamperia "Hortensia".  Wij zeggen altijd "moederdag is bloemendag" dus toen dacht ik: "daar maak ik voor mijn moeder een kaart van".


  De voorkant heb ik eenvoudig gehouden, alleen de dame uitgeknipt en op het dessinpapier geplakt met hier en daar een strass-steentje en een vlindertje met wat glitterlijm.


Als je de kaart opent zie je deze halve ster zich ontvouwen. Deze kaart zag ik bij Cards by Renate (KLIK) , zij noemt het een "Starcard" en ze verwijst je naar haar YouTube kanaal waar je de workshop mee kunt doen.


Zo ziet het er van boven uit. Renate legt alles heel goed en duidelijk uit en de video kun je natuurlijk pauzeren zo vaak je wilt. Dat vind ik dan weer fijn want ik ben niet zo snel.
Ik vind het trouwens heerlijk dat er zoveel creatieve mensen zijn die gratis workshops/uitleg geven op Blogger en YouTube. Dan kunnen mensen die wat meer aan huis gebonden zijn toch fijn meedoen.

Voor deze kaart heb je geen stansen nodig dus ideaal ook om op vakantie of wat dan ook te maken. Mijn moeder zal er blij mee zijn, dat weet ik nu al.

Ik link deze kaart bijhttps://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2024/04/challenge-69-april.html waar een moodboard met strass-steentjes het thema zijn. Uit het moodboard zie je de paarse bloemen, de vlinders en boekpagina's terug evenals een vrouwenfiguur. De strass-steentjes zitten op de voorkant.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart maakte je voor je moeder. De hortensia's het model en de rest van het mooie papier maken het een chique kaart. Daar gaat je moeder vast blij mee zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,Miranda wat een prachtige kaart voor je moeder.
    Mooi modelletje en papier.
    Echt een chique kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n prachtige kaart gaat je moeder heel blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het mooie papier, het leuke patroon en de leuke details, sjiek hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige moederdagkaart, Miranda
    Leuk model ,et mooi dp
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart voor je moeder !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart voor je moeder en wat een super leuk modelletje! En je hebt ook de binnenkant heel mooi versierd! Leuk dat je de tijd neemt om een workshop te volgen op internet! Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart voor je moeder, Miranda. Wat kun jij mooi knippen zeg! En wat een verrassing als je de kaart opendoet. Een prachtige ster komt tevoorschijn. Ik ben het helemaal eens dat het fijn is dat er zoveel videos op You Tube te zien zijn. Zoals je weet gebruik ik die van Tracy Evans vaak.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW Miranda what a beautiful, amazing card I love the soft colours of the papers and that stunning image then the inside is fantastic I must try and visit the site and have ago this is one wonderful card for your mum
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar heb je me toch een prachtige kaart gemaakt voor je moeder en dan ook nog een verwijzing voor ons naar het voorbeeld. Dank je wel. Ik ga straks meteen even kijken.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart met dit mooie papier heb je voor je moeder gemaakt, wat zal ze hier blij mee zijn. Ook ik ben blij met al de workshops, kom ook niet meer op beurzen om ideetjes op te doen en kijk ook graag bij de bloggers en You Tube.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtige kaart voor je moeder voor Moederdag gemaakt. Deze serie van Stamperia is er zeker heel mooi voor. Het model is ook al zo leuk. Dit papier komt er supermooi op uit. Zeker fijn, dat mensen dit soort dingen online zetten… je bent weer leuk bezig geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart met dat mooie dromerige meisje op. Daar zal je moeder blij mee zijn.
    Prachtig gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Miranda. Een heel leuk modelletje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat filmpje heb ik ook zitten kijken, ze kan het echt heel goed uitleggen, mijn dochter is binnenkort jarig, misschien ga ik deze dan ook maken. Je gebruikte prachtig papier, wat zal je moeder daar blij mee zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat heb je een prachtige kaart voor je Moeder gemaakt Miranda. Er staan mooie afbeeldingen op het papier zodat het niet veel meer nodig heeft. De verrassende binnenkant maakt het extra speciaal. Echt leuk dat je deze workshop via youtube kon volgen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Miranda. Wat een gigaleuk modelletje.
    Je moeder zal zeker heel aangenaam verrast zijn door zo'n prachtig kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig Miranda! Wat een mooie kaart voor je moeder! Heel leuk model is het en het papier is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi model kaart zeg, echt een verrassing als je de kaart opent. Het papier doet alles , dus inderdaad weinig stansen nodig. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart, heel mooi papier en leuk model. Ik snap wel dat je moeder hier blij mee gaat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw een schitterende kaart met dit mooie papier. Fijn is het met de leuke workshops online!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart is dit geworden Miranda.
    Leuk model, prachtig papier en nog allerlei leuke details op te zien.
    Knap gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een prachtige kaart, zag dit model al voorbij komen....
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Eerst lijkt het een 'gewone' mooie bloemenkaart, maar dan!! Wat een supergave binnenkant. Die gaat gekoesterd worden, dat weet ik zeker.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooie kaart, de vouw binnenin en de prachtige versiering zijn echt super en de eenvoudiger voorkant ook met de dame met haar mooie hoofdtooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart met mooi papier en leuke binnenkant.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi model en een fleurig kaartje, zo blijven wij wel zoet met onze hobby :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda....schitterend papier heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige moederdagkaart Miranda, leuk model en mooi papier, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart met dat prachtige papier van Stamperia!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

  32. What a thoughtful and beautiful card for Mother's Day! The flowered paper from Stamperia "Hortensia" adds such elegance and charm to the design. The simplicity of the front with the cut-out lady, rhinestones, and glitter butterfly creates a lovely focal point, and the unfolding half-star inside adds a delightful surprise. It's wonderful to hear about the creative inspiration and the accessibility of workshops on platforms like YouTube, making crafting enjoyable and inclusive for all.

    BeantwoordenVerwijderen