zaterdag 1 juli 2023

"Oudtante" Miranda hihi...

 Hallo lieve mensen, dank jullie wel voor de reacties op mijn kerstkaart voor de nieuwe challenge. Gisteren had ik een soort van "reünie" met oud-collegaatjes van Pipoos wat erg gezellig was. Toen kwam ik er achter dat ik dus "oudtante" ben, dat had ik me nog niet gerealiseerd hihi. Er werd gevraagd of Tim en ik al opa en oma waren. Ik zei: "nou nee maar mijn jongere broer is al 2x opa". Roepen ze ineens: "maar dan ben jij oudtante" en ik heel onnozel; "neee, tante toch?" Maar ze had gelijk, ik ben oudtante LOL

Voor één van de kleintjes heb ik dus deze schudkaart gemaakt...


Het dessinpapier is gekregen dus het merk weet ik niet. Ik meen van Craft O'Clock maar weet het niet zeker. Ik heb met een Spellbinder stans een tekstwolkje gestanst en gevuld met schudmateriaal. Uit een stukje van het dessinpapier de luchtballon geknipt en er deels voor geplakt. Op de rondjes/bellen heb ik glossy accents gebruikt (links boven goed te zien). Het vlaggenlijntje is ook uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
De vorm van de kaart is gemaakt met een stans van Craftlab (Studiolight).

Toevallig start vandaag een challenge bij 2 sisters on the blog waar ze twee of meer ballonnen willen zien dus ga ik hem daar linken. Gisteren ben ik flink door mijn rug gegaan terwijl ik met Ziva aan het wandelen was, balen, net nu het beter weer is om aan de slag te gaan. Hopelijk is het snel over.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart “oudtante” Miranda haha, het is echt een feit hoor! Ik las dat je bij Pipoos hebt gewerkt, wat leuk het was een van de eerste winkels waar ik mn hobbyspullen kocht tig jaar geleden en het was in Utrecht!
    Wat leuk dat je een reünie had!
    Je kaart is echt heel mooi met het schutgedeelte…top en leuk papier!
    Sterkte en beterschap met je rug, echt balen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk "oudtante" !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Altijd leuk voor kinderen een kaart met schudmateriaal.
    Het is wat met rugklachten in blogland vandaag. Las dat GerJanne er ook last van heeft. Beterschap!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke schudkaart en een mooi model kaart.
    Succes met je rug , lastig hoor maar hopelijk gauw weer over.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige babykaart Oudtante heb je gemaakt .
    Leuk met het schut gedeelte.
    Bij ons zeggen ze ook gewoon tante hoor.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een hele mooie schudkaart gemaakt. Heel mooi papier. Erg leuk voor een kinderkaart. Heel veel sterkte met je rug. Hopelijk gaat het snel beter. Het is nu zeker prima weer om te knutselen. Groeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt, oudtante Miranda (wat klinkt dat oud en ouderwets).
    Balen dat je door je rug bent gegaan. Hopen dat het snel beter gaat. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart met lief papier. Leuk dat schudgedeelte er in.
    Heel veel sterkte met je rug, hopelijk gaat het snel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke schudkaart heb je gemaakt voor je volgens mij achterneefje of nichtje. Prachtig papier heb je hierbij gebruikt. Wat klinkt dat oud hé; oudtante!
    Sterkte met je rug!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook al last van je rug, mij schoot het er eergisteren ook flink in. Lopen helpt en warmtekussen ertegen aan ondanks de wartme. Hopelijk ben je er gauw weer van af!
    Leuke kaart heb je voor je achterneef/nicht gemaakt. Oudtante klinkt zo oud hè maar je bent het wel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja.... zo gaat dat! Ik was al oudtante tijdens mijn eigen laatste zwangerschap....hilarisch! Dat heb je dan als je de jongste in een groot (schoon)gezin bent.
    Maar je kaart is superleuk! Mooi met dat schudgedeelte!
    En dus ook rugklachten, ook 'gewoon' door je rug gegaan. Zo irri he? Ik boog me voorover om iets op de tafel te leggen en pats! Gelukkig ben ik meteen gaan lopen in huis en tuin en met paracetamol kan ik ook werken, maar ideaal is het niet. Maar nu vakantietijd....dus ik kan eigenlijk niet uitvallen,. Extra alert zijn dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en heel leuk papier. Beterschap met je rug!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en grappig met dit schud materiaal.
    Heel vervelend dat je door je rug bent gegaan en ik wens je beterschap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, de schudkaarten vinden kinderen geweldig. Het klinkt ook zo oudbollig hé oudtante, ik ben het ook al 10 x haha.. Sterkte met je rug ! groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oudtante Miranda…klinkt leuk, wel oud 🫣
    Superleuke kaart met het mooie papier en wat ben jij toch goed in schud gedeeltes maken!
    O meid, die klote rug….heb jij ook wel geregeld last van hè?! Zo balen en pijnlijk….ik duim voor je dat het snel voorbij is xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een hele leuke vrolijk kaartje Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart maakte je als oudtante, leuk met het schudgedeelte. Ed kreeg vrijdag ook rugklachten.. en ik loop al 10 weken bij de fysio nog steeds voor de ischias, het gaat wel wat beter gelukkig. We vertrekken zaterdag naar Engeland,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met het mooie dp en de leuke details
    wat leuk dat je ook bij pippoos hebt gewerkt ik heb er ook een tijdje gewerkt in Hilversum een leuke tijd en veel demo's gedaan
    wat klinkt dat vreemd hè oudtante ik ben het ook van de kinderen van mijn broer die inmiddels kinderen hebben
    veel sterkte met je rug
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, zomaar "oud tante" geworden en niks van gemerkt.
    Echt een leuke vrolijke kaart. Schudkaartjes, ik blijf ze leuk vinden, ik vind alleen soms dat het schud materiaal niet zo goed schud. Dan blijft het plakken aan de randjes, wat toch jammer is.
    Leuk idee om een luchtballon over het dood gedeelte te plakken, dat geeft wat diepe in de kaart.
    Ik ga nog even bij je kerstkaart langs....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je al gelijk mee kan doen. Een hele leuke kaart. En sterkte met je rug.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat 'n superschattige kaart maakte je Miranda voor je achternichtje. En ja, je zult er toch 'n keer aan moeten geloven... Het begint al met oudtante, later waarschijnlijk nog eens oma..... 😀 Veel sterkte met je rug hoor, dat kan 'n mens echt opbreken.
    Maar ondanks dat nog een fijn weekend gewenst!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha ha, gelukkig nog gen ouwe tante :-) Ja ik ben het ook al
    Leuke vrolijke kaart voor je achternichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke kaart voor je oudtante zeggertjes. De oudste van mijn zusje is gisteren ook 21 jaar geworden. Dan worden we zelf oud. (haha).
    Maar je bent zo oud als je je voelt.
    Veel succes met je rug. Hopelijk is het al weer wat beter.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie schudkaart Miranda, prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gezellige leuke schattige kaart Miranda.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig en mooi kaartje voor een van je achternichtjes! Mioi papier en leuk dat wolk schudgedeelte metde luchtballon ervoor! Wat vervelend van je rug, hoop snel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo'n schattig kaartje!! gezellig zo'n reünie! Hoop dat je inmiddels al minder last hebt van je rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Miranda
    Haha dat is toch wel hilarisch, onrend te ontdekken dat je oudtante bent!
    Vervelend dat in je rug is geschoten, knap pijnlijk, sterkte!
    Liefs Martha


    BeantwoordenVerwijderen
  29. De 1e kaart voor onze challenge is meteen al een knaller! Wat een leuke kaart met het schudgedeelte!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen