zaterdag 9 september 2023

Kaartje voor jou...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn labelkaart voor kerst. Vandaag ga ik één seizoen terug, naar een herfstkaart dus...


Toch weer gevallen voor een aantal nieuwe stansen en papierblok van Marianne Design. Ik vond de vogelverschrikker meteen zó leuk en ook de cirkel met tekst "kaartje voor jou". Beide zijn ontworpen door Marleen van der Most. Ideaal voor wanneer ik zomaar een kaart wil sturen. De blaadjes, takjes en pompoen zijn stansen van vorig jaar of eerder.
Het gezichtje van de vogelverschrikker heeft sproetjes, wimpers en blozende wangetjes gekregen. De blaadjes zijn aangezet met distressinkt vintage photo.

Deze kaart link ik bij 2sisters on the blog waar het thema HERFST is.

Vandaag even langs mijn moeder. Het is de eerste trouwdag van mijn ouders die ze zonder mijn vader beleeft en dat vindt ze toch wel moeilijk. Verder duim ik dat het snel wat minder heet wordt, ik ben er echt niet lekker van met hoofdpijn en misselijkheid. Een graad of 24 is warm genoeg voor mij.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*papierblok-welcome fall-PK9185,   *vogelverschrikker- COL1533,   *tekstcirkel-CR1635,    *pompoen-CR1608,
*takjes-CR1419,    *blaadjes-CR1336  alles van Marianne Design en deels ontworpen bij Marleen van der Most

33 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Miranda. En deze dag zal zeker moeilijk voor haar zijn. Ja voor mij mag het ook minder hoor, je kunt totaal niks buiten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd, deze vogelverschrikker.
    En zo'n cirkel stans met tekst eraan vind ik ook heel leuk (ik zit al steeds te kijken, zal ik iets kopen of zal ik niet......)
    Het is een leuke kaart met neutrale tekst, dus goed te versturen.
    Alleen past het niet bij het weer van nu, pff.... zo warm. Ik kan er goed tegen, maar merk dat ik er wel wat duf van wordt.
    Doe maar lekker rustig aan, binnen, of in de schaduw buiten.
    Geef je moeder maar een extra knuffel vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Miranda.
    De vogelverschrikker is zo leuk.
    Iets minder warm mag van mij ook wel.
    Sterkte voor vandaag
    Fijn weekend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me goed voorstellen dat je gezwicht bent voor die leukerd en je kaart is enig!! Zulke dagen zijn beladen, fijn dat ze jou heeft Miranda. Het is idd heel warm maar wij kunnen eindelijk dagenlang in de schaduw op het terras zitten want géén wind 👍. Maar nu smogalarm en een grijze benauwde wereld dus afzien voor Ben!
    Liefs XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi herfstkaartje met het leuke dp en de leuke vogelverschrikker wat staat ie er gezellig op
    sterkte gewenst vandaag dit soort dagen blijft moeilijk
    nou van mij mag het ook wel minder hoor dat broeierige weer vind ik niks net als jij 24 graden is lekker
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die vogelverschrikker leuk. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. En zo'n 1e dag trouwdag zonder je vader zal best moeilijk voor haar zijn.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig kaartje Miranda, erg leuk gemaakt. Zn koppie is heel lief dus ik denk dat hij niemand afschrikt haha. Sterkte met je moeder vandaag, altijd weer even moeilijk.
    Voor mij mag het ook koeler hoor.
    Fijn weekend, groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Miranda, met je nieuwe spulletjes! Heel leuk gedaan zo met deze vogelverschrikker. 😀 Ik moet ook eens gaan kijken bij de 2 sisters, want dat wist ik niet... Je moeder zal een moeilijke dag hebben inderdaad. Altijd fijn dat ze dan niet alleen is. En ik hoop voor je dat de warmte wat af gaat nemen maar ik dacht wel dat dit de komende week het geval is...
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel toffe kaart gemaakt met die geinige vogelverschrikker. En hij is zo leuk dat niemand daar bang voor is;-) Veel sterkte vandaag! Al die eerste keren, zijn elke keer verdrietig. Veel sterkte vandaag. Ik kijk er ook naar uit dat het minder heet wordt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooi kaartje met in de hoofdrol de vogelverschrikker. Een lastige dag vandaag, gelukkig hebben jullie steun van elkaar.
    Gelukkig krijgen we verkoeling vanaf dinsdag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd!
    Sterkte vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is knutselweer Miranda :-) je hebt weer een leuk kaartje gemaakt maar of deze vogelverschrikker ook in de herfst zijn werk doet?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Miranda !!! Super leuk !!!!!
    Fijn dat je je moeder tot steun kan zijn !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart met de leuke vogelverschrikker..Ik heb het nieuwe herfstblokje van MD gekocht, ook erg mooi.
    Veel sterkte voor je moeder, dat is dan echt moeilijk zo'n dag en dat weer, ik vind het echt vreselijk, zó vies warm,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een hele leuke kaart met de vogelverschrikker gemaakt. Heb me niet laten verleiden om deze mallen te kopen … maar wel andere mallen van Marianne design gekocht. Lagen al mooi op de tafel toen we vanmiddag thuis kwamen… . Dit soort dagen blijven moeilijk … heel veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om met nieuwe spulletjes iets moois te maken Miranda en dat is je goed gelukt met deze stro man, hihi Alle eerste keren zijn beladen maar je moeder was vast blij dat je er voor haar was! Mijn zomervakantie was helemaal veregend maar deze vrije week was heerlijk en de hitte gaat over hoor! Fijne avond,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke kaart! De vogel"verschrikker" is zo leuk! Mooi gecombineerd met de herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart met de vogelverschrikker.
    Alle 1e keren zonder partner lijken me vervelend. Lief dat je er voor je moeder bent.
    Deze warmte hoeft voor mij ook niet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Miranda!
    ik moest wel lachen toen ikje bericht las. Ook ik ben gevallen voor de ronde stans en papier van MD. Nog geen kaart kunnen maken ivm de drukte hier, maar dat komt!
    Jouw kaart is super en die vogelverschrikker is ook tof! Ik heb hem (nog) niet...
    Ik kan me best voorstellen dat je moeder tegen zo'n dag opziet. Soms zijn de dagen ervoor moeilijker dan de dag zelf. Tenminste dat vertelde mijn tante.
    En die temperaturen! Jeetje, ik hoor net op de radio dat het plaatselijk wel 33 graden kan worden. Daar zit ik
    nu ook niet meer op te wachten (eigenlijk nooit in Nederland). Inderdaad een graad of 24 dat zou fijn zijn, maar daar moeten we op wachten tot dinsdag geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaart Miranda! Een vogelverschrikker vind ik altijd zo leuk, heeft een bepaalde aantrekkingskracht, niet alleen op vogels haha.
    En ik ben ook klaar met die warmte, 24 vind ik ook lekker hoor.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vogelverschrikker, ik snap wel dat je die wilde hebben, net als de leuke cirkel stans waarin hij zo mooi staat te shinen met zijn blozende wangetjes! Superleuk deze vrolijke kaart!
    ik hoop dat het ging met je moeder, kan me voorstellen dat het moeilijk is voor haar.
    En die hitte... bah!!! Ik kan er ook niet tegen, geen zuchtje wind bij ons, dus binnen met een fan op me gericht, ik hoop echt dat het morgen al minder heet zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt heel leuk deze vogelverschrikker kaart. Ik snap best dat je ervoor gevallen bent. Natuurlijk zijn sommige dagen best lastig. Dan is het fijn om even samen te zijn. Deze warmte is ook echt niks voor mij. Gelukkig hebben we airco in de huiskamer en blijft het binnen redelijk te doen. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Miranda. moeilijke dag voor je moeder geweest trouwdag is toch iets speciaals en dan is het gemis extra voelbaar. Van mij mag het ook minder warm ook hoofdpijn (migraine) neemt dan toe als het zo heet is. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo leuk die vogelverschrikker een heel mooie herfstkaart. Vandaag wat minder warm in Heerewaarden zo leuk en mooi om te fietsen. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend toffe herfstkaart!! Zo gaaf.
    En ja die gedenkdagen blijven lastig.
    En gelukkig voor jou is het nu al een beetje minder heet en vanaf morgen een stuk minder. Fijn!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi miranda,
    Een hele gezellige kaart is het geworden....ik vind de spulletjes van md ook erg leuk.Hier is het nu gelukkig afgekoeld....kan er ook slecht tegen. Bedankt voor je reactie op mijn blog !
    Lieve groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een moppie is deze vogelverschrikker Miranda!
    Je hebt jezelf lekker verwend en er een mooie kaart van gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke kaart met de vogelverschrikker.
    Gelukkig is de warmte weer voorbij, maar toen was ik heerlijk op het plate land waar het heerlijk onder de bomen was.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leukerd op deze mooie kaart. Van mij hoeft die hitte ook niet!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart Miranda
    Echte leuke kleuren en mooi zijn die stansjes!
    Gelukkig is het weer wat afgekoeld, afgelopen weekend waren wij op 2 demoraces, dus steeds buiten , gelukkig hebben wij een partytent dus we zitten uit de zon, maar de temperatuur was op een gegeven moment 35 graden, dat is echt te gek en als je dan nog motor gaat rijden is het eigenlijk niet goed, dit gaan we ook niet meer doen
    Ach ja voor je moeder zal het best moeilijk zijn deze dagen, sterkte voor haar en natuurlijk ook voor jou
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey Miranda,
    Ik zag jouw kaart langs komen en dacht dat ik al gereageerd had, maar niet dus... Het was ook een drukke, rare week hier... Maar ik vind ze geweldig! Heb de vogelverschrikker ook al gespot op de beurs, maar de tekst ben ik vergeten te kopen, komt nog wel...
    Maar deze versie is zeker geweldig!!
    Succes voor jouw mama, hier moet ik mijn mama ook opvangen, het gaat niet goed met haar partner en die moet na een ziekenhuisverblijf waarschijnlijk volgende week naar een rusthuis... zo jammer...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What a fun scarecrow die cut. Really cute fall themed card.

    BeantwoordenVerwijderen