vrijdag 22 december 2023

Voor jullie allemaal....

 


Lieve groetjes Miranda xxx

24 opmerkingen:

  1. Ook jij bedankt voor al je leuke, lieve en mooie reacties op mijn blog, Miranda.
    Jullie ook gezellige kerstdagen gewenst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie fijne feestdagen en ook bedankt voor al je mooie creaties die ik langs heb zien komen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Miranda !!!!
    Same to you !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel. Ook voor de prachtige kaart die wij van jullie ontvingen.

    Hele fijne dagen. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je lieve wensen op dit kaartje en hetzelfde ook voor jou! Hele fijne kerstdagen met elkaar!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor nog een mooie kaart.
    Ik heb er dit jaar heel veel van jou mogen bewonderen.
    De een nog mooier dan de andere.
    Ik zet deze kaart zeker bij de andere kaarten.
    Voor jullie ook fijne feestdagen en een mooi en creatief 2024.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart en Fijne Dagen Miranda..gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor je lieve wensen.
    Ook voor jou fijne feestdagen en de beste wensen voor een goed gezond en creatief 2024.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor dit mooie kaartje met mooie woorden. Ik wens je ook fijne feestdagen met de mensen die je lief zijn, en een mooi en gezond 2024.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Jij ook bedankt voor al je lieve reactie op mijn blog en voor het delen van jouw mooie creaties. Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat mooi Miranda! Gaaf kaartje! Dank je wel. En jij ook fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje met een lieve wens, het zelfde ook voor jou! Ik heb genoten van alle je mooie creaties van 2023. Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel Miranda
    En voor jou dezelfde wens, fijne feestdagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel voor je lieve woorden op deze mooie kaart.
    Ik wens je fijne en gezellige kerstdagen.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook jij bedankt voor altijd weer lieve en leuke reacties op mijn blog.
    Wens je hele gezellige kerstdagen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Miranda. Jij ook bedankt voor altijd weer fijne reacties op mijn blogposts. Voor jou en iedereen die je dierbaar ook hele fijne feestdagen gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart heb je weer gemaakt en jij ook bedankt voor de lieve reacties steeds op mijn kaartjes.
    Gezellige kerstdagen gewenst
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful layered die cuts for your very beautiful card. Merry Christmas to you and your family.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel lief bedank Miranda en jij ook bedankt voor je lieve reacties afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dankjewel Miranda en ik wens jou ook fijne dagen!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijne feestdagen Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen