donderdag 14 december 2023

Kerstkaart week 50..

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn mannenkaart. Ik heb ze met plezier gelezen. Ook al zijn mijn kerstkaarten al op de bus, bij 52 weeks to Christmas gaan we gewoon verder met de kerstkaarten. Altijd handig op voorraad voor volgend jaar en nu ben je misschien nog in de stemming :)

Vandaag laten Jantine en ik onze kaarten op het blog van 52 weeks to Christmas zien. Ook vind je daar de top 3 van de "embossing-challenge", er waren veel mooie inzendingen. Leuk hoor, jullie enthousiasme. In de side-bar vind je de kerstkaarten van de rest van het team.


Ik vond dit leuke plaatje en dat paste mooi in het frame van Marianne Design (LR0831). Het goudgele karton is metalic dus er ligt een mooie glans overheen. Die glans komt ook terug in het sterretjes-papier (CraftSensations). De tekst is een dubbele laag zodat hij er wat meer op ligt. De leuke hartjes zijn gemaakt met een stans uit 2013 van Memorybox. Mijn favoriete poinsettia kreeg takjes die ik maakte met een pons van Martha Stewart.


Aan de binnenkant van de kaart lees je dit. Op het plaatje aan de voorzijde heb ik hier en daar wat glitterlijm gedaan en in het hartje van de strik en poinsettia zit een glittersteentje.

Heb je ook nog een kerstkaart die je wilt delen dan kun je die tot vanavond 23:55 uur HIER (KLIK) linken en komt er zeker iemand van het dt langs.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*plaatje-Find It-Studio Mârtaré,   *tekst-Creative Craftlab-Studio Light-CCL-ES-CD396,    *poinsettia-Joy/Noor-6002/1048

43 opmerkingen:

  1. Wauw mooi is alles gecombineerd! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een pracht van een kerstkaart Miranda!
    Moioie kleurencombi is dit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart Miranda in deze kleuren. En zeker als je in de flow zit dan lekker door blijven gaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje en het leuke dp leuk verwerkt in de mooie mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kerstkaart Miranda, ik denk dat het in het echt nog veel mooier is omdat het goudkleurige dan beter tot zijn recht komt bij het lieve plaatje. Het strikje is een mooie toevoeging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Miranda.
    Leuk plaatje en mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi alles op elkaar afgestemd, leuk ook met de tekst aan de binnenkant.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een snoezige kaart, mooi die poinsettia!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kerstkaart met deze kleuren en wat een leuk plaatje. De poinsettia vind ik ook super gaaf hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige combinatie van kleuren Miranda! Ik heb dat plaatje ook nog wel
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerstkaart. Heel apart in deze leuke kleurencombi. Mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een schattig plaatje voor deze kaart gevonden en alles met mooi papier afgewerkt. Gaaf hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart met dit plaatje en het er prachtig bijpassende papier! Helemaal af zo!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Miranda, het plaatje is zo leuk, die zag ik vandaag al eerder bij iemand. Tevens wil ik je bedanken voor de mooie kaart die ik van je kreeg. Die krijgt een mooi plekje aan de lijn. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is ook deze week weer een schitterende kerstkaart ook een mooie kleurcombinatie.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart in ongewone kleurtjes. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie nostalgische kaart, Miranda
    Leuk plaatje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattige kerstkaart met de snoesjes Miranda
    Fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje met die leuke stans.
    Mooi plaatje wat heel goed past bij de goudkleur.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda bedankt voor je super grappige en leuke kerstkaartje! Ik zit hier hardop te lachen om wat je in de binnenkant had geschreven! Leuk dat je dat meisje ook hebt besteld! Je kaartje was er waarschijnlijk dinsdag al maar ik zat in Keulen dus ik open hem net pas!
    Je kaartje hierboven is ook weer erg mooi en wat een leuk plaatje!
    Groetjes en nog een leuke dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kerstkaart Miranda, prachtige kleurencombinatie. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige winterse kerstkaart heb je gemaakt. Schattig plaatje. Leuk dat je ook nog tekst zo aan de binnenkant laat terug komen met het papier.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Miranda....en wat heb je mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart met het frame van Marianne Design en het leuke nostalgisch plaatje. Bedankt voor je mooie kerstkaart die vandaag in de bus viel.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kerstkaart! mooie kleuren gebruikt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je het schattige plaatje een mooie omlijsting geven, leuk het sterretjes papier.. Dat is ook mijn favoriete poinsettia en ja, ik moest wel opruimen, heb nu minder plek, maar soms denk ik.. ik hoop dat ik dat niet weg heb gedaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tof kaartje, mooie kleuren bij het leuke plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooie kaart en dat papier past heel mooi bij het plaatje. Inderdaad grappig dat we hetzelfde plaatje hebben!
    Jij ook bedankt voor de mooie kaart die ik vandaag ontving.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Allereerst hartelijk dank voor je prachtige kerstkaart voor ons. Wij vonden 'm beide zo goed bij ons passen. Hij krijgt ook na de kerst een ere plekje en we willen 'm nog een tijdje in de woonkamer laten staan.

    De kaart die je vandaag laat zien is ook mooi en leuk bedacht om ook de binnenkant wat te versieren.

    Lieve groet, Petra

    Ps: Ik heb de Derwent Chromaflow gekocht nav een filmpje van Juliawoning. De colorsoft en de chromaflow kwamen voor mij beide als beste keuze voor wat ik wilde. De chromoflow kosten alleen veel minder, vandaar deze keuze. Ben en blijf een Hollander hé? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een beeldschone kaart heb je gemaakt, echt prachtig gedaan! Ook de kleurencombi is supermooi!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kerstkaartje Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart in leuke kleuren, Miranda.
    Die mal is zo gaaf.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Miranda,
    Wat een mooie kerstkaart laat je hier zien, leuke kleurencombinatie en een mooi plaatje.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie warme kaart.
    De sketch is héél mooi en het plaatje past zo goed bij de mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart met de deze mooie dp en plaatje. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige combinatie is dat, zwart met goud. Het is ook een lief plaatje in het midden.
    Daarnet viel er een andere prachtige, sfeervolle kaart door de bus. Hij ziet er heel netjes gemaakt uit met heel veel mooie details. Dankjewel, ben er heel blij mee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart, mooi dat lime-groen met het zwart gecombineerd!

    Je vroeg hoe ik de kerstballen zo strak op elkaar kreeg op de krans. Wel dat is heel eenvoudig ik lijm ze met een lijmpistool aan elkaar! De basis is een strokrans en dan ga je lijmen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een lief plaatje en wat mooi in deze groene kleur, de mal blijft gaaf.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een superleuke kaart laat je hier zien met deze leuke mal, ook het lieve plaatje past perfect!
    Zo ook de kaart die hier voor me ligt van jou…met het lieve snoesje en haar vriendje ⛄️, hartelijk bedankt Miranda en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I am like you, I have mailed my Christmas cards but there is so much inspiration that it really helps me get my cards for next year started and build up my stash. This image is really sweet and I love the papers you used to frame it.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit is weer een perfect kaartje met mooi passende onderdelen en kleuren. Die hartjes heb ik ook nog ergens denk ik, bedankt voor het idee 😉.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen