maandag 4 september 2023

You Rock....

 Hallo lieve mensen, wat een mooi (na)zomerweer hebben we op het moment hé? Heerlijk om nog wat terrasjes mee te pakken of op een andere manierbuiten door te brengen. Gelukkig had ik deze kaart al een tijdje klaar want ik mocht gast-designer zijn bij https://4-seasonchallenge.blogspot.com/ waar vandaag een nieuwe challenge start.

De challenge luidt: "muziek" en dat mag heel breed, denk aan muziekinstrumenten /notenbalken /zangers/dansers etc. Hoe je dit thema invult is vrij.
Ik gebruikte een stempel van een 45-toeren plaatje oftewel een singeltje .....


Ik koos vrolijk geruit dessinpapier en paste daarop de kleurtjes inkt aan om te stempelen. Ik moest een boel maskeren om te doen wat ik in gedachte had maar het was lekker ontspannend om te doen. De tekststempel is al een oudje van Joy/Noor.
De kaart staat hier op de ondergrond en daardoor lijkt de foto wat scheef. Het was nogal donker weer die dag en zo ving de kaart het meeste licht LOL.

Op https://4-seasonchallenge.blogspot.com/ vinden jullie de rest van de informatie over deze challenge.
Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*dessinpapier-MFT-party plaid,   *memento dew drops-teal zeal, summer sky, bahama blue, dandelion,   *singeltje-Deep Red-vintage 45 record,   *tekst-Joy/Noor-6410/0068,   *4 kante stans met stiksteekjes-Marianne Design-CR1359
Morgen ben ik er weer met een kaart want dan start de nieuwe challenge van De Egel.

25 opmerkingen:

  1. Superleuk deze kaart, en ik heb deze stempel ook besteld vind hem zo leuk.
    Ja genieten he deze week, heerlijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart in hele mooie kleurtjes. Wat een leuke stempel is dat!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke muzikale kaart Miranda.
    Leuke stempel van de singeltjes.
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een keigave muzikale kaart Miranda, enige frisse kleuren!
    Geniet van het heerlijke weer (gelukkig koele nachten).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een swingende kaart, leuk gedaan dat stempelwerk (er schieten allemaal liedjes met "sunshine" door mijn hoofd, hopelijk blijft er niet 1 op repeat hangen voor de rest van de dag, haha). Mooie frisse kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was veel werk het maskeren maar supergoed gelukt en wat een leuke stempels is dat. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie muzikale kaart, Miranda
    Leuk met die singeltjes, en mooie kleuren
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een super have stoere kaart Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het leuke ruitjes dp en de leuke lp stempels mooi gemaskeerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een mooi singeltje en wat heb je supet metjes gemaskerd Miranda, heel mooi gastkaartje in dit thema!
    Ik hou het kort, spring op mijn fiets, heb lekker weekje vrij en bof heel erg met dit weer! 🤗
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof kaartje in frisse kleurtjes, leuk idee met de plaatjes
    Of ik veel talen spreek? nee hoor, maar met gebaren kom je een heel eind

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart Miranda…superleuk gedaan en dit papier maakt het stoer.
    We kunnen idd nog lekker genieten van het zonnetje.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel toffe kaart in die frisse kleuren met al die verschillende singles. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat is dit een leuke kaart Miranda.....hier hou ik wel van.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor deze uitdaging. Heel gezellig. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je een stempel van een singeltje hebt. Super leuke kaart heb je er van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een mooie muziekmarkt gemaakt. Leuke kleuren heb je op de kaart . Heel mooi dp. Het is zeker heerlijk weer… wij blijven wat langer weg.. we zitten in Zeeland en trekken van eiland naar eiland. Veel fietsen. Met mijn moeder gaat het gelukkig weer goed… Mijn broer neemt de honneurs waar en wij bellen regelmatig. Jij ook maar genieten van het mooie weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke muzikale kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd leuk, muziek! Je hebt een heel mooi voorbeeld gemaakt! Ik ga er eens over nadenken, maar meedoen gaat vast wel lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful creative and fabulous design, and the colours really pop. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart in frisse kleuren en een leuk thema,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Foto is heel duidelijk hoor Miranda, niks mis mee. Wat 'n leuke kaart met dit stempeltje, oude tijden herleven weer! 😁
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen