zaterdag 16 maart 2024

Leny werd 90 en einde van....

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaart. Degenen die gisteren een kijkje namen in Blogland zagen vast dat het groot feest was bij Leny (kersthobbies, vakanties en meer).
Leny mocht 90 kaarsjes uitblazen. Ik geniet erg van Leny haar verhalen en avonturen die zij samen met haar Wim beleeft. Gaaf om te zien hoe deze twee in het leven staan. Dus een feestelijke kaart is hier zeker op z'n plaats....


Mooie voorjaarskleuren, grote letters en cijfers en fladderende vlindertjes. Volgens mij heeft Leny heel veel post gehad want ik zag zoveel moois voorbij komen, zó leuk, dan kan ze nog lang nagenieten.

Dan heb ik na veel wikken en wegen afscheid genomen van het design-team bij De Egel. We begonnen 1 januari 2015 dus net geen 10 jaar vol gemaakt. Maar de laatste anderhalf jaar is mijn leven dusdanig verandert dat elke 14 dagen een kaart maken volgens richtlijnen als een verplichting begon te voelen. Ik kon er niet echt mijn "creatieve ei" in kwijt LOL. En in mijn hobby wil ik plezier voelen, ontspanning. Dus vandaar. Ik draag zowel het team als hobby-/webwinkel De Egel een warm hart toe dus ze zijn zeker niet van me af hihi.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda


38 opmerkingen:

  1. Daar heb je weer goed over nagedacht, over de kaart voor Leny.
    Mooi hoor, die grote letters.
    En dan de voorjaarskleuren,dat maakt het lekker vrolijk en geeft een heerlijk gevoel (vind ik)
    Oh wat jammer joh, maar ik snap je héél goed, dat je afscheid gaat nemen van het dt van de Egel.
    Zijn gevoel is niet de bedoeling van een hobby, dus ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Al zal het wel gek voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor Leny gemaakt Miranda!
    Soms moet je naar je gevoel luisteren....en als dat gevoel zegt dat je moet stoppen dan heb je een goede beslissing genomen....al zal het niet gemakkelijk zijn geweest!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dat voor een 90 jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart maakte je voor Leny. Heel vrolijk papier en mooi met de vlindertjes.
    Ze gaan je vast missen bij De Egel maar soms moet je gewoon voor jezelf kiezen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie vrolijke kaart voor Leny gemaakt . Leuk met dit papier. Zeker leuk om hun verhalen te lezen . Dat ze nog ze nog zoveel ondernemen… nog geniet3n daar waar het kan en dat ze nog samen zijn… dat is heel bijzonder…. Soms moet je een moeilijke beslissing nemen. Maar als kaarten maken als een verplichting gaat voelen dan is het niet goed meer… en nu je meer zorg voor je moeder hebt… Veranderen de dingen… Inderdaad kaarten maken moet je een stukje ontspanning geven… daar is de hobby toch voor? Heel veel plezier met de hobby en geniet van de dingen die je doet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al een prachtige kaart voor Leny gemaakt, wat zal ze zijn verwend door al die kaarten op haar 90ste verjaardag! Superleuk dat blogland haar niet is vergeten, dat kan ook niet want af en toe lezen we nog berichtjes hoe het met ze gaat!!! Wat een besluit heb je genomen Miranda, al zo lang teamlid maar ik begrijp het wel, de opdrachten zijn pittig en iedere 14 dagen is veel. Vooral doen waar je plezier van krijgt en op eigen tempo doen wat je wilt doen met je creatieve ei 😂
    Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel vrolijke, gezellige kaart, heel geslaagd.
    Jammer dat je stopt met het dt, maar wel heel begrijpelijk, het moet wel leuk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en vrolijke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really love the bold letters in the spring colors. What a great card to celebrate a wonderful 90th birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een prachtig kaartje voor Leny. Die zal verrast zijn met al die mooie zelfgemaakte kaartjes.
    Tja, op een gegeven ogenblik moet je keuzes maken. Bij de Egel zullen ze spijtig zijn dat je stopt.
    Veel succes met andere bezigheden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een hele leuke, gezellige kaart gemaakt voor Leny. 90 jaar, wat een leeftijd en wat leuk om te horen dat zij zo veel kaarten heeft gekregen.
    En wat jouw afscheid betreft van het design team van de Egel....tja, wij zeggen hier dan "aan alles komt een eind" ik snap ook precies wat je bedoelt met dat verplichtend voelen, dat is niet de bedoeling van een hobby, daarom neem ik eigenlijk nooit opdrachten aan.
    Een heel fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de grote tekst met het leuke design papier en de leuke details
    ja soms moet je keuzes maken en je hobby moet wel leuk blijven om te doen zonder tijdsdruk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele mooie kaart, ik ken Leny niet maar zag heel veel kaarten voor haar voorbij komen.
    soms moet je een besluit nemen en voor jezelf kiezen en als iets een verplichting wordt doe je er goed aan na te denken of je dat nog wel wilt.
    Ze gaan je missen denk ik.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Miranda heb je gemaakt voor Leny, ik heb er ook 1 gestuurd, zal hem ook nog op mijn Blog laten zien.
    Jammer maar begrijpelijk dat je gestopt bent bij de Egel, gelukkig kunnen we op je blog nog al je mooie kaartjes bewonderen.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart, Miranda
    Leuk met die kleurige jarig tekst!
    Ik herken je keuze, dit is voor mij ook de reden dat ik bijna nooit aan challenges mee doe, is wellicht jammer maar je moet voor jezelf kiezen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie, vrolijke kaart heb je voor de jarige Leny gemaakt.
    Ik denk dat je een verstandige beslissing het gemaakt, Miranda. Het is tenslotte een hobby waar je plezier in hebt. En als dan iets een verplichting gaat worden, schiet je je doel voorbij (al zullen ze je wel enorm gaan missen).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart voor Leny !!!!!
    En je keuze zal zeker wel overwogen zijn !!!
    Het moet leuk blijven !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik volg Leny niet maar ben haar naam en de vele kaarten die ze krijgt wel tegengekomen in blogland en ook die van jou zal haar in alle opzichten plezier doen en opfleuren!!! Ik geef je gewoon een giga compliment voor bijna 10 jaar lang de meest leuke, mooie en originele creaties voor de Egel te maken maar "de verplichting" kan soms ineens te veel worden. Gewoon lekker freubelen wat en wanneer je wilt want het gaat om het plezier dus je hebt een goed besluit genomen Miranda!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card Miranda love the big wording and the lovely colours a super make
    hugs
    lol x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een leuke kaart voor Lenie heb je gemaakt Miranda. Ik hoop dat Lenie nog lang kan na genieten van de stapel kaarten die ze heeft gekregen, want ik hoop dat het er heel veel waren. Goed dat je de knoop hebt door gehakt, we hebben het er al eens over gehad, en als het een verplichting wordt en je wordt een beetje belemmerd in je creatief denken, dan is het OK zo..wat een lange tijd heb je in het DT team gezeten, je zal het zeker ook wel gaan missen. Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een supergave kaart gemaakt voor Leny in deze vrolijke voorjaarskleuren.
    Ik weet zeker dat we nog niet van je af zijn, en dat is maar goed ook! Gewoon blijven genieten van het kaarten maken zonder elke paar weken die verplichting!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je voor de 90 jarige gemaakt. Wat zal het een moeilijke beslissing voor je zijn geweest, bijna 10 jaar en wees daar trots op. Nu een andere tijd maar we zullen nog genoeg van je zien, het is dan geen moeten maar met plezier een kaart verzinnen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart voor de jarige Leny.
    Moeilijke beslissing heb je genomen., maar het is en blijft een hobby, waar je plezier in moet hebben .
    En je gevoel volgen.
    Maar hier kunnen we je mooie creaties ook nog bewonderen.
    SUCCES.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt voor deze 90-jarige!
    Je hobby moet niet als een verplichting gaan voelen dat zal iedereen begrijpen, maar je zult vast gemist gaan worden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie en feestelijke kaart Miranda. En soms komt aan alles een eind. Plezier in je hobby moet wel het belangrijkste blijven. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je een gave kaart gemaakt voor de 90 jarige Leny Miranda!
    En je besluit om te stoppen bij de Egel, snap ik heel goed Miranda. Heerlijk toch om je eigen creativiteit in te vullen zonder dat er om de 14 dagen een kaartje klaar moet,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een hele mooie kaart heb je voor Leny gemaakt met het prachtige papier, ze was er vast heel blij mee.
    Jammer dat je gaat stoppen, maar je moet er wel plezier in hebben en als je er geen plezier meer in hebt dan houdt het op..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een gave en vrolijke mooie kaart Miranda.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een vrolijke kaart heb je voor Leny gemaakt! Las net op haar blog dat ze een hoop kaarten heeft gehad.
    Altijd moeilijk om zo'n beslissing te nemen, snap het helemaal het moet wel leuk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi deze fleurige kaart voor Leny, ze heeft een prachtige leeftijd bereikt!
    Ik begrijp je beweegredenen om te stoppen, een hobby moet leuk zijn tenslotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige.
    Ja als de hobby als moeten gaat voelen dan is het niet leuk meer.
    Veel succes gewenst met wat je nog verder gaat ondernemen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leny ken ik niet maar zag dat ze wel erg verwend werd door vele bloggers. Je kaart is geweldig in die frisse kleuren en die letterkaarten zijn top. Ik begrijp heel goed dat je stopt bij de egel als het teveel een ‘must’ wordt maar we blijven je volgen zo missen we niets 😜
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart voor Leny heb je gemaakt Miranda! Mooie voorjaarskleuren heb je gebruikt.
    Ik snap wat je bedoelt met niet je creatieve ei kwijt kunnen. Elke 14 dagen een kaart volgens 'opdracht' kan heel beknellend voelen. Ik vind dat je het knap lang hebt volgehouden. Nu tijd voor meer vrije creaties 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuk voor Leny. En ja doen waar je je goed bij voelt! Het is ook best veel, he, elke twee weken.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een geweldig mooie kaart in vrolijke kleuren. Hobby is inderdaad ontspanning, dus een slimme keuze dat je stopt bij het DT team.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super feestelijke kaart! Ik snap dat je bent gestopt want iedere 2 weken een kaart is erg veel vind ik. Ik vind trouwens dat je het erg lang hebt volgehouden want je maakt ook nog steeds iedere week een kerstkaart!
    Dat zijn al 6 kaarten in de maand, best veel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een super mooie kaart voor Leny . Mooi fleurige kleuren. Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart met vrolijke kleuren Miranda. En je keuze begrijp ik goed heb het zelf mee gemaakt en stoppen is dan lastig maar als je jezelf steeds tegenkomt voelt dat ook niet goed.! Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen