donderdag 20 juli 2023

Baby it's cold outside...

 Hallo lieve mensen, gelukkig vonden jullie de "Coucou" kaart net zo leuk als ik. Toen ik hem in het tijdschrift zag moest ik ook meteen lachen en dat las ik ook bij sommige van jullie :)

Vandaag weer een kerstkaart op donderdag. We hopen bij 52 weeks to Christmas weer veel kerstkaarten voorbij te zien komen. Ik heb met de geleende "ijskristallen-stans" van Marianne Design én met Elvis de pinguïn deze kerstkaart gemaakt....


De tekst is een sticker van Tim Holtz. Op de muts ook glitterlijm gebruikt en op sommige ijssterren een glittersteentje geplakt. De roze wangetjes zijn met rouge gemaakt hihi.

Heb je ook een kerstkaart gemaakt die je wilt delen? Link hem dan HIER(KLIK), dat kan tot vanavond 23:55 uur. Kom je toevallig langs bij ons dt-lid Nancy (mijn creatiefjes) vergeet haar dan niet te feliciteren. Zij is jarig vandaag! Hopelijk is mijn kaart binnen, die ik laatst naar haar man gestuurd had heeft er een maand over gedaan, pfft.

Dank je voor je bezoekje, fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

30 opmerkingen:

  1. Was je vroeg wakker??
    Je kaart is erg leuk en die pinguin is een blikvanger zeg! Vandaag ook bij mij een kaartje met die tekst, maar 'heul' anders! Sjonge, een maand?? Dat is belachelijk lang zeg! Je mag tegenwoordig al blij zijn als de post gewoon overkomt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miranda....wat heb je leuke stansen gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje is dit!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Miranda, mooi dat Frame met Pinguïn. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de opengewerkte mal wat een schattige pinguintje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat een super leuke, lieve kaart. Elvis kijkt zo aandoenlijk, hij staat er mooi op tussen de ijskristalletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooi lief kerstkaartje Miranda

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje met Elvis in de hoofdrol.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje Miranda!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart met de mooie geleende mal Miranda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie winterse kaart met de geleende mal!
    Jouw reactie staat bij mij altijd in de Spam, heel vreemd maar bij mij staan er wel meer reacties in de spam. Dus als je niks ziet verschijnen op mijn blog dan komt dat later.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig is die mal, heel leuk kaartje..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat 'n prachtige ijzige kaart heb je gemaakt Miranda. Ziet er erg mooi uit met die superleuke Elvis! En leuk bedacht van die rouge! 😀
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke winterse kaart met deze mooie mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart. Bij mij zit de mal nog in de verpakking :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave blikvanger is het, die kleine pinguïn! wat combineert hij mooi met de ijskristallen achtergrond en de kleuren die je koos!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie winterse kaart Miranda.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart, Miranda
    Mooi met Elvis
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is die leuk! Leuk dat je deze mal kon lenen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda we hadden hetzelfde ideetje. Ik heb de Peek-a-boo stempeltjes gebruikt. Maar deze Elvis past ook leuk op deze mal. Deze kaart is ook erg mooi zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is superleuk geworden met Elvis, hij steelt echt de show tussen al die ijssterren! Hihi, de Belgische post en jij zijn geen vriendjes;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje met die stans van sneeuwsterren. en die pinquin ook zo leuk erbij! Je kaartje hieronder vind ik ook zo grappig. Mijn pc deed het even niet dus ik kon daar niet op reageren, maar bij deze dan nog! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart, Miranda. Dat is een leuke mal, toevallig heb ik die ook pas gekocht. Leuk gecombineerd met die pinguïn.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooie kerstkaart,die mal is ook erg leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie stans heb je gebruikt voor je superleuke kerstkaart en Elvis steelt weer de show,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat doet Elvis het goed in die mooie sneeuwsterrenmal.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke kerstkaart en zo schattig deze pinguïn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie stans van MD en die leuke pinguïn. Ook je Coucou kaart is super leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Miranda,
    Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart. 't was inderdaad een beetje gek zo in het half donker... Was dan ook mijn witte rand vergeten op te plakken rond de kerstboom...
    Wat een toffe kerstkaart maakte jij weer... wel bij daglicht, dat is duidelijk!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een kerstkaart met een hoog schattigheidsgehalte Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen