vrijdag 20 oktober 2023

Winter met meerdere vouwen...

 Hallooo, daar ben ik alweer. Nu omdat de nieuwe challenge bij De Egel (KLIK) weer van start gaat.
Het is nog maar (net) herfst maar in Blogland kan alles dus willen we "een winterse kaart, maar GEEN kerst, met meerdere vouwen" zien.


Ik heb deze schuine easel-card mét waaier gemaakt. Vouwen genoeg dus hihi. Het dessinpapier is uit het nieuwe winterblok van Marianne Design. De schaatsen heb ik vorig jaar op de Knotsgekke Kaartendagen gekocht en zijn merkloos. Ik had ze nog niet gebruikt dus werd hoog tijd. Ik heb het massieve gedeelte uit glitterpapier van CraftEmotions gestanst en de contouren uit wit kaartkarton.
Onder de schaatsen een ijspegelrand, ik weet niet van wie want die zat in mijn stansjesdoos.
"Groetjes" is ook van Marianne Design.


Zo kan de kaart plat in een envelop. De rand van de waaier en het dessinpapier bewerkt met correctievloeistof. De grote ijskristallen zijn hele oude stansen van Marianne Design. Toen waren ze nog donkerblauw.

Zoals steeds heeft de eigenaar van hobby-webwinkel De Egel weer een mooie prijs beschikbaar gesteld voor de winnende kaart van deze challenge...


Dit mooie pakket van Dutch Doobadoo. Ik zou zeggen, laat je vouwkunsten zien en doe gezellig mee. Deze challenge loopt tot 4 november 20:00 uur Ned.tijd.

Dank je voor je bezoekje, fijn weekend vast en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-PB7067-Marianne Design,   *groetjes-LR0646-Marianne Design,   *ijskristallen-LR0125-Marianne Design,
*glitterpapier-CraftEmotions 001290/0160.

37 opmerkingen:

  1. Een prachtige winterse kaart met mooie koele kleuren.
    Leuk met de schaatsen erbij en het prachtige waaier gedeelte. Heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat zijn echt wel veel vouwen, heel mooi is je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maakte je mooie schaatsen en wat komen ze goed tot hun recht op je mooie winterse kaart Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt! En die prijs is ook heel gaaf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterse vouwkaart Miranda.
    Leuk de harmonicavouw op je kaart.
    Super mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart.
    Ik vind de kleuren mooi.
    Jij hebt inderdaad vouwen genoeg, met de waaier, daar heb je goed over nagedacht.
    Ik hoop mee te kunnen doen deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Miranda
    Leuk idee met die waaier vorm
    En mooi die schaats!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie winterse kaart heb je gemaakt. Met deze leuke schaatsen. En vouwen genoeg hi hi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi vouw kaartje met het leuke papier en de schaatsjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige winterse kaart met de schaatsen Miranda. En wat ziet die waaier er leuk uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi met die gevouwen waaier met verschillende kleuren op de achtergrond. Heerlijke schaatskaart. Groetjes Marje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed idee met de waaier, je hebt vast de meeste vouwen
    leuke winterse kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jouw winterse kaart is prima gelukt hoor! Prachtig die vouwenwaaier er achter. En ja halve sterren kunnen heel goed, daar denk ik nou nooit aan. Om te onthouden.
    Toen ik net naar mijn blog keek dacht ik sketch? Nee helemaal niet! Ik heb het al veranderd. hihi, ik was echt wel een beetje in de bonen hoor! Later zag ik jouw reactie, ik ws al benieuwd of er meer waren die zagen dat het niet klopte. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een super gave schaatskaart heb je gemaakt!
    Mooi ook die kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heb je dit mooi gemaakt, leuk al die plooitjes, het voldoet geheel aan de "eis" meerdere vouwen hahaha.
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een hele mooi kaart leuk met dat gevouwen gedeelte, en die schaatsen, ...ja dan wordt het echt een winter kaart.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er heel mooi uit, mooie kleuren en inderdaad, genoeg vouwen zou ik denken.
    Liefs en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie winterse easelkaart met leuke waaier en de kunstschaatsen als blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje Miranda.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Miranda je hebt vouwen genoeg zie ik…supermooi kaartje laat je zien. Wat zijn deze schaatsen leuk zeg. Jij gebruikt ze tenminste op je kaart…ik heb ook iets dergelijks maar denk dan “ zo oud, dat kan niet meer” maar eigenlijk is het toch superleuk op een kaart! Je hebt me iig over een streep getrokken haha!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk gedaan met de vouwtjes een hele mooie winterse kaart Miranda. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card love the fabulous colours here and that design is awesome ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat leuk die waaier! Prachtig dat kleurverloop achter die schaatsen, heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk met die gevouwen achtergrond !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat 'n gave kaart Miranda, dit is echt winter inderdaad, mede door de gebruikte kleuren. En wat 'n leuke schaatsen heb je gemaakt! Dit model vind ik ook altijd mooi, weer eens heel anders. 🙂
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke kaart Miranda. Fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kleuren en een heel leuk model, zo met de waaier en de schaatsen erbij.
    Ik heb van de eerste mallen van MD, de donkerblauwe, ook nog alles bewaard,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele mooie kaart en een leuk idee met de gevouwen waaier. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi kaartje en aan vouwen geen gebrek.
    Je hebt het heel leuk gemaakt met die schaatsen op de voorgrond, dat is toch echt het wintergevoel.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je dat vouwen mooi gedaan, heel regelmatig en het papier is er natuurlijk echt perfect voor! De vorm is ook mooi en die witte schaatsen passen ook al zo mooi! Prachtige kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een echte winterse kaart, erg leuk die waaier met de schaatsen op je kaart. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wie wat bewaart heeft wat en het zijn nog steeds prachtige sneeuwsterren. Mooie kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel leuk kaartje! Mooi die waaier achter de prachtige schaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super leuke kaart met die waaier, lekker winters hoor met je schaatsen vind het papier ook erg mooi
    Creatieve groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een prachtige kaart, mooi opgelost door de schaatsen te gebruiken. Prachtige mal trouwens.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen