woensdag 4 oktober 2023

Reminder challenge 52 WTC : Wiebelkaart

 Hallo lieve allemaal, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn tuinkaart. Een dag eerder dan normaal kom ik met de reminder voor de challenge bij 52 WTC. Dit omdat morgen de nieuwe challenge van De Egel online moet komen.

We willen bij 52 WTC graag een wiebelkaart/schommelkaart zien en dit is de reminder die ik maakte..


Ik viel als een blok voor de leuke vogeltjes van Eline (Marianne Design) en meteen toen ze door De Egel geleverd werden ben ik ermee aan de slag gegaan. Een stukje van een achtergrondvel gebruikt en in de tekstcirkel van Marleen (Marianne Design) geplaatst. Hier en daar wat glitterlijm aangebracht.
 Ik heb al hele mooie wiebelkaarten voorbij zien komen maar hoop er nog meer te mogen bewonderen.

Heb je een wiebelkaart gemaakt dan kun je die HIER (KLIK) linken tot morgenavond 23:59 uur .
Heb je een gewone kerstkaart gemaakt dan kun je die vanaf morgenochtend 06:00 uur tot morgenavond 23:59 uur HIER (KLIK) linken.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*vogeltjes-COL1534-Eline-Marianne Design,    *dessinpapier-PB7067-Marianne Design,   *cirkelstans tekst-CR1561-Marianne Design bij Marleen vd Most,   *glitterlijm

48 opmerkingen:

  1. wat een mooie lieve kaart Miranda, gave vogeltjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Miranda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende wiebelkaart. Die roodborstjes maken hem heel vrolijk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,
    Wat een toffe reminder laat je alvast zien! Ik vind die vogeltjes ook zo gaaf, lijken een beetje op die vorige collectable, je kaartje is beeldig! Tot morgen met je Egel kaart en fijne avond!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn te schattige vogeltjes die als blikvanger op je leuke schommel pronken! Ik doe morgen nogmaals mee, hoop dat het mag?!
    Fijne avond, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke wiebelkaart met deze vogeltjes. Die zie je morgen op mijn kaart maar mijn kaart wiebelt niet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een super gave wiebelkaart Miranda!! En ja ik ben ook weg van die vogeltjes en die staan ook op mijn wensenlijstje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een wiebelkaartje blijft nog altijd leuk om te maken, en leuk om te krijgen.
    De kleuren van de vogeltjes komen prachtig uit tegen de koele kleuren van de rest van het kaartje.
    Kerstkaartjes zijn helaas voor mij niet weggelegd (Ik geeft ook niet zo veel om kerst), maar ik vind het wel heel knap dat er elke week weer zoveel deelnemers zijn aan de challenge.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat heb je al een gave wiebelkaart gemaakt met de nieuwe vogeltjes. Ik denk dat er veel dames voor dit gave tweetal is gevallen! Ik ook, maar kreeg ze pas vandaag.
    Bedankt voor de extra berichtjes! Ik kijk altijd wel of ik spam heb, en jij zat er ook weer een keer tussen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke schommelkaart Miranda.
    Wat zijn ze leuk de vogeltjes van Eline.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer zo'n leuk wiebelkaartje, Miranda
    Ik vind die birdies zo leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige winterse wiebel kerstkaart heb je gemaakt. Schattig die nieuwe vogeltjes van MD.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi wiebelkaartje met die lieve vogeltjes. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar voor bent gevallen. Ze zijn dan ook heel mooi.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een dot van een kaart, echt leuke vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card Miranda, love the design and colour x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Ik ben weg van de vogeltjes.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk om hier weer eens rond te snuffelen en te genieten van al jouw kaartjes. Deze Wiebelkaart is super!! Maar die tuinkaart vind ik heulemaal geweldig.

    Ik was zelf ook bezig met een tuinkaart maar kon niet zo de inspiratie vinden. Maar nu heb ik het gevonden. Heel leuk gedaan en wat zijn al die malletjes geweldig om hiervoor te gebruiken.

    Bedankt voor de inspiratie :)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een prachtige wiebelkaart gemaakt met deze enige vogeltjes. . Volgens mij heb ik nog zoiets bij mijn collectable . Ik zal gaan kijken… ze zijn al een aantal jaren oud. Ik ga nog even bij he tuinkaart kijken. Had slecht internet… alleen op de telefoon en dat valt niet mee… wij zijn nog even met ons busje weg… dus op de camping.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik was hier al even maar weet niet of het goed ging. Maar deze wiebelkaart is echt prachtig . Met deze enige vogeltjes. Volgens mij heb ik nog oude collectables die hier op lijken. Zal gaan kijken . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de vogeltjes! Ik zou bijna nu nog naar zolder lopen om ze ook uit de verpakking te halen, maar dat is om deze tijd niet meer verstandig. Mijn wiebelige deelname staat klaar voor morgen hoor 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je wiebeltje superlief gemaakt Miranda…erg mooie kleuren ook. De vogeltjes zijn echt heel schattig!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke wiebelkaart met de vogeltjes.
    Als ik deze zie moet ik misschien toch ook mijn winkelmandje weer eens gaan vullen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooie winterse kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart met deze schattige vogeltjes. Ik heb ze ook ontvangen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi wiebelkaartje met de leuke vogeltjes leuk met het achtergrondvel erbij in de cirkelstans en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig wiebelkaartje heb je gemaakt met de schattige vogeltjes Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kerst schommelkaart heb je gemaakt met de schattige vogeltjes en de mooie ronde tekst past er perfect bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een heel mooi kaartje, die vogeltjes zijn echt wel top
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat 'n gave kaart is dit geworden Miranda met deze superleuke vogeltjes inderdaad. Heel leuk gedaan!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk, die vogeltjes op je mooie wiebelkaart, Miranda!
    Mooi tafereeltje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kerstkaart met de grappige vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldige kaart! Mooi zoals je de achtergrond bescheiden van kleur hebt gehouden daardoor knallen de roodborstjes er uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een beauty van een wiebel met de mooie vogeltjes en dit papier, past erg mooi bij elkaar! Erg leuk ook die tekstcirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het zijn zeker leuke vogeltjes en je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt! Grappig zo met die besjes! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een schattige wiebelkaart heb je gemaakt met die leuke vogeltjes. Ik heb ze inmiddels ook ontvangen. Dus ga er ook snel mee aan de slag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie wiebelkaart en de vogeltjes zijn superleuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Haha ik snap waarom je moest lachen toen je mijn wiebelkaart zag! Die van jou is ook super leuk! Toen mijn vogeltjes binnen kwamen ben ik er ook meteen mee aan de slag gegaan! Ze zijn zo leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige wiebelkaart met die schattig vogeltjes. Ze zijn ook bezig om naar mijn huis te vliegen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. mooie wiebelkaart, mooie vogeltjes ook, ik heb nog de oudjes...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een geweldige wiebelkaart heb je gemaakt en de vogels zijn echt heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Haha, de vogeltjes vliegen ook naar mijn huis, ik ben er weg van. Het werd een superleuke wiebelkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk is deze schommelkaart.
    De vogeltjes zijn schattig, wat een goeie aankoop is gaat geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Schitterende wiebelkaart, mijn vogeltjes zijn nog ergens onderweg vanuit Nederland. Door al jullie mooie voorbeelden te zien heb ik me er ook aan gewaagd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een geweldige leuke schommel kaart met die schattige vogeltjes, begrijpelijk dat je als een blok viel voor die leukerds!! Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wonderful scene with these cute die cuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hey Miranda,
    Eindelijk tijd voor een Kerstkaartenrondje...
    Wat een super leuke wiebelkaart maakte je met die cirkeltekst en de nieuwe vogels van Marianne! Helemaal tof geworden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een supermooi wiebelkaartje met de schattige vogeltjes xx

    BeantwoordenVerwijderen